Hakutulokset

  1. I

    Uudelleensynnyttäjät millä viikkoilla olette liikkeitä alkaneet tuntemaan?

    Minä odotan nyt kolmatta lasta ja kahdesta aiemmasta tuntenut liikkeet todella aikaisin (rv.13+ ->) ja tästä kolmannesta tuntenut vasta pari viikkoa kunnolla. Nyt viikkoja ultran mukaan 20+1 (neuvolan mukaan 19+3) Np-ultrassa istukka oli etuseinämässä mistä johtuen saanut odotella liikkeiden...
  2. I

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    AnnCalla varmaan mennyt sekaisin ja tarkoitti että tänään 9+0, ellei la ole sitten siirtynyt joulukuun puolelle :)
  3. I

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Onko sulla semmonen angelsounds doppler? Minä oon kans miettiny et jos tänään on ultrassa kaikki hyvin niin pakko tilata semmonen kotiin :) kahdesta aiemmasta en tiennyt tommosia olevan edes olemassa joten tällä kertaa on pakko saada :D Täätaitaa muutenkin olla viimeinen raskaus niin tästä...
  4. I

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    malttamaton: np-ultra tehdään rv 10-13 välisenä aikana. Toki se aika yritetään tähdätä siihen rv 12 paikkeille, mutta kuulemma ihan jo siksikin että jos tulee pientä heittoa laskettuun aikaan niin ei ole ultraa liian aikaisin tai liian myöhään.
  5. I

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille! :hug: Minä olen ollut viidestä asti hereillä ja hermostuttaa iltapäivän ultra. Jotenkin pelottaa ettei kaikki vaan voi olla kunnossa, kun kolme viikkoa sitten ei näkynyt ultrassa mitään muuta kun paksuntunut limakalvo :/ Toisaalta sillon viikkoja oli vasta...
  6. I

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Huomenta! Meillä oli eilen ensimmäinen neuvola ja samalla varattiin ensi viikoksi varhaisultra :) saapahan selvyyden, että kasvaako tuolla tosiaan pieni ihmisen alku kaiken jälkeen :o Pahoinvointi sen kun jatkuu aamusta iltaan :( oksentamassa ei ole sentään tarvinnut käydä, mutta mieli tekisi...
  7. I

    Kuskus..

    Saman verran vettä ja kuskusia, itse valmistan niin että keitän veden kiehuvaksi ja lisään kanaliemikuution antamaan makua ja kaadan kiehuvan veden kuskusien päälle vuokaan, sekoitan kunnolla pallovatkaimella ja peitän kelmulla. Annan rauhassa hautua kypsäksi ja lopuksi vielä "rikon" valmiin...
  8. I

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Moikka! Minäkin saan aikaseksi taas kirjotella tänne :) joka päivä olen kyllä lueskellut, mutta jotenkin ei ole saanu itsestään ulos mitään. Oireista: Aivan hirvittävä väsymys ja nyt on viikon ajan ollut hirveää etomista koko ajan ja varsinkin jos ei ole koko ajan mutustamassa jotain :/...
  9. I

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Heipä hei! Olen nyt taustaillut jo jonkin verran ja päätin uskaltautua joukkoon. Minulla on kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja nyt tulossa suurena yllätyksenä ensimmäinen yhteinen avomieheni kanssa. Ikää löytyy 24-vuotta, lapset 01/07 ja 09/08. Raskaus tosiaan tuli suurena yllätyksenä ja...
  10. I

    Paljonko teidän lapsilla on ollut kokoeroa syntymäpainoissa?

    Esikoinen oli 3100g ja kuopus 3930g. Kuopus arvioitiin vielä paria päivää ennen suunnilleen saman kokoiseksi kun esikoinen oli syntyessään :D
  11. I

    Tuleeko KHT nyt pe vai ma tilille??

    maanantaina ainaki kelan sivujen mukaan
  12. I

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Me muutettiin Vaalasta tänne Piikkiöön viime syyskuussa. Olen asunut oikeestaan koko ikäni vaalassa. Minäki mielelläni tulisin miittiin jos semmonen järjestetään. Riippuu kyllä vähän paikasta ja ajankohdasta.
  13. I

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Moi! Meidän elämään kuuluu ihan ookoota tällä hetkellä. Mies ku lähti nyt tammikuussa inttiin (on lykänny sitä kolme vuotta) ni vähän ollu pientä totuttelemista tähän yksinhuoltajan arkeen. Asiaa ei ole helpottanut se, et koko ajan on nyt ollu toinen lapsista kipeenä. Kuopus nyt suurimmaks...
  14. I

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Niilo on ihana nimi<3 Meillä on Leevi Rafael ja Tuukka Rasmus <3
  15. I

    äidit-87?

    :wave: Kahden lapsen äiti Piikkiöstä. Esikoinen 2v2kk ja kuopus tulee 6kk 22.päivä. Poikia molemmat :)
  16. I

    Emma Jule Twin ja Carena Double Swing

    Ne on ihan tosi yksinkertanen laittaa kasaan. Me ollaan otettu muistaakseni aina vaunukoppa pois, mut se johtuu ihan siitä, et meil on ihan onneton takakontti. Ei mun mielestä siinä kuomussa mitään vikaa ole :o
  17. I

    Emma Jule Twin ja Carena Double Swing

    Jos nyt joku miinuspuoli pitää sanoa, ni tavaratila on aika olematon :/
  18. I

    Emma Jule Twin ja Carena Double Swing

    Meillä on no Emma Jule Twinit eikä löydy mitään pahaa sanottavaa. Todella kevyet työntää ja kaupoissa ketterät. Meidän reilu 2 vuotias poika mahtuu hyvin vielä kyytiin ja vaunut ei puolla yhtään. Meillä oli kans harkinnassa noi Carenat, mut niissä ei voi säätää työntökorkeutta joten valittiin Emmat.
  19. I

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Täällä yks 21v. kahden lapsen äiti Piikkiöstä :) Mun esikoinen täytti tammikuussa 2 ja kuopus tulee tän kuun lopussa 6kk
  20. I

    Onko teillä ollut koskaan mitään kotiapua? Esimerkiksi lastenhoitopalveluja yms?

    Meille se on ilmasta ainakin. Sitä myönnettiin 56 tuntia ja sen jälkeen katotaan, et mikä tilanne.

Yhteistyössä