Hakutulokset

  1. Gorthaur

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moikka. Voi mulle päivittää sairaalaksi satks, kun se näyttää uupuvan. Poika, joka täyttää tammikussa 8v on varmaan ihan mielissään pikkusisaruksesta. Välillä on toivonut pikkuveljeä ja nyt viimeksi sanoi, ettei halua enää meille vauvaa. Uskon kuitenkin tykkäävän. Tyttö 4,5v toivoo vauvaa ja...
  2. Gorthaur

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Tervetuloa uudet :) Ei vissiin kaikkia kelpuuteta tonne fb-ryhmään. Lähetin pyynnön jo ajat sitten eikä mitään. No ei ole pakko tietty, toki mä tälläkin palstalla pärjään.. ja tokan beiben fb-ryhmällä ja äityleillä. Ei mulla pulaa somesta ole :LOL: Täällä kaupunki tarjosi muistaakseni kolme...
  3. Gorthaur

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Hei mielensäpahoittaja. Pidä sanasi ja äläkä tule tänne länkyttämään tyhjää. Sanottavasi on tullut selväksi, me osataan toki ymmärtää lukemamme. Mene vaikka piirtämään ympyrää, kun sulla tuntuu olevan vaikeuksia kuluttaa aikaasi. Pahoittelut vain oman miehesi puolesta nipon muijansa vuoksi.
  4. Gorthaur

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Moikka. Nöyrimmät anteeksipyyntöni väärästä ryhmästä :eek: No ei vaiskaan, en voi sille mitään jos jonkun aamupuroihin on kustu. Vanhana konkarina niin äitinä kuin täällä palstallakin taidan ihan itse tietää mihinkä ryhmään itteni tyrkkään. Voiko ihan ihan tosissaan olla katkera jos joku toinen...
  5. Gorthaur

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Moi. Aamusella plussattu ja la vissiin 29.4 laskurin mukaan. Kolmatta odotellaan ja aiemmat syntyneet 40+4 ja 40+5 niin uskon tämänkin menevän lasketun yli toukokuun puolelle. Gorthaur, kolmas, 31v.
  6. Gorthaur

    Onko muita joilla täysin yhteiset rahat? Niin ettei ostoksista keskustella edes vaan ostetaan mitä ostetaan

    Molemmilla omat tilit ja sitten on yhteinen "lainanhoito- ja laskujen maksutili". Molemmat laittaa yhteiselle tilille rahaa (suhteutettuna palkkaan). Rahat on yhteisiä. Isommat ostot neuvotellaan ja sovitellaan johonkin ajankohtaan. Tämä järjestely toimii hyvin. Rahasta ei ole tarvinnut tapella.
  7. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heips pitkästä aikaa! Onpa moni plussannut, onnea kaikille :flower: Meitsi vissiin ihan terveiden kirjoissa taas. Silloin helmikuussa ultrattiin joku iso mollukka kohdun vieressä, joka aiheutti kipua, ylimääräsiä valuttamisia jne. Sen ultran jälkeen oon ollut täysin terve :laugh: Sitä...
  8. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Sonay onnea!! Johan täällä porukkaa siirtyy odotuspuolelle :D Mulla olis kans satks. Päälimmäinen huoli on siitä onko tuolla sisuksissa kaikki ihan ok. Menkat tulee ihan normaalisti ja suht säännöllisesti. Se vaan, kun ennen kuin ne alkaa niin tuhruaa jo 2-3pvää ennen ja vielä jälkeenkin...
  9. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Viipulaiselle onnea! Me pidetään nyt taukoa vauvailun kanssa, ei olla talleteltu tässä kierrossa mitään. Mulla on pitkään ollut kroppa ihan sekaisin ja oudommaksi vaan menee. Ihan kaikki oireet olisi selitettävissä kilpirauhasten vajaatoiminnalla, mut parempi nyt tarkistaa mikä mua oikeesti...
  10. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    WWNE. Tollaset kommentit jätetään omaan arvoonsa. Kaikilla aina tuntuu olevan mielipide ja oikeus laukoa se miten sattuu. Meillä silloin esikoisen aikaan oli vähän sama tilanne appivanhempien ja ukon mummun kanssa. He eivät halunneet lastenlasta (oon edelleen sitä mieltä, et koko homma oli siitä...
  11. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Magie onnea! Onnistuneita talletuksia ja napakymppejä oviksen huipulla oleville :rolleyes: Olis jo hinku päästää pistää pankkiin omia hiluja. Aattelin koventaa panoksia tähän kiertoon greipinsyönnillä :laugh: Johtuuko sitten teidän dippailuista vai ylipäätään tästä vauvakuumeen puolella...
  12. Gorthaur

