Hakutulokset

  1. T

    G: Vad är det ni har i glasen?

    Peesaan, ruotsiks :laugh:
  2. T

    Ihan mielenkiinnosta utelen..

    Eli ei se taida kovinkaan laajasti päteä, että muokkaisimme itseämme äitiemme näköisiksi.. Enpä kyllä tukan lisäks muuta samaa ulkoista olemusta haluakkaan.. Muuten joutuis lihottaa itteään sen 70kg lisää :D
  3. T

    Ihan mielenkiinnosta utelen..

    Millaiset hiukset äidilläsi olivat nuorempana tai ovat edelleen?.. ja siihen lisäys.. Millaiset hiukset sinulla on nykyään??? Pohdin vain muokkaammeko itseämme tiedostamatta äitiemme näköisiksi. Minun äidilläni on aina ollut pitkä tukka ja kappas vaan meitä on neljä tyttöä ja kaikilla on...
  4. T

    Mitä teillä ihmisillä oikein on kotona ja lasten päällä kun te inhoatte kaikkea

    pojalla on päällä housut, kulahtaneet tossut ja h&M:n t-paita, tytöllä on veikan vanhat haalarit ja body, mulla on karseet pinkit gollarit ja punane neulepaita.. siis ihan kotona ollaan, en kyllä itse kehtais näissä rytkyissä ihmisten ilmoille mennä.
  5. T

    Viisi lasta raiskannut ristiinnaulitaan Saudi-Arabiassa

    Ihan oikein, ja SUOMI vois ottaa kans mallia, ei nyt välttämättä ihan ristriinnaulitsemista tarvitse tehdä, mutta henki pois joka tapauksessa :kieh:
  6. T

    Mies yllätti mut eilen ihan täysin

    Tuli nyt jostain toi 5v muoks. Mutta tarkotus sama.
  7. T

    Mies yllätti mut eilen ihan täysin

    Joo siellä taas jotku kateelliset vauvakuumeiset mammat vattuilee! Kovasti ONNEA :flower: Toivotaan että pian tärppää! Ja nuijat jos toisen haaveissa on jo 5v ollu lapsi, ni ei kait V....u siitä tarvii enää keskustella :o
  8. T

    **** G: lasten nimet ja äidin koulutusaste ***********

    Eetu ja Emma, toinen aste
  9. T

    tonalin

    Eikös sitä mainosta se aika "hoikka" poika (ei tuu nimi nyt mieleen) Eim oo kokemusta mut mainos ei hyvää lupaa...
  10. T

    Pulloäidit! Ihanko oikeesti annatte vauvalle pullon kahvipöydässä :o

    Jos olis tarvetta antaa, ni mikä ettei.. ENKÄ HÄPEIS YHTÄÄN!
  11. T

    Huoh, että lasten takia ollaan yhdessä... Luuleeko joku, että se on lapsille hyväksi?

    Itse olin vain ja ainoastaan onnellinen kun vanhempani erosivat, mutta siihen liittyikin paljon alkoholia ja väkivaltaa, eli ei nyt ihan liity tähän.. :whistle:
  12. T

    G: Mun kotiini ei tule koskaan...!

    :laugh:
  13. T

    Kesäloman kertyminen äitiyslomalla?

    Eli sattuuko kellään olemaan tietoa miten noi asiat menee TOISEN lapsen kohdalla. Eli jäin äitiyslomalle 2007 kesällä esikoista odottaessani ja siltä ajalta luonnollisesti kertyi kesä lomat jne. Mutta mitenkäs tämän toisen kohdalla. En kerennyt olemaan välissä töissä kun jäin uudelle...
  14. T

    Nyt kyllä etsin käsiini ja annan piiskaa sille palstalaiselle, joka...

    Mun ukko ei ees maistanu ku kerkesin "kehuu" kui hyvää se on + se näytti aika kauheelta kun pojan kaa raavittin suklaat päältä pois :D
  15. T

    Nyt kyllä etsin käsiini ja annan piiskaa sille palstalaiselle, joka...

    En tajuu.. eilen kokeilin ja musta toi kakku ei ollu mistään kotosin :x Vaikka päällystin suklaalla. Iha kakkaa :whistle:
  16. T

    Laihduin paljon, nään kaveria pitkästä aikaa, jännittää... tyhmää.

    Ja höpön löpöt!!! Ekaks KOVASTI ONNEA :hug: Ja jos kaveri sanoo jotain typerää ni on vaan KATEELLINEN |O
  17. T

    MINKÄ KOKOINEN REIMATEC 2 -VUOTIAALLE?

    Meiän poika oli 2v. neuvolassa 92.5cm eli 98 ottaisin, on sit iloa ens talvenakin.
  18. T

    A-kirjaimella alkava muutaman euron pikkujoululahja?

    Alushousut :laugh: Osta sellaset oikein isot mummon pöksyt jostai marketista..
  19. T

    5 ensimmäistä saa ennustuksen kysymykseensä.

    Saako ystäväni huomenna pankista lainaa, että voi ostaa meidän nykyisen talon??

Yhteistyössä