Hakutulokset

  1. Verenpisara

    Kysymys KELAn asumistuesta

    Asumistuen lisäksi tietenkin :)
  2. Verenpisara

    Kysymys KELAn asumistuesta

    Sosiaalitoimisto maksaa kohtuuvuokran kokonaan. Ennen oli maksimissaan 580e. Mutta vaatiivat opintolainan ottamisen.
  3. Verenpisara

    Mikä on sellainen "herkku" joka käy makean nälkään laihduttajalle?

    Rahka tai maustamaton jugurtti, sokeroimaton mehukeitto ja lisäks makeutusainetta antamaan makeutta. Parempi kuitenkin kuin se sokeri enkä käytän tosiaankaan paljon :) Jugurtista ja mehukeitosta tulee kiva juoma. Olen lisännyt hedelmiä joskus sekaan.
  4. Verenpisara

    Yhteishuoltajuus vai yksinhuoltajuus?

    Tilien kannalta yksinhuoltajuus, mutta mitä muuhun paprisotaan tulee niin kyllä mulla on riittänyt tähän mennessä allekirjoitukset yms., koska lapsi asuu mun luona. Passit yms. on sit kyllä toinen juttu.
  5. Verenpisara

    silmätulehdus?

    Mulla kutitti sen lisäks. Joskus kauan sitten ollut silmätulehdus.
  6. Verenpisara

    Millä viikoilla napasi pullahti?

    Ei missään vaiheessa ja viimesimmästä oli iso maha.
  7. Verenpisara

    Onpas suloista :))

    YouTube - Cat Adopts Rabbit :heart:
  8. Verenpisara

    Kiloklubilaiset

    Mulla ollut vähän hiljaiseloa joten ei ole tullut siksi täällä kommentoitua saatika oltua :ashamed: Ollut vähän kaikenmoista ongelmaa tässä. Nyt kuitenkin olen taas kiloklubiin merkkaillut ja alkanut noudattamaan tiukkaa linjaa. Kyllä se tästä taas jatkuu =)
  9. Verenpisara

    Kiloklubilaiset

    Olisko ketään jotka pudottaa painoa kiloklubin avulla? Olisi kiva kuulla muiden tuntemuksia ja edistymistä täällä. Kiloklubin foorumissakin kyllä käyn, mutta en tunne sitä niin omaksi kuin tätä paikkaa :) Eli olisko tsemppikavereita :)
  10. Verenpisara

    lehtien aprillipiloja

    http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/marco-hietala-saa-patsaan/547795
  11. Verenpisara

    Ottaavatkohan päiväkoteihin mielellään harjottelijoita?

    Täällä ottaavat myös terveydenhuolto oppilaitoksesta.
  12. Verenpisara

    mitä vanhoja lastenohjelmia muistat?

    Kaksi sellasta toheloa mietsä. Nukkeanimaatio. Kaikkea minkä ne teki menii aina ihan piloille. Niillä oli isot nenät, hatut, farkut. En saa päähäni sitä. Mietin tässä viikko sitten sitä :/
  13. Verenpisara

    mitä vanhoja lastenohjelmia muistat?

    Kerkesit ennen minua :D
  14. Verenpisara

    Ootteko pitkä- vai lyhytvihaisia? *keskiviikkoillan turhisG*

    Yleensä lyhytvihainen, mutta mullakin on yks entinen kaveri jolle en lepy ennen kuin tulee itse avaamaan sunnsa ja tuskin sitä päivää nään. Vaikka mulla on nykyään paha tapa jatkaa äksyilyä vaikka oikeesti en olekaan enää suuttunut.
  15. Verenpisara

    Ammattisi ja tämänhetkinen työpaikkasi?

    Olin ensin työkkärin kautta harjoittelussa ja kun tein työni hyvin ja heillä oli tarvetta niin pääsin osa-aaiksena sinne töihin. Tykkään kovasti työstä :heart: Mutta näitä liikkeitä tahtoo olla vähän harvassa.
  16. Verenpisara

    poikien äidit! tyhmä kysymys...

    Kyllä täällä ainakin niin tapahtu eikä kukaan sitä epänormaalina pitäny.
  17. Verenpisara

    Huomenna hävitän kaiken tästä kämpästä

    Noh täällä on mun lisäks yks poika. Arvaa vaan onko ihan just sama tilanne. Pääasiäisen jälkeen, jos ei tapahdu mitään niin lähtee TAAS pojan rompetta raa'alla kädellä roskiin. AIna on vaatekaappi alasrevittynä kun jotain päälle on ettinyt. Onneks ollaan pääsiäinen ihan muualla. Parasta on...
  18. Verenpisara

    Voiko kaninpoikaset yhdessä emonsa kanssa ottaa pitempään

    En kyllä lähtis retuuttamaan minnekään. Minäkin otan oman kanimuksen mukaan pääsiäseksi kun on niin monta päviää. En uskalla jättää yksin, jos tulee vaikka suolitukos. Mutta tosiaan noi poikaset on kyllä liian pieniä minun mielestäni matkustamaan. Mutta se on mun mielipide :)

Yhteistyössä