Hakutulokset

  1. MiiskuMuikkunen

    Kuinka kukaan jaksaa hakea toimeentulotukea kun se paperirumba on niin hirveä

    No jos esim. haluaa maksaa vuokran, tai syödä jotain.. Mun tilille tulee kuussa varmasti säännölisesti ainoastaan yksi lapsilisä. Töitä teen satunnaisesti keikkaluontoisena, jos saan alle 900€ palkkaa kuussa, olen oikeutettu saamaan toimeentulotukea. Joskus on kuukausia kun ei ole lainkaan...
  2. MiiskuMuikkunen

    Minkä ikäinen on "liian vanha" rattaisiin?

    Minkä ikäiselle ette enää ostaisi rattaita? Minulle ei eron yhteydessä jäännyt rattaita, ja ne olisivat huomattavasti helpottaneet monia tilanteita, nyt mietin ostoa, mutta kuopus täyttää pian kuitenkin jo 3, että onko turhaan? Minulla kun ei autoakaan ole...
  3. MiiskuMuikkunen

    G: mitkä ovat mittasi?

    157cm 56kg varmaan ?
  4. MiiskuMuikkunen

    Teiniäiti vauvoineen ls-yksikössä

    Niin no... Ennaltaehkäisevää lastensuojelutyötä tuo vain on. En usko kenenkään haluavan aloittaa vauvan kanssa yhteistä elämää "laitoksessa". Itse olin esikoisen syntymän jälkeen 3vkoa ensikodissa, ja en minä sinne olisi halunnut, mies ei lainkaan pitänyt ajatuksesta. Ajattelin kuitenkin...
  5. MiiskuMuikkunen

    Perusturva: Yksinasuva tarvitsee asumiskulut + 575 euroa/kuukausi

    Ja tuo summa kasvaa aina lasten lukumäärän mukaan, tuo on vain yhden aikuisen osuus ..
  6. MiiskuMuikkunen

    Teiniäiti vauvoineen ls-yksikössä

    Siis mikä tällainen paikka edes on?? Ikinä kuullutkaan, vaikka itsekkin saannut molemmat lapset alaikäisenä :O
  7. MiiskuMuikkunen

    Teiniäiti vauvoineen ls-yksikössä

    lukuvirhe :D
  8. MiiskuMuikkunen

    Teiniäiti vauvoineen ls-yksikössä

    Mikä ls- yksiö?
  9. MiiskuMuikkunen

    Itkupotkuraivari!!

    Ensin oli neidillä vesirokko, sitten hiihtoloma ja nyt poitsulla vesirokko... 3vkoa pois päiväkodista ja juuri tälle kolmelle viikolle olisin saannut sijaisuuden. Niitä töitähän ihan satelee kouluttamattomalle kahden pienen lapsen äidille, jolla ei työkokemusta ihan joka päivä, joten olisin...
  10. MiiskuMuikkunen

    Mitkä ovat vuokranantajan velvollisuudet tällaisessa tilanteessa???

    Olemme muuttaneet 1.2 vuokra-asuntoon. Asunto on 1. kerroksessa, sellaisella pohjalla että lastenhuone on rappukäytävän "tuulikaapin" yläpuolella.. Asunto on muutoinkin todella kylmä ja sen on huomannut jokainen vieras, puhumattakaan lastenhuoneen vetoisuudesta ja jääkylmästä lattiasta. Eihän...
  11. MiiskuMuikkunen

    Minkä ikäisenä lapsesi sairasti ensimmäisen korvatulehduksen?

    Meillä ei vielä kummallakaan ollut ja lapset pian 3- ja 4-vuotiaat. Toivottavasti ei ikinä tulisikaan. Minullakaan ei ikinä vielä ollut ja itse olen kuitenkin jo kahdenkymmenen.
  12. MiiskuMuikkunen

    Jos lapsista toinen kirjoilla isällä ja toinen äidillä...??

    Tuota itsekkin olen pähkäillyt, että vikko on liian pitkä aika, mutta parin päivän jaksot liian raskaita lapsille :/ No lasten isä tuota ehdoitti ja itse vasta aloin maistelemaan ajatusta. Meillä on ollut niin paljon erimielisyyksiä asiasta, niin ehkä tuo olisi reilu ratkaisu kumpaakin...
  13. MiiskuMuikkunen

    Jos lapsista toinen kirjoilla isällä ja toinen äidillä...??

    Kyllä, lapset olisivat siis yhdessa. Tätä ei ole vielä päätetty, vaan pohdimme vain eri vaihtoehtoja.
  14. MiiskuMuikkunen

    Jos lapsista toinen kirjoilla isällä ja toinen äidillä...??

    ja lapset käytännössä vuorottelevat kahden kodin välillä, mikä olisi kivuttomin vuorottelu aika? 7vrk? 3vrk? Lapset siis vasta 3- ja 4-vuotiaat. Asumme lasten isän kanssa lähekkäin. Mitenkähän lapsilisät ja elatustuet/avut menee tällaisessa tilanteessa?
  15. MiiskuMuikkunen

    Suolaisen piirakan Ohjetta kaivtaan

    Mä tein eilen näin pohja (itse käytin valmispohjaa) 1 punainen paprika 1 pss kinkkusuikaleita 1 prk creme bonjour ruohosipulia 1 prk ruokakermaa 2 munaa Uuni 200 asteeseen. Pohja vuoalle. Vatkaa munat. Sekoita tuorejuusto, ruokakerma ja munat keskenään. Lisää joukkoon...
  16. MiiskuMuikkunen

    Kyllä tätä miestä tulee ikävä!! kyynel

    On lasten isä. Enkä ikinä tule lapsiä hänelle jättämän. Kyllä mä tappelen ennemmin.
  17. MiiskuMuikkunen

    Kyllä tätä miestä tulee ikävä!! kyynel

    Noniin, tänään olinkin sitten YKSIN lastenvalvojalla :) Miehellä oli juuri tuolloin aamiainen, joka meni siis lastenvalvojan tapaamisen edelle :D Aivan vallan ihana mies... -.-
  18. MiiskuMuikkunen

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Mäkin olisin halukas liittymään :D Tällä hetkellä 56/157, takana 11kiloa, nyt ollut pitkä paussi ja tullut pari kiloa takaisinkin päin :P Mutta siis tavoittelisin vähintään 4 alkavaa painoa :)
  19. MiiskuMuikkunen

    Kyllä tätä miestä tulee ikävä!! kyynel

    Hänen vanhemmat omistavat asunnon.
  20. MiiskuMuikkunen

    Kyllä tätä miestä tulee ikävä!! kyynel

    No eipä ole tehtäväni vakuutella tuntomattomia. Eipä se minua kovin hetkauta mitä ajattelet. Tietoisesti jaan yksityisasioitani julkisella palstalla, joten täällä kukin voi mielensä mukaan kommentoida.

Yhteistyössä