Hakutulokset

  1. P

    Ah, ihanat sappikivet :)

    Väistämättä laihduttaa, kun ei pysty syömään mitään rasvaista ja annoskoot ovat kuin kärpäsen kakka :D t. ap
  2. P

    Kuka tietää,voiko yksityishamm.lääk.laskun maksaa erissä?

    Ainakin minun hammaslääkärini suostuu aina siihen että maksan 2-3 erässä, riippuu laskun suuruudesta.
  3. P

    Bona-kampanja

    Oletan että osasin :D
  4. P

    Bona-kampanja

    Hei! Meidän lapset halusivat tänään vauvasoseita ja nyt huomasin että niissä on jotakin koodeja, joten tarviiko joku niitä? Voisin vaikka yksityisviestillä niitä ensimmäiselle ilmoittaujalle laittaa ( jos osaan :ashamed: )
  5. P

    Mitäs tänään syödään/ on jo syöty?

    Anteeksi :ashamed: En vain ole TÄNÄÄN ehtinyt. Tämä ei ole minun normaalia käytöstä...
  6. P

    Mitäs tänään syödään/ on jo syöty?

    Tänään lounaaksi on syöty 1 rasvaton jugurtti ja päivälliseksi/iltapalaksi on salaattia B)
  7. P

    Ketä paikalla?

    :wave:
  8. P

    Tupperwaren neliskanttisen kakkukuvun mitat hukas

    Siis ainakin suorakaiteenmuotoisen mitat on ihan reunasta reunaan 26*38,5. Tiedä sitten tarkoititko sitä :D
  9. P

    Lahjaideoita mulle, kiitos!

    Tyttömme on huomenna viimeistä päivää pienten ryhmässä päivädissa ja haluaisin muistaa hoitajia jollakinlailla. Mutta mitä ostaisin? Pentikiltä jotain?? kun on ihan sama mitä sieltä ostaa, se pakataan kuitenkin kauniista :ashamed: :laugh: Kiitos jos joku osaa jotakin vinkata :)
  10. P

    Jambo-suklaa!! Muistaako kukaan??

    Susua olen ainakin jonkun kaupan irtokarkkilaarista löytänyt, mutta ilmeisesti patukkana ei enää ole saativilla ( ymmärsinkö juttunne oikein?? ) Itse en ole maitotuotteita pystynyt käyttämään allergian takia enää vuosikymmeneen |O
  11. P

    pojan eka kolmen sanan lause :)

    :heart: Ihana!
  12. P

    Täällä on kivoja nimimerkkejä

    [/b] Kiitos :ashamed: :saint: :D
  13. P

    Mahtuuko 4 henkinen perhe....

    Meillä on toisinaan 7 henkinen perhe yökylässä ja aina on mahduttu:whistle:
  14. P

    Mahtuuko 4 henkinen perhe....

    Me ainakin mahdutaan :D
  15. P

    Mitkä tulot pitää ilmoittaa verotoimistolle, kun laskettaa niillä uuden veroprossan??

    Ilmottaisin kaikki, kyllä ne tietää mitä verottaa :ashamed:
  16. P

    G: mitä mieltä tästä asunnosta ?

    Mikä sohvapöytä :laugh: :snotty:
  17. P

    vihdoin raskaana,

    Onnea :flower:

Yhteistyössä