Hakutulokset

  1. L

    ***HELMIKUUN HELMET*** MAALISKUU

    Voi Terttu, kuulostaa tosi raastavalta sun olo. Toivottavasti tosiaan ottavat sisälle. Mulla vähän sama kuin skogilla, ei niin minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä. Alkaa pää hajoileen, kun mitään vähänkään järkevää ei pysty tekemään. Stressaan vaan, että miten vauva voi ja koska synnytys alkaa...
  2. L

    Pienikokoinen sikiö -rvko27

    Meillä sikiö oli ultrassa rv 30 1,1 kg ja vielä rv 36 2,0-2,1 kg. Sitten kaveri otti pyrähdyksen ja veti 900g 2,5 viikossa ja nyt on jo yli kolmekiloinen. Eli saattavat kasvaa todella yksilöllisesti ja vasta lopussa ottaa kiriä. Vakuutusyhtiön mukaan sikiö tosin oli liian alhaisilla käyrillä rv...
  3. L

    ***HELMIKUUN HELMET*** MAALISKUU

    Onko joku muu odottaja väsynyt? Mä olen ihan yliväsynyt, uni ei tule, mutta mitään ei jaksaisi tehdä, pää on ihan hattaraa. Perjantaina saa tilata ajan Tyksiin maanantaille, jos mitään ei tapahdu ennen sitä. Ei ole ainakaan mitään vielä synnytykseen viittaavaa... Rv 41+0
  4. L

    Vitutus ... en pysty kertoo miehelle... :´(

    Rankkaa. Mies saa olla aika vahva, että tuollaisen tiedon kestää. Ei välttämättä pääse asian yli ilman perinpohjaista keskustelua. Ja en nyt tarkoita, että sun nyt täytyis surra vielä miehenkin puolesta. Jaksuja!
  5. L

    Turkulaisia odottajia OSA II

    Muffinssit vaikuttavat herkullisilta jopa minusta, joka syö enimmäkseen vain suolaisia. Ihan herahti vesi kielelle! Täällä laskettu aika oli ja meni keskiviikkona, joten odottavissa tunnelmissa elellään...
  6. L

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Ja minäkin. Kiitos Hensulle noista puudutusjutuista: paras ehkä, että antaa tilanteen viedä mukanaan, mitä kätilöt ikinä ehdottavatkin. Jotain mömmöjä ehdottomasti haluan, sillä viime raskaus päättyi rv 24 käytännössä synnytykseen ilman minkäänlaista lievitystä. Sitä helvettiä en todella halua...
  7. L

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Onnea vauvautuneille! Täällä väki vaan vähenee... Tänään käytiin ultrassa ja katsomassa kohdunsuun tilanne. Ei mitään tapahtunut! Kaulaa jäljellä vielä 3 cm ja ei oikein pehmennytkään. Mä taidan olla täällä vielä pitkään... Seuraavan kerran pääsee kontrolliin 41+5 ja sit vielä odotellaan pari...
  8. L

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Hei kaikille, täällä vielä minäkin. Olen taustaillut, kun on väsyttänyt niin järjettömästi. Ihana on ollut lukea teidän kirjoituksia! Tänään eka päivä pitkään aikaan, kun olen jotenkin hereillä, viime yö meni vain 2 pysähdyksen taktiikalla. Yleensä saan rampata veskissä 1-1,5 tunnin välein...
  9. L

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Peikonpoikanen: tottahan kerron mielelläni. Nykytilanne on, että olen jo uudestaan raskaana -toivottavasti tällä kertaa sujuu paremmin: rakenneultra alkaa olla käsillä ja enkelivauvamme on vielä hyvin raskaana mielessä :'( Eli viime kerralla, noin vuosi sitten, silloin "jäätiin kiinni"...
  10. L

    tuli hullujenpäivien kuvasto,mitä meinasit hakea??

    Niissä on hotellit mukana, jotka Stocka järjestää Suomen matkatoimistojen kautta
  11. L

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Meillä taannoin rakenneultrassa huomattiin, että reisiluu oli lyhyempi kuin pitäisi, suunnilleen juuri viikko vähemmän kuin piti. Seuraavalle viikolle saatiin uusi aika ja kehitys oli viivästynyt entisestään. Suurempi ongelma olikin sitten sydänvika, jonka vuoksi alettiin epäilemään Downia ja se...
  12. L

    Turkulaisia odottajia?

