Hakutulokset

  1. M

    Ahdistaako muita lapsiperheen ainainen kaaos ja sekamelska?

    Se vaan pahenee kun lapset kasvaa, meillä on 11v, 9v. 4v. ja 1,5v. muksut ja sitä kaaosta riittää. Silloin kun isommat oli pieniä ei sotkua ollut samalla tavalla. Isommat kun tolskaa itsekseen esim. välipalojen ym. kanssa. Ja joo ahistaa se sotku kun minä olen useimmiten se joka täällä siivoaa.
  2. M

    "vieraalle" kasivissyönnistä

    Couscous-haloumjuusto salaatti (kulhollinen) Valmista pakkauksen ohjeen mukaan n.3dl couscousia, anna jäähtyä Kuutioi haloumjuusto ja paista kuutiot voissa/margariinissa kullankeltaisiksi valmista salaatti kurkusta, tomaatista, salaatinlehdistä ja esim. viinirypäleistä (jokin makea aines on...
  3. M

    Tarkottaako erityispäivähoitolausunto samaa kuin kuntouttava päivähoito?

    Kyllä juurikin näin sen pitäisi olla. Ilmeisesti lausunto on lääkärin kirjoittama?
  4. M

    MIten nuo julkkikset onnistuu olemaan hyvännäköisiä raskaanakin ja heti synnytyksen jälkeen? :0 Murr..

    Niillä on kato vara palkata personal trainerit ja omat kokit yms. ja sitten kun se lapsi syntyy, on lapsenvahdit että äiti pääsee treenaamaan. Mutta kysymys kuuluu: milloin ne keskittyy siihen lapseen kun kaikki pyörii vaan oman ulkonäön ympärillä?
  5. M

    tyttö on varastanut rahaa

    Tietsikan käyttökieltoa 1kk, kavereiden tapaaminen koulun jälkeen kielletty 1kk, ainakin nuo tulee mieleen. Rangaistuksen tulee olla sen verta inhottava, että muistaa sen pidemmän aikaa. Koeta saada rauhoituttua (tiedän että se voi olla vaikeaa) ja kysy miksi hän on sitä rahaa varastanut...
  6. M

    Kerroin neuvolassa että olen masentunut. Nyt kaduttaa että kerroin!

    Minusta on rohkeaa, että uskalsit sanoa olevasi masentunut ja se, että sait noinkin nopeasti apua on hienoa. Itse en uskaltanut sanoa olevani masentunut neljännen muksun ollessa vauva, vaan yritin olla aina tosi reipas..
  7. M

    Lapselle silmälaseihin maksusitoumus!?

    Sairaanhoitopiirit maksavat alle 10v. lapsen silmälaseista osan, mutta se minkä hintaiset lasit voi hankkia, vaihtelee varmasti sairaanhoitopiireittäin. Meillä OYS esim. tehnyt sopimuksen Silmäasemien kanssa ja korvaavat kehykset vain 39e asti, sitä kalliimmista loput maksetaan itse ja...
  8. M

    Tulen hulluksi haalaritarjonnan kanssa... Auttakaa!

    Minä ostin viime keväänä kahdelle nuorimmalle (nyt 1v.4kk ja kohta 4v.) Kappahlista Kaxin puvut, pienemmälle haalarin ja isommalle takin+ housut, veden- ja tuulenpitävät, teipatut saumat. Olen ollut tosi tyytyväinen, hinta/laatusuhde on hyvä, haalari maksoi muistaakseni alle 40e, takki + housut...
  9. M

    Meillä alkanut miehen kanssa mennä huonommin

    Taru sormusten herrasta ei ole lastenohjelma... voihan sen vaikka vuokrata lapsille, että saa katsoa sitten myöhemmin. Ja mitä sieltä telkasta ois sitten AIKUISEN miehen pitänyt katsoa?
  10. M

    G: Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä olette?

    Minä olen 33v. mies 35v. neljä lasta (11, 9, 3v.11kk ja 1v.4kk) ei tule enää lapsia.
  11. M

    Lapsiluku täynnä

    Minä ajattelin aluksi kun meidän neljäs syntyi, että vielä voisi yhden haluta, mutta hormonihuurujen hälvettyä totesin, että meidän lapsiluku on nyt tässä, tämä on hyvä. Kävin viikko sitten ottamassa Essure sterilisaation, nopea ja helppo toimenpide, voin suositella muillekin :)
  12. M

    Tuhlasin tänään, tuntui hyvälle...nyt ei...

    Mitäs sun miehes sanoo? Meillä ainakin ois aivan jumalattoman vihainen, ei meillä tosin ole laittaa tuollaisia summia noin vaan menemään.
  13. M

    Kertokaas jotain fiksuja leluja, semmosia pitkäikäisiä 2-3 vuotiaalle?

    Meillä sai toi reilu 3v. neiti joululahjaksi magneettisen piirustuslaudan, on tykänny kovasti (ja nuo isommatkin 8v. ja 10v.) tykkää myös :D Soittimet on myös hyviä ja aika edullisia etenkin muumisarjan soittimet.
  14. M

    6kk puhuu?

    Meidän neljäs muksu on jo 6kk iästä sanonut äiti ja anna tai ainkin sinne päin. Kissa on kyllä aika erikoinen jos oikeesti osaa jo sanoa
  15. M

    Mitä olet ostanut lahjaksi puolisollesi?

    Nikki Sixx Heroiinipäiväkirja -kirjan
  16. M

    G: Mitä blogia/blogeja luet?

    Ruttunuttu käsityöblogia, siellä on aivan ihania lastenvaatteita
  17. M

    Miksen saa mikroa puhtaaksi soodalla?

    Unohda soodat, laita puolikas sitruuna 3min täydellä teholla mikroon ja sen jälkeen vaan pyyhit rätillä puhtaaksi. Kokemuksesta sanon että kaikki lika irtoaa :)
  18. M

    Paras työnantajan antama joululahja?

    Mun mies sai tänä vuonna Pukumiehen lahjakortin 70e ja siellä sai Arinan työntekijät henkilökunta alea 40%, mies ei halunnut ostaa vaatteita niin minä sain tänään Vero Modan vaatteita n.120e edestä kun tuo alennus pudotti niin paljon hintaa (ostin kaksi tunikaa, yhdet farkkuleggarit ja kaksi...

Yhteistyössä