Hakutulokset

  1. H

    Dementia

    Kiitos vastauksesta.minun äidillä on jo noita oireita,keskustelee järkeviä mutta hetken päästä ihan omituista juttua.puheet on välillä sekstisiä,ei väliä onko lapsia paikalla,kiroilee myös paljon.toiminta ei ole loogista eikä aina ymmärrä asioita. Unohtelee mihin mitäkin laittoi ja kauhea tarve...
  2. H

    Dementia

    Onko kenelläkään lähipiirissä tai muuten tietoa, kuinka vaskulaarinen dementia etenee?kaikki tieto/kokemus otetaan vastaan. Sen tiedän että etenemistä on vaikea arvioida mutta sellaista suuntaa antavaa.miten ihminen muuttuu?lähteekö muisti kokonaan jossain vaiheessa?
  3. H

    Pakkohuuto

    Naapurin asunto on menossa pakkohuutoon velkojien toimesta. Ulosotto ja poliisi on tulossa lähipäivinä kuvaamaan asuntoa. Saavatko he jäädä asuntoon asumaan kunnes joku sen huutaa vai joutuvatko lähtemään samantien? Ovat alkoholisoituneita joten toivon että lähtisivät mahdollisimman pian
  4. H

    Ajokortin uusimisesta

    Eipä tuo haittaa.silloin oli paljon tärkeämpiä asioita hoitaa kunnolla kun laittaa rahat 2vaiheeseen.
  5. H

    Ajokortin uusimisesta

    2vaihe jäi aikanaan käymättä
  6. H

    Ajokortin uusimisesta

    Minulla on kortti mennyt umpeen 2006,nyt sitä tarvittaisiin. Joudunko käymään autokoulun uudestaan vai riittääkö muutama ajotunti ja teoriakoe ja inssi?
  7. H

    Joulusinappi

    Laittakaapa joku todella hyvä resepti. Googlesta löytyy vaikka mitä mutta olisi kiva saada ei niin tavallinen ohje
  8. H

    Äitiyskoru

    Jees,juuri noita tarkoitin.mutta saako niitä vain netistä vai myykö koruliikkeet niitä myös?
  9. H

    Äitiyskoru

    Myykö joku koruliike äitiyskoruja vai saako niitä vain netistä?
  10. H

    Tietäisikö joku?

    Mistä voisi ostaa insuliinikynille pussukan jossa geelipussukka sisällä?Saako apteekista? Lähdetään ulkomaille ja haluaisin saada pidetteyä mukana kulkevat insuliinit viileänä.
  11. H

    osaako kukaan kertoa

    Jos sulla on tontti ja annat sen vuokralle,vuokralla oleva omistaa talon.Hän jättää vuokrat maksamatta usealta vuodelta(vaarini tytär),ryyppää jatkuvasti,uhkailee ja häiriköi miehensä kanssa muita ihmisiä ja tekee muutenkin asoita mitkä häiritsevät lähinaapureiden elämää. Tontin omistajalle...
  12. H

    Ei ne ota mua vakavissaan tk:ssa :(

    Mulla tuli rintaan kans patti ja oli kipeä,nännin kautta tuli myös nestettä.Ultrattiin ja otettin koepala.se oli tulehtunut rintarauhanen (hieno nimi oli mastiitti en muista loppua).On jouduttu leikkaamaan 3krt pois mutta nyt tuntuu rauhottuneen.
  13. H

    Pahimpia deittikokemuksia tai koomisia sellaisia?

    :attn: Lisää näitä
  14. H

    Mikäs kumman numero tämä on?

    09-85645298.Ei löytynyt finderista.
  15. H

    Uroskoiran Kastraatio

    :attn:
  16. H

    Uroskoiran Kastraatio

    :attn:
  17. H

    Uroskoiran Kastraatio

    Mitä maksaa koiralle kastraatio espoossa?Missä kävitte?
  18. H

    Mikä mulla voi olla?

    Eka nousi kuume yli 38 3 vkoa sitten ja yskä sen kaverina.Olen ravannut lääkärissä 3 kertaa ja syöttivät antibiottikuurin.Edelleen on vaan tuota lämpöä 37,5.Mitään kokeita ei ole otettu.Menen tänään taas lääkäriin jos nyt sitten otettaisivat edes verikokeen.
  19. H

    en tule raskaaksi ja suru alkaa murtamaan sydäntä

    Lasta yritetty 2v.eikä kuuluu.mies epäilee että hänessä "vika"koska on edellisessä liitossakin yrittänyt ja lasta ei tullut.minulla yksi lapsi edellisestä liitosta.onko mitään mahdollisuuta saada yhteistä lasta jos miehen siittiöt ovat laiskoja?testeihin ollaan menossa heti kun aika saadaan.

Yhteistyössä