    Heipä hei, olen lukenut teidän viestejä, tosi mukavaa kuulla kuulumisia. Täällä vatsaa vähän nippailee, varsinkin iltaisin. Ei varmaan tarvitse huolestua, mut mitähän ne voisi olla? Tänään tilattu rakenneultra-aika viikolle 41 ja nyt jännittää jo etukäteen... Viime kerta kun oli niin epäonninen...
  13. L

    Turkulaisia odottajia?

    Moi taas pitkästä aikaa! Kävin tuossa viikko sitten istukkabiopsiassa ja sen odottaminen ja taas tulosten odottaminen olivat niin ressaavia aikoja, etten uskaltanut ajatellakaan näitä raskausjuttuja... Vaikka mielessä ne tietysti pelkokertoimen kanssa koko aika olivat. Tulokset tulivat, olivat...
  14. L

    Turkulaisia odottajia?

    PrincessOfAcco: kurjaa, että tunsit itsesi tylysti kohdelluksi. Itsekin olen käynyt Heikillä ultrattavana viime raskaudessa, ja voi sanoa, että Heikki ns. keskittyy asiaan... Onko se niin, että asiallisuus menee kaiken yläpuolelle: kun mies toimii asiallisesti, vaikka tuntuisi kylmältäkin, se on...
  15. L

    Turkulaisia odottajia?

    Ohhoh Sanna, kuulostaapa tosi erikoiselta toiminnalta. Ei varmaan jäänyt kivat fiilikset. Ja neuvolan kun pitäisi tukea odottajaa! Mulla on vuorovaikutuksesta sellainen käsitys, että jos tyyppi on kovin epävarma omasta osaamisestaan, hän ei halua sanoa mitään varmaa (kuka on lääkäri, mikä on...
  16. L

    Turkulaisia odottajia?

    Mä käyn tällä kertaa Pansiossa neuvolassa (Välikadulla ennen), ja terkka on kyllä aivan ihana ja välittävän tuntuinen tyyppi itsekin. Ainoo miinus, et matkaa on sinne reipas 4km, ei mikään näppärä kävelymatka... Turussa taitaa tosiaan olla aika ruuhkaista, kun useammallakin on pitkähkö matka...
  17. L

    Mitä mieltä nimistä?

    Ada, Alisa ja Stella -tosi tyylikäs yhdistelmä. Minea on oikein kaunis, mutta jotenkin niin eri maata... Ainakin näin nopeasti ajateltuna ja ääneen lausuttuna. Anton ja Nikolas hienoja nimiä, mutta Nikolas vaikeahko taivuttaa. Nikolaan-Nikolaksen.. Miksei samantein ytimekäs Niklas tai itään...
  18. L

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    suurperheen äityli:, sulla kun on aika lapsivesipunktioon, niin auttaisitko tätä pohdiskelijaa. Mä kuulun kans riskiryhmään ja saan itse valita, valitsenko istukkabiopsian tai lapsivesipunktion. Istukkanäytettä puoltaa, että voi ottaa aikaisemmin kuin lapsivesipunktion. Näkyykö...
  19. L

    Turkulaisia odottajia?

    No vihdoin, alkoi nimittäin pieni öklötys ja pahoinvointi. Johan mä jotain oireita kaipailinkin -ja nyt kun olen kaksi tuntia kokenut näitä oireita, niin tajuan etten oikeasti kaipaa tätä huonoa oloa ollenkaan. Ei pitäis toivoa, kun se toteutuu kumminkin :) Liziska 6+0
  20. L

    Kaukosuhde??

    Hyvä pointti gollum! Toi että tavoitteena on asua samalla paikkakunnalla vielä joskus. Kyllä jaksaa reissata, kun tietää että se on vain väliaikaista. Meillä vihdoin oma ja yhteinen koti -vaikka kakkosasunto käytössä vielä onkin :)

Yhteistyössä