Hakutulokset

  1. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    onkos mitään uutta pyyherintamalla?
  2. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    Onkos mitään uutta tästä pyyhelapsesta?
  3. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    kannattaa olla kuitenkin varovainen, jos et halua enempää pikkupyyhkeitä. :|
  4. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    tää oli niin hauska ketju, että piti uudestaan hakea tämä. :D
  5. mummimamma

    Siis onko IKEA (Haaparanta) auki sunnuntaisin?

    Ikea ja muutkin kaupat ovat sunnuntaisin auki Haaparannalla ja myös Torniossa.
  6. mummimamma

    miten sitä nyt osaa antaa lapselleen sukupuolivalistusta?

    Tuo onkin hyvä. Käytä pelkästään Finlaysonia tai marimekkoa. :D
  7. mummimamma

    miten sitä nyt osaa antaa lapselleen sukupuolivalistusta?

    Kun alan valistamaan murkkuikäistä lastani, niin olisiko syytä sanoa, että "Varo pyyhkeitä"? Vai miten olisi syytä aloittaa, että ei tulisi sitten niitä pikkupyyhkeitä? :xmas:
  8. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    Mun piti pitkästä aikaa oikein kirjautua tänne, kun on niin hauska tämä ketju. Tiedä, vaikka pääsisi todistamaan uutta neitseellistä synnytystä pyyhkeiden muodossa. B)
  9. mummimamma

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    Siinä se onkin lapsella selvitteleminen, tai sillä pikkupyyhkeellä. Mistä löytää sieltä Taiwanista sen pienen lapsen, joka on sen isäpyyhkeen saanut aikaiseksi. :whistle:
  10. mummimamma

    Anoppi ei puhu enää mistään muusta kuin tulevasta lapsenlapsestaan ja toisesta miniästä!

    Minulla on 4 lastenlasta ja jokaisesta olen hehkutellut ja iloinnut. Varmaan on sitten miniää ja vävyä ärsyttänyt mun ilakoinnit lapsista. Ylihuomenna kastetaan uusin lapsenlapsi, tällä kertaa tytön poika. Tosi ihana vauva on. :)
  11. mummimamma

    g. Mitä juustoa teillä käytetään leivän pällä?

    Milloin mitäkin. Oltermannia, Polaria, savujuustoa, Koskenlaskijaa, ym...... Riippuu, mikä sattuu olemaan tarjouksessa ja mitä tekee mieli.
  12. mummimamma

    mun mielestä crockist on niin yäk :(

    mulla ei ole edes kotikenkinä, mutta varmaan vielä hankin sellaiset. Ja pidän niitä myös muuallakin, kuin vaan kotona.
  13. mummimamma

    kysymyksiä päiväkodin aloittamisesta

    Ja jos ei tossuja tai sisäkenkiä ole, niin hätätilassa jarrusukatkin kelpaa.
  14. mummimamma

    Rumin muotivillitys pitkään aikaan on...

    Mä olen aikonut ostaa ne jo monta kertaa, vaan en ole vielä ostanut. Varmaan ostan, kunhan kauppoihin menen. Oli sitten rumat tai ei, näyttää mukavilta mun mielestä. Ja ihan sama, mitä muut ajattelee.
  15. mummimamma

    Mitä ruokaa inhosit lapsena ja nyt suorastaan himoitset sitä

    lanttulaatikkoa inhosin ja nyt se on jouluruoista yks lemppari. :p sipulia en ole koskaan oppinut syömään, en edelleenkään, vaikka olenkin jo "vanha". Jugurttikin oli aika oudon makuista, kun niitä joskus -70 luvun alussa sai täälläkin. Nyt kyllä tykkään. Kuka muistaa vielä Haapaveden...
  16. mummimamma

    älkää te sektioäidit tulko synnytysgalluppeihin häröilemään, kiitos!!

    Mitä väliä sillä on, miten se lapsi sieltä kohdusta pois tulee? Eikös pääasia ole, että terveenä saadaan? Itelläni 4 lasta, alatiekautta jokainen syntynyt. Mutta jos en jostain syystä olisi voinut perinteisesti synntyyttää, niin parempihan se leikkaus olisi. Eiköhän ne lääkärit kuitenkin...
  17. mummimamma

    Imetys - Mitähän tästä pitäis ajatella?

    Eiköhän tuo lopettaminen ole ihan äidin ja lapsen välinen asia.
  18. mummimamma

    älkää te sektioäidit tulko synnytysgalluppeihin häröilemään, kiitos!!

    Kumma kun tuohon Hus: n dokumenttiinkin on kirjoitettu, että Joskus synnytetään sektiolla. :whistle:
  19. mummimamma

    perhepäivähoitajia haetaan

    Olen nyt pian 2 vuotta ollut kunnallisena perhepäivähoitajana. Ja tykkään kyllä työstäni. Välillä saadaan tosin olla päiväkodeillakin, mutta enimmäkseen omassa kodissa.
  20. mummimamma

    Miksi pidät kotikutsuja?

    Muutama vuosi sitten pidin tuppereita ja on ollut mauste-ja meikkikutsutkin. Nyt ei enää riitä aika järjestämisiin ja kyllästynytkin olen touhuihin. Tupperit taitaa suurin osa olla kaapissa, muutaman kerran käytettynä. Kalliita ja ylihintaisia ovat kipot. Kutsuja pidin ihan sen takia, että...

Yhteistyössä