    Mitä mieltä olette tästä kohteesta (sis linkin oikotielle)?

    Aika kallis, kun vaatii kumminkin ison rempan. Tekisin ensin perusteellisen kartoituksen onko kunto ihan ok vai onko jo purkukunnossa. Saisi tuosta hienon kyllä.
  13. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Viipulainen. Me ollaan myös kotona yksin olemista harjoiteltu ja se sujuu hyvin. On välillä pidempiäkin aikoja yksin kotona enkä siitä ole huolissani. Ei tee pahojaan tms ja laittaa itelleen leivän jos on nälkä. Ulkona oleminen onkin eri juttu. Ollaan seurattu miten poika toimii tuolla...
  14. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heips. Heidi. Sinäpä oot aikasin liikkeellä vaunujen ja karvalakin kanssa :D Ei meille ole vielä tullut kouluun ilmottautumislappuja. Meillä on tässä kylällä kaksi koulua. Tietenkin täöhdätään sitten tohon lähempään, jonne on n. 300m matkaa ja vain yksi tie ylitettävänä. Se on just passeli...
  15. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Jaahas.. vaikuttaisi siltä, et täti jo vähän ilmotteli tulostaan :snotty: Kahtellaan.. Pupelaattori. Oikeesti miehes tahtoo sen vaavin, esittää vaan muuta :whistle:
  16. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiehinen. Kuten Heidip sanoi niin se uhma muuttaa vain muotoaan. Meillä esikoisella on ollut uhmaa n. 1,5-vuotiaasta lähtien. Välissä on vain ollut lyhyitä parin kuukauden pituisia taukoja siinä. Uusi uhman muoto oli siinä 6 vuoden tienoilla, joka oli lähinnä suunsoittoa ja irvistelyä sen muun...
  17. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hispu hyvä, kun löytyy syy ja saat apua :hug: Te, joilla on jo haaveilijalapsi mennyt kouluun tai on menossa. Miten on mennyt? Pitääkö joka päivä muistuttaa repusta ja vaatteidenlaittamisesta? Onko oppinut huolehtimaan tavaroistaan? Onko tullut omatoimisempi? Mietityttää vaan tuon syksyllä...
  18. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla ei ole hajuakaan mikä on dpo. Testauspäivää olin miettinyt josko joko ensi viikon la tai su. Ellei nyt iske joku himo testata aiemmin :D Toki varmaan jokaisella kolmas muksu mietityttää, aloittaako alusta vai ei. Onko se yhtä vaikeaa kuin silloin vai ei. Olenko liian vanha ja miten...
  19. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Sonay. Mä olen molemmat imettänyt rintakumin kanssa alusta loppuun. Mulla on niin turhanpäiväset nännit, ettei niistä tahdo vauva saada otetta. Rintakumeja käytetään yleensä vain alussa, mut mikään ei estä käyttämästä aina. Esikoisen kanssa tein sen virheen, etten heti käyttänyt sitä lansinohia...
  20. Gorthaur

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea Aba! Kyllä siis aktiivinen ketju on parasta, asiaa ei ole koskaan liikaa ;) Tämmösenä "vanhana" palstalaisena olen nauttinut suuresti odotusaikojen palstailusta, tämä on ensimmäinen kerta täällä vauvakuumeilun puolella. Esikoisen aikainen odotusryhmä on jo kuollut, kuitenkin siitä...

Yhteistyössä