Hakutulokset

  1. S

    Oliskos kellään tietoa minkä hintasia on stand-up koomikot?

    Tarttis semmonen jostain haalia arki-illaksi Lahden seudulle. Eikä mitään käsitystä hinnoista tms.
  2. S

    Huono äitikö jos lähtee huonosti parisuhteesta?

    Ei ole lasten etu olla huonossa suhteessa. Ei todellakaan. Lapset vaistoaa uskomattoman paljon asioita myös sen ettei kotona kaikki ole onnellisia.
  3. S

    Minkä ikäiseksi asti peset vauvan uudet vaatteet?

    Eipä ole tullut vielä koskaan pestyä. Hyvin ovat selvinneet ilmankin. Kirppisvaatteet pesen ja lakanat, mutta en uusia vaatteita. Hyi minua :snotty:
  4. S

    G: milloin viimeksi olit häissä?

    Kesällä -07 miehen kaverin häissä. Oli upeat häät. Ruoka oli hyvää ja ohjelmaa oli sopivasti :)
  5. S

    Mun lapseni meinas tänää päästä hengestään..=(

    Hui! Onneks selvisitte säikähdyksellä :hug:
  6. S

    Ostin eilen uudet farkut!Argh!Millasta oli olla.....

    Sovituskopin peilit valehtelee!!! Niissä näyttää AINA perseestä revityltä. Ei huolta. Kevättä rintoihin ja nauti :)
  7. S

    Nimeksi Vieno??

    Mä tykkään Vienosta :) Meilläkin mahdolliselle tytölle vaihtoehtona, kun kulkee nimi suvussakin.
  8. S

    Kuinkahan monen illan pilaan, jos laitan nämä farkut illalla bilettämään?

    Laita mitkä hyvältä tuntuu :) Hauskaa iltaa ja housut jalassa ;) :whistle:
  9. S

    Pojalle Eero vai Otto nimeksi??

    Molemmat kivoja, mutta Eero ehkä vähän harvinaisempi nykyään. Eli Eeroa kannatan :wave:
  10. S

    Kuinka ohutreisinen on oltava voidakseen käyttää lyhyehköä hametta?

    Mieluummin mun mielestä sopiikin jos ei ole ihan ripakinttu :). Itellä semmoset spaghettijalat ettei lyhyttä voi käyttää :/
  11. S

    Me&i kesämallisto

    Viime kesänä ostin lindexiltä täysin samanlaisen. Hieno on kyllä.
  12. S

    Tässä dataa päivähoidon "turhista" lapsista

    En nähnyt minkäänlaista ongelmaa hoitaa 5-vuotiaalle virikkeitä kotona, kun vauva syntyi. Jopa tämmöisessäkin tuppukylässä on puistoja ja kerhoja mistä löytää lapsi ikäistään seuraa. Ei käynyt mielessäkään, että esikoinen olisi jatkanut hoitoa, kun kuopus syntyi. Ei vaan sovi minun arvomaailmaani.
  13. S

    G: Minkä ikäisen kanssa voisit olla?

    Itse olen 27 ja haarukka vois olla 20-40 :saint: Olispahan valinnan varaa.. :snotty: :whistle:
  14. S

    mitä mieltä ootte pariskunnista jotka ei aio tehdä lapsia?

    Se on heidän valintansa.
  15. S

    ymmärrättekö ihmisiä jotka onnittelee lehdessä 1/2 vuotispäiviä?!

    En ymmärrä, mutta tuskin ne onnittelijat mun ymmärrystä kaipaakaan :whistle:
  16. S

    Facebookista, taas...

    Tahtois tietää miten fb:ssä saa näkyviin sen ketä on käyny mun sivuilla? Vai onko semmosta ylipäätään? :wave: :attn:
  17. S

    1-v yksin kylvyssä

    Ton ikästä en kyllä uskaltais jättää hetkeksikään yksin kylpyyn :headwall:

Yhteistyössä