Hakutulokset

  1. Ristiinkulkija

    Ketä vanhoja palstalaisia kaipaat?

    Rouva Rajatapaus, Jonsered, Aurinkokunta
  2. Ristiinkulkija

    Opettaja ei ilmoita kotiin ja antaa lisäläksyjä..

    Minä ainakin ilmoittaisin haluavani tiedon, jos joku lapsista joutuisi koulupäiväänsä pidentämään. Se kun vaikuttaa meidän perheen muihin aikatauluihin ja liikkeellelähtöihin. En ajatellut myöhästyä sovituista lääkäri- , terapia-ajoista, harrastuksista ym. sen takia. Puhumattakaan huolesta, kun...
  3. Ristiinkulkija

    Meillä on seitsemän lasta pienillä ikäeroilla. Haluatko kysyä jotain?

    Miten itse jaksat? Onko elämäsi sellaista kuin haluat? Hoidatko itse vai päiväkodissa? Käytkö töissä?
  4. Ristiinkulkija

    Toivottavasti mahdollisimman moni lapsi ois tänään pois hoidosta

    En tiedä mikä teillä lasten ikähaarukka..mutta kyllähän 3-4 vuotiailta voi edellyttää melko itsenäistä pukeutumista?
  5. Ristiinkulkija

    teen töitä 7pv viikossa. voiko joku laki estää sen?

    Mä teen keikkatöitä freelancerina, 2-3 työnantajalle per viikko, joskus useammallekin. Saman alan ja eri alojen :D . Freelancer-verokortti hyvä silloin, sama prosentti kaikille. Työaikalaki ehkä eri mieltä kun tulee 7 päiväsiä viikkoja, mutta kun velvoite ei tule työnantajalta niin vastuu itsellä :D
  6. Ristiinkulkija

    Onko tälläinen auttaminen loukkaavaa?

    Oi <3 kuulostaa ihanalle lahjalle pienelle pojalle. Minusta olisi hienoa jos toteuttaisit sen. Vaikka anonyymisti niin siltikin. Toki kannatan kirjelappua mukaan, ettei äiti huolestuisi missä lapsi liikkunut. Sehän saattaisi lapselle olla oikea aarre, ainut mitä saanut uutena. Ja uskon, että se...
  7. Ristiinkulkija

    13vuotiaalle pillerit kuukautisten takia?

    Heips, mitenkä olisi vuotoa vähentävä lääkitys? Itselläni ainakin toimi, tosin en tiedä määräävätkö noin nuorelle, mutta kannattaa kysyä. :)
  8. Ristiinkulkija

    10 vuotta ilman seksiä

    ..mä oon ollut sun kanssa samoissa mitoissa..eikä mua ole sen puolesta pidetty vähemmän haluttavana. Paino ei ainakaan tässä asiassa estä tekemästä mitä haluaa..
  9. Ristiinkulkija

    Ennustajaa/näkijää ym paikalla??

    Hei, huomasitko mun? :flower: ..taisin unohtua... Hyvät yöt
  10. Ristiinkulkija

    Ennustajaa/näkijää ym paikalla??

    Hei..onko minulle mitään kerrottavaa? ..vai pitäisikö minun ensin kysyä jotain?
  11. Ristiinkulkija

    vaimoni on tuuliviiri

    ..kuulostaa ihan minulta.. 8) ..ja saatan varmasti monesta kuulostaa ahdistavalle, mutta minusta elämä aina paikallaan, samoilla asioilla kuulostaa vankilalle. Ei onnelle. Onni on kun saa elämässään tehdä sellaisia asioita kuin haluaa ja suoda sen myös rakkailleen. Surullista on jos on tullut...
  12. Ristiinkulkija

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Heips, minäkin huomaan tänne kurkistelevani.. josko sitä vielä..mies ei ihan niin innoissaan.. 4 lasta kotona jo juoksentelee.. =)
  13. Ristiinkulkija

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Heips, ..tulen varovasti kurkistelemaan tänne.. vaikka isäntä onkin ollut aika tyly ajatukselle..äsken tuos heittikin sit herjaa viidennestä et ei kai se ihan pois suljettua olekaan... Minä olen kyllä ajatellut että meidän perheeseen vielä mahtuu =) Toisaalta ajatus on pelottava, kun tämä ei...
  14. Ristiinkulkija

    Onko hullua kuumeilla jo neljännestä?

    =) *huokaus* ja voi että.. täällä miekin oon kurkkimassa...vaikka meillä jo neljä onkin. En ole osannut pieniä vaatteita pois laittaa..vaikka isäntä on ollutkin aika ehdottoman oloinen. Sydänalassa rutistelee et jos vielä kuitenkin..? Meidän nelonen on mun aurinko =) . Vaan kuitenkin tuntuis et...
  15. Ristiinkulkija

    se tunne kun 3-vuotias lapsesi lohduttaa.

    Vaan eipä välttämättää lapsi hylkäämistä unohdakaan, että siitä on turha jäädä haaveilemaan. En ole tavannut yhtäkään hylättyä lasta, joka on pystynyt elämään traumatisoitumatta hylkäämisestä. Voipa niitä olla vaan en ole kuullut näin käyneen.
  16. Ristiinkulkija

    Onko äitisi ollut "hullu", outo tms?

    Yritin vastailla jo aikasemminkin, mut kone oli toista mieltä.. Mullakin oli jossain vaiheessa tasaava lääkitys, vaan kun sen lopetin niin taas tunsin olevani elossa. Ajattelin, että tällainen minä olen ja lähdin siitä jatkamaan. Vilkkaita on lapsenikin.. Suurin apu tuli terapiasta, jossa...
  17. Ristiinkulkija

    Jos toisella lapsia ja toisella ei, miten vuokra jaetaan?

    Heips :wave: Miten teillä menee? *hiukan huolissaan*
  18. Ristiinkulkija

    Jos toisella lapsia ja toisella ei, miten vuokra jaetaan?

    Nyt on jo mentävä unien maille, huomenna riittää puuhaa.. Kauniita unia, toivottavasti kuulen sinusta :)
  19. Ristiinkulkija

    Jos toisella lapsia ja toisella ei, miten vuokra jaetaan?

    Siun kannattaa luoda oma nimimerkki, helppo homma. Ja sen jälkeen laitat yksityisviestiä =)
  20. Ristiinkulkija

    Jos toisella lapsia ja toisella ei, miten vuokra jaetaan?

    :hug: Sä kuulostat tosi mukavalle ja jos kaipaat kirjekaveria niin :wave:

Yhteistyössä