Hakutulokset

  1. Tämäkin Menee Ohi

    lihava lapsi

    Juu, jos lihava lapsi saa vetää välipalaksi kilon banaaneja, niin eihän siinä laihtumaan pääse.
  2. Tämäkin Menee Ohi

    2 kk kestäny joku fuckin tauti!!!(flunssa?)

    Huh, tänään tyttö jo parempi, ei ollut kuumetta herätessä. =) Itsellä taas pahempi olo ja herpes tulossa kahteen kohtaan naamaan :(
  3. Tämäkin Menee Ohi

    2 kk kestäny joku fuckin tauti!!!(flunssa?)

    Ei oo muila oireita, paitsi tytöllä nyt on just kuume, joka on kestänyt 5 vrk. Oli tutkimuksissa eikä oo kuin ärhäkkä virus :o
  4. Tämäkin Menee Ohi

    2 kk kestäny joku fuckin tauti!!!(flunssa?)

    Joinain päivinä tuntuu aika terveeltä, sitten taas useinmiten ei ollenkaan. Aamuisin kurkku ksrhea, nokka vuotaa...Välillä lämpöilyä...Sii kaks kuukautta |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O Onko jotain tämmösä helekutin ikiflunssaa liikkeellä?????
  5. Tämäkin Menee Ohi

    18euroa tilillä, 20e lompakossa ja seuraava raha mikä tulee on lapsilisät..

    Keitot on halpoja, voi tehä makarooni-tai perunapohjaisen ja siihen sitten mitä on: kalaa, jauhelihaa yms. Soijarouhetta kannattaa ostaa kun on rahapv. Sitä voi tehdä makaroonilaatikkoo ym. Ja siis makaroonilaatikko on halpaa, samoin viipaleperuna-jauhelihalaatikko, kaalilaatikko...
  6. Tämäkin Menee Ohi

    kenen suomalaisen julkkiksen tms. kanssa lähtisit vaikka olisit varattu

    Oman ukkoni mukaan lähden kerta toisensa jälkeen, hän on julkkis eikä haittaa että olemme varattuja (toisillemme) :D
  7. Tämäkin Menee Ohi

    Mä tulin uskoon!!

    "Pääsevätkö myös verivihollisenne, siouxit, teidän paratiisiinne?" - "Pääsevät", he yllätyksekseni vastasivat. "Johan me sanoimme sinulle, että kaikki taistelu päättyy kuoleman jälkeen. On vain yksi paratiisi kaikille, niin pahoille kuin pyhillekin. Siellä kaikki intiaanit ovat sukulaisia!"...
  8. Tämäkin Menee Ohi

    Minkä kokosia teijän lapset oli 1v ja 1,5v neuvolassa? lapsen sukupuoli

    Meidän tytöllä ihan samat mitat 1v neukussa. =)
  9. Tämäkin Menee Ohi

    Kun on jo kaksi sektiota tehty niin

    En tiedä eikä lääkäritkään tiedä voiko siitä toipua ja miten paljon. Hänet paikattiin ihan leikkaussalissa ja tulevaisuus näyttää kuinka käy :|
  10. Tämäkin Menee Ohi

    entinen kakkonen, nykyinen ykkönen paikalla. mitä haluaisit kysyä?

    millaiset välit sulla on miehesi exään jonka paikan veit? onko ukollasi lapsia exän kanssa?
  11. Tämäkin Menee Ohi

    Olen kipeenä, saa kysyä=)

    :D
  12. Tämäkin Menee Ohi

    Kun on jo kaksi sektiota tehty niin

    Mulle on käynyt nuo samat melkein kaikki (3 sektiota). Tuo pistely on tuttua ihan missävaan labroissa,kun on ohuet suonet. Ja se jalan ja käden nytkäytys on tosi inhottavaa, mutta se kuuluu juttuun.Siitä tietää että kanyyli on oikeassa paikassa. Mulla ei meinattu saada oikeaan ja kaksi eri...
  13. Tämäkin Menee Ohi

    Onko muilla TODELLA sitkeää flunssaa?

    Alkaa palaa käämi |O Flunssa on kestäny ties miten kauan ja välillä tuntuu että nytkö jo menis ohi, mut sit hirveä rangasitus ja olo pahenee :/ Nyt ei oo moneen päivään tapahtunu käännettä parempaan.Joka aamu tuntuu kamalalta, kurkku kipee, kaamee nuha, nyt hiukan jo yskäkin...
  14. Tämäkin Menee Ohi

    Paras/tehokkain maitohappobakteeri?

    hapankaalia minäkin puollan.lusikan kärjelisessä on enemmän kuin yhdessäkään kapselissa.
  15. Tämäkin Menee Ohi

    Saa kysyä, 26 vuotta parisuhdetta takana

    miten miehesi hemmottelee sinua? entä sinä häntä?
  16. Tämäkin Menee Ohi

    Onks tässä flunssassa tyypillistä että kuume tulee takaisin?

    samma här, ite oon ollu 2 vkoa kipeenä ja väliin jo tuntui et olis paranemassa mut sitte taas kauhee olo jne
  17. Tämäkin Menee Ohi

    Sanokaas mitä mä leipoisin

    feta-pinaattipiiras mozzarella-aurinkokuivattu tomaatti
  18. Tämäkin Menee Ohi

    Tykkäättekös tästä sormuksesta?

    Mun mielestä nimetön sormi on varttu vihkisormukselle ja se ikäänkuin määrittelee että on vihitty, kun on rengatsettu nimetömään. Tiedän toki että monet pitää huvikseen nimettömässä muitakin sormuksia, mut tämä mun mielipide.
  19. Tämäkin Menee Ohi

    Tykkäättekös tästä sormuksesta?

    Ei kaikilla ole kihloja.

Yhteistyössä