Hakutulokset

  1. A

    Nyt se kuoli

    tulin ihan vasta töistä! en ole ehtinyt viihdyttää itseäni netissä!!! |O
  2. A

    Nyt se kuoli

    ehkä näin on parempi... ehkä... :|
  3. A

    Nyt se kuoli

    onko uutisissa?
  4. A

    Omakotitalolaiset hoi:nostatteko lipun huomenna puoleen tankoon?

    jos olis lipputanko, totta kai suruliputtaisin.
  5. A

    onko sinun miehesi..?

    jep, sama täällä!!! :laugh:
  6. A

    sytytetään huomenna kynttilät uhrejen muistolle

    kynttilä syttyy huomenna aivan varmasti!
  7. A

    Näin japanilaiset opettaa lapsensa pöntölle...

    VOI HYVÄNEN AIKA!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :o EEEEIEIEIEIIEIEIE!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  8. A

    Silitättekö vaatteet??

    silitän kaikki paitsi sukat, alushousut ja tekokuituiset vaatteet... Ovatniin jumalattoman ruttuisia kun pitää tunkea kuivauskaappiin kuivuun... :ashamed:
  9. A

    Miksei noitten vapaana olevien pedofiilien naamakuvaa voi laittaa yleiseen levitykseen?!?

    munat pois ja otsaan leima " Pedofiili"!!!!! |O |O ei ne koskaan " parannu "!!!!!!
  10. A

    Uskaltaako bebanthenia laittaa ihan tuonne alapäähän?

    kyllä uskaltaa! Itse käytin lääkärin kehotuksesta aikoinaan synnytksessä tulleiden raapaleiden hoitoon.
  11. A

    Muistutus:Lauantaina kaupat kiinni!

    tiedän. Itse olen töissä kaupassa ja ihmiset todella luulevat kuolevansa ruuuan puutteeseen yhden päivän aikana! Onneksi olen " kesälomalla" enkä töissä... Ai niin ja ensi sunnuntaina onkin sitten kaikki kaupat auki eikä enää vain pienet ruokakaupat.
  12. A

    Millainen ilma teillä?

    oulun seudulla sataavettä... :|
  13. A

    Ja nyt vipinää kintuihin

    siis omiin kinttuihin. Vaikka täällä on aivan tautisen mukavaa jutskata ja kirjoitella, on ihan pakko alkaa tekeen niit kotihommia... PLÄÄÄHH!!! |O Laitan Bon Jovia tai Guns Rosesia stereoon huutaan kovalla ja sitten ruoskin itseni apinan raivolla siivoon. Toivotttakaa onnea jotta en huku...
  14. A

    Kun täällä pyörii paljon "jauhopeukaloita"...

    Hep! Täältä tullaa jauhot pölisten vispilät tanassa!! :kieh: B)
  15. A

    Pohojalaaset pinohon!

    hep!! kuinka paljon pohjoiseen?
  16. A

    Saanksmie nauraa?

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  17. A

    täydellinen mies

    mistä sellainen löytyy? :o Onko olemassa sellasiA ohjelmia joita voisi ladata omaan mieheen jotta niistä tulee edellä mainitun kaltaisia miehiä!??? :o Haluan minäkin !!!
  18. A

    Tyytyväinen rintoihisi?

    Hmmm... En ole tyytyäinen rintoihini. Ovat kylläkin kokoa c, mutta tyypiltään c-nahkapussi. Silikoneja olen harkinnut, mutta vain hetken ajan. Lopetin silikoneista haaveilun luettuani naisten kokemuksia silikonirinnoista ja niiden ongelmista.
  19. A

    Listatkaa, mitä kaikkea isompaa olette hankkineet OSAMAKSULLA?

    talo, auto, olohuoneen kirjavitriini ja tv-taso, telkkari, tää tietokone. Ei muuta, vielä.

Yhteistyössä