Hakutulokset

  1. Pupi

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Hei pitkästä aikaa Pupikin ilmoittelee itsestään. En ole ehtinyt paljoa lukea juttujanne, mutta nyt osui silmään nuo ratasasiat. Minullahan on nyt 7-8 vuotta vanhat rattaat. Semmoset raskaat ja kääntyy kuin juna..... olen monta hormonihermoromahdusta saanut niistä ja siksi en ole lähtenyt...
  2. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupikaan ei pääse valitettavasti Kiasmaan kun muuta pakollista menoa ja ensi viikko menee ristiäisjärkkäilyissä...jospa sitten noiden rumbien vihdoin pääsisi teitäkin tapaamaan! Hauskaa Kiasmaa... Olin kanssa sitä odottanut.... :( mutta voidaanhan sitä Kiasmassa treffata muutenkin myöhemmin)...
  3. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    hei Tsekkasin tuon Kiasma jutun kun minua olisi kiinnostanut. (Paitsi että silloin just kello 14.00 olin sopinut parin tunnin tapaamisen vaikka koko muu viikko olisi ollut tyhjää täynnä). Kiasman sivuilla lukee: Kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona vapaa pääsy klo 17-20. Onko muita...
  4. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupi täällä vaan ilmoittelee, ettei ole aikataulujen päällekkyyksien takia päässy tapaamisiin. Olen lähdössä viikonlopuksi matkalla ja palaan maanantaina ja mielellään tulen tapaamisiin mukaan. Iltapäiväthän minulle sopii siis aina parhaiten, koska olen aamuisin tosi väsy vauvan rytmin takia ja...
  5. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupikin kiittelee seurasta! Oli hyvä syy uskaltautua kaupungille ja sai piristystä päivään. Jäinkin sitten vielä moneksi tunniksi kaupungille kiertelemään ja nyt oon ihan naatti.... Kiasmaan tulen mielelläni jos vaan pääsen ja näyttelyn voin katsoa rahalla tai ilman. Nyt ei ole kalenteria...
  6. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupikin yrittää tulla siis tiistaina kello 13.30!
  7. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupillekin kävisi tiistai, mutta jos ajankohtaa saisi toivoa, niin ei aamusta.... mieluummin 12 jälkeen, niin ehtii touhuta tarvittavat. Oon vielä vähän untuvikko lähtemään... Tuo Kiasman kahvila ainaskin olis tuttu paikka ja olisi hienoa sopia joku perjantai sinne tapaaminen niin voitais kattoa...
  8. Pupi

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Pupikin ilmoittautuisi kahvilaseuralaiseksi esim keskustaan! 7.4 minulla hammaslääkäri ja en pääse, mutta keskustatapaaminen kävisi ja seuraa kaipaan kovasti..... Olen jo "hieman" vanhempi (vm. 69) mutta eipä sillä väliä. Tytär syntyi 20.2 ja ristiäiset vietetään myöhemmin. Otti tuo synnytys...
  9. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Pupi ilmoittelee olemassaolostaan! Pieni kuutamoprinsessa syntyi 20.2. klo 22.21. Painoa 3700 gr ja pituutta 51 cm. Vauva voi oikein hyvin. Synnytys oli pitkä ja väsyttävä ja päätyi lopulta sektioon. Tämä synnytyksen jälkeinen aika on vetänyt mieleni matalaksi ja baby blues iski oikein olan...
  10. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Täällä toista yötä kärvistelen. Supistukset jatkuu ja niiden kesto pitenee, muttei väli! Voi tuskien taival...ja unta ei tietenkään näissä kivuissa voi odottaa....Hieman limatulppaa.. menis ne vedet, niin tietäs jotain konkreettista. Ei pysty kirjoittamaan kun sattuuu....Kohta lähden näytille...
  11. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Joo , ei mulla mennyt vedet. Viime yö meni siis supistellessa. Ne olivat lieviä, nyt tajuan kun näitä nykyisiä käyn läpi. Kaipaisin nyt kommentteja ja kokemusta - miten pitkään sitä tämän kivun kanssa pitää kärvistellä? Supistusten väli on vielä aika pitkä n. 7-9 minuuttia ja niiden kesto on...
  12. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Tuota Ciban tilannetta minäkin vähän ihmettelin! meille on kanssa annettu neuvo että jos lapsivesi menee niin synnärille pitäisi suunnata... Voi kun on ollu hankala päivä.... :( :( :(
  13. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Pupikin edelleen kotosalla. Supistelee sillon tällön, ei säännöllisesti. Ei kivaa tämmönenkään...keho on jännittynyt . Pitäs nyt vaan rauhottua. Ciba pitääkö sinun lähteä tiettyyn aikaaan sairaalaan, sanottiinko jotain?
  14. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Minä kävin suihkussa ja nousin ylös ja taitaa supparit olla laantumaan päin. Joten älkää täältä vielä vauvauutisia odotelko.... yritän saada vähän unta kun en yöllä hermostuksissani saanut nukuttua lainkaan.
  15. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    no johan on täällä markkinat!
  16. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Rosaeh, Samaa minäkin mietin näiden kipujen kanssa, että missä se kipuraja nyt oikein menee... Mulla on tavallisesti niin karseet kuukautiset, että ulvon kivusta. Supistuksiahan nämä nyt selvästi on, mutta minkälaatuisia? Tuntee ittensä aika urpoks... :(
  17. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Soitin synnärille ja käskivät odottelemaan. Kuten oletinkin. Minulla on tosi lyhyt matka sairaalaan. joten tässä nyt sitten katotaan katoavatko supparit vai tulevatko voimakkaammiksi. Otin särkylääkettä ja kattelen mitä tuo liikkuminen tuo mukanaan. Jännittäähän tämä...
  18. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    no täällä ollaan edelleen. Supistuksia on edelleen. Odottelen että voimistuisivat ja tihenisivät. Kun ei oo kokemusta, että miten rajulta nämä pitäisi tuntua, että lähdetään. Supparien välit menee ihan ok, supistus itsessään ei ole mukava :laugh: :laugh: Väli on ollut nyt noin 6-7 min (kait)...
  19. Pupi

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    supistuksia tullu säännöllisen epäsäännöllisesti koko yön. Välillä tuntuu, että tästä lähdetään ja välistä ei sitten tunnu.... jospa näistä nyt edes olisi jotain hyötyä loppupeleissä....

Yhteistyössä