Hakutulokset

  1. RiiaLopo

    Ei rahaa lapsen synttäreihin

    Minäkin haluaisin auttaa, joten sähköpostiosoitetta vaan kehiin :)
  2. RiiaLopo

    Minä ajattelin kuolla (tämä ei ole säälin kerjäämistä)

    Minusta on nimeomaan tappaa itsensä ajattelematta muita. Jokainen äiti on maailman paras äiti lapselleen. Hae apua, se kannattaa :) . Voimia sulle:hug::flower:
  3. RiiaLopo

    Onko kenelläkään ollut extra pitkää flunssaa tänä kesänä?

    Ei kuumetta, räkää riittää yllin kyllin. Aamuisin täysin tukossa, toisinaan muka parantumassa. Ärsyttävää :( Räkätautia kestänyt jo useita viikkoja. Onko muilla?
  4. RiiaLopo

    Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

    Toivottavasti kaikki on hyvin :hug: ! Paljon voimia sinulle ja perheellesi :heart: :flower: !
  5. RiiaLopo

    IL: 15% raskaana olevista polttaa tupakkaa!!!

    :( Siinä meille ajateltavaa.
  6. RiiaLopo

    Kuinka rentoudut?

    Vinkkejä kaivataan, kerro sinä =)
  7. RiiaLopo

    mun hiukset...=(

    Ihmisellä lähtee 100 hiusta päivässä ja se on ihan normaalia =) . Stressi, ravinteet ja muut tekijät vaikuttavat hiusten kuntoon. Imetyksen lopettaminen vaikuttaa myös hiusten lähtöön.
  8. RiiaLopo

    Paras siiderimaku :D?

    Itse maistelen tässä mansikka-raparperisidua, nam :p
  9. RiiaLopo

    huh, hellettä! Ensiviikolla vieläkin kuumempaa

    EN tykkää |O
  10. RiiaLopo

    Molemmat E-Karjalan tytöt tangoilee :D

    Kyllä Karjalasta kajahtaa, Tangokisoissa kaksi tyttöä Lappeenrannasta :D !
  11. RiiaLopo

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Kaikki eivät ole niin rikkaita, tai heillä ei ole niin rikkaita vanhempia, jotka elättävät lapset ja lapsenlapset :D ! Tämä asia ei kuulu hevonkukkua yhdellekään Kaksplussan mammalle! Tämä aloitus on SUORASTAAN loukkaava ja syyllistävä meitä suurvelallisia ja köyhiä kohtaan.
  12. RiiaLopo

    Apuja pottailuun!

    Pytyllä hän menee ihan paniikkiin, vaikka meillä on pöntön pienentäjäkin. Sinne pönttöön kuulemma tippuu. Ollaan lainailtu kakka-kirjojakin kirjastosta ja niistä lapsi on kyllä ihan innoissaan.
  13. RiiaLopo

    mahdoton 2 vuotias!

    äitikkä, olet oikeassa :D . Meillä asuu nimittäin 2v ja 4v ulisijat =) . Vanhat ihmiset ei vaan muista enää mittään ;) . Meillä parivuotiaan mieli kyllä muuttuu jo viiden minuutin päästä, eikä hän välttämättä muista koko kiukkua enää. Kannattaa jättän ä huomioimatta toisinaan koko...
  14. RiiaLopo

    mahdoton 2 vuotias!

    Se on sitä uhmaa =) . Meillä asuu myös tuollainen kiukkuilija :D . Niin ja tuskin kukaan, jolla on lapsia, pyörittelee silmiään :D .
  15. RiiaLopo

    Apuja pottailuun!

    Millä ihmeellä saisimme tuon 4 vuotiaan poikamme kakkaamaan edes pottaan, kun hän suostuu tekemään tarpeensa ainoastaan vaippaan :( . Pissaaminen onnistuu loistavasti pottaan, eikä yökasteluakaan ole. Lahjonta on otettu jo käyttöön, ilman tulosta. Napero pidättää niin kauan kakkaa, että...
  16. RiiaLopo

    POIKA LÖYTYI

    Ihan itkuksi meni, niin onnellinen olen heidän puolestaan =)
  17. RiiaLopo

    JIM:llä nyt: Kuuluisat kuppilat !

    Jenkeissä kiertävä ruokamies maistelee ja ahmii... Mielettömiä annoksia :D
  18. RiiaLopo

    Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

    Laitanpa kädet ristiin :(
  19. RiiaLopo

    Hormonikierukasta kokemuksia

    Kiitos =)

Yhteistyössä