Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Ruusumaria: näin on, sitä tarkoitin. Ja osaan jo joten kuten käyttääkin sitä :D Dogtor;antoi lähiopetusta =) kiitti vaan =)
  2. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Auttakaa mua. Mulla tulee välillä tuonne oikeaan alalaitaan facebookista viestiä kavereilta. Miten vastaan noihin viesteihin? Kirjoittelin yhdelle pitkät pätkät tekstiä, mutta en osannut lähettää eteenpäin :headwall: :headwall:
  3. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Tuutilulla; en minä vielä osaa lisätä kavereita :laugh: Lisään kunhan opin tuon käyttämisen kunnolla, mutta ylikivaa tuolla on seilata :D
  4. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Hihii, Minäkin liityin facebookiin. :D Ei tuo mies ollut oikeastaan millänsäkään kun kerrroin aikeista liittyä jäseneksi sinne. En vaan osaa yhtään käyttää tuota :headwall: :headwall:
  5. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Perjantai iltaa, On se ihanaa kun on viikonloppu edessä. :) Kävin tuossa aikaisemmin illalla juoksulenkillä ja just tulin saunasta. Mullakin niin tekisi mieli liittyä fb:iin, mutta tiedän että jos sinne liityn niin meillä tulee miehen kans aika mojova riita asiasta. Enkä jaksaisi millään...
  6. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Voi shenda :'( :hug: on se miin väärin että noin kävi :'( Voimia kovasti perheellesi :hug: Jospa vähän kertoisin meidänkin kuulumisia. =) Minä varasin meille matkan Turkin Incekumiin. =) =) =) Sain sittenkin sen mistä haaveilin joku aika sitten. Oli yksi ilta tullut nettiin...
  7. K

    2 - 3 vuotiaan kivut jaloissa ?

    Hei, Meillä on neiti kipuillit jaloista ja luulen että on aika yleistäkin. Kipuilit alkoivat noin parin vuoden iässä ja loppuivat noin 5.5 vuotiaana. Meillä kivut tulivat yleensä yö aikaan ja niin voimakkaana että itku tuli. Helpotti kun hieroi jalkoja, en ole muistaakseni koskaan antanut...
  8. K

    2-vuotiaan käyttäytyminen ja oma jaksaminen

    Jempu: Enpä ole pahemmin minäkään raskinut lapsiani antaa yökylään. Tyttö on nyt kuuden vanha ja ollut ehkä seitsemän kertaa elämänsä aikana yötä poissa kotoa. Poika on nyt siis 2.v4kk ja ollut tasan yhden kerran minun äidilläni yökylässä. En kyllä valitakaan, en koe edes kaipaavani omaa aikaa...
  9. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Perjantai iltaa No niin, nyt saa aloittaa viikonlopun vieton puhtaassa kodissa, ruokakaupassa on käyty ja kohta menen saunaan. B) Vip: Minä käyn neljä-viisi kerta viikossa juoksemassa, paitsi nyt en ole käynyt niin usin kun on ollut nuo kovat paukku pakkset. Mulla on silleen että kun...
  10. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Minä vielä töissä kökin. Sais kai sitä jo kotiin lähteä, mutta käväisin lukemassa viestit ensin ja huomasin että Shenda on raskaana, joten oli pakko tulla onnittelemaan. :heart: Iiikk siis niin ihanaaaa!!!=) :flower: Onko ihan luomusti saanut alkunsa? Minä olinkin kokoajan niin satavarma että...
  11. K

    2-vuotiaan käyttäytyminen ja oma jaksaminen

    Hei, Jempu kiitos =) Minäkin koin vauva-aikana jonkun sortin alakuloa. Masennusta en minäkään tunnusta, mutta ei se todellakaan aina ole ollut seesteistä ja onnellista vauva-aikaa. Eikä sen kai tarvikaan olla. Omalta kohdaltani tiedän kyllä syynkin mikä veti mielen matalaksi. Se on siinä että...
  12. K

    2-vuotiaan käyttäytyminen ja oma jaksaminen

    Heippa, Meillä on kaksi ihan erilaista lasta ja "samasta puusta veistetty" molemmat. ;) Tyttö on ollut aina kuin ajatus, mutta poika taas sitten ihan toista maata. En siis usko että ainakaan huonosta kasvatuksesta olisi kysysmys. Me oltiin miehen kans ihan haavi auki kun tämä meidän kuopus...
  13. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Äitivaan: meilläkin kasvetaan pyhällä hengellä ;) Kalaruoka on sellaista mikä yleensä menee hyvin alas kaikissa muodoissa. Ja sitten sellainen sössö missä on jauhelihaa ja perunamuusia sekoitettuna. Vähän niin kuin perunasoselaatikko, mutta laiskan äitin versio siitä eli en käytä enää uunissa...
  14. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    No niin, nyt on välipalat annettu ja laitoin taas katsomaan Lauria että saan jatkaa kirjoittelua. :ashamed: Meillä poikaa ei mikään muu lastenohjelma kiinnosta, paitsi tuota Lauri Kilpa-auto. Olen nauhottanut Pikku kakkosesta perjantain jaksot jolloin se Lauri siinä tulee ja kelaan aina siihen...
  15. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Lauantai päivää Olipas kiva tulla tänne ja huomata että tämä palsta on herännyt henkiin =) =) Keffelille ihan ensimmäisenä :hug: Ja niin kuin moni onkin jo todennut että muuten on kyllä mallillaan teidän elämä :heart: Keijulle :hug: Toivotaan kovasti että ei sentään valkoiset...
  16. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Hei, Viu on jo niin ison tytön oloinen ja näköinenkin kuvassa jonka laitoit joku aika sitten. =) Näittekö Oululaisten kans silloin kauan sitten kun oli puhetta täällä että olisi kiva treffata? Minä ainakaan en ole ollut tietoinen ja olisi vieläkin mukava nähdä. Shenda; Tuttu tunne...
  17. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Sunnuntai päivää. Olipa mukava tulla tänne kun Rontti oli minua huhuillut :heart: Mulla tulee enää harvoin täällä pyörittyä. Monella on jo uusia vauvoja meidän lokavauvojen 2007 jälkeen ja vauva jutut on mulle aika etäisiä asioita. Vaikka mukava toisten kuulumisia on siltäkin saralta...
  18. K

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Hei pitkästä aikaa, Pupulta piti tulla pikaisesti kysymään että oliko niin että sinä tykkäsit käyttää pojallasi Tepsun talvikenkiä? Muistelen että asut siinä tehtaan myymälän lähellä ja että olet joskus kehunut niitä. Pitäisi löytää pojalle lämpimät talvikengät ja niihin nyt sitten päädyin...
  19. K

    Pahentaako raskaus aina hyperstimulaatiota?

    Minulla raskaus pahensi hyperin oireet niin pahaksi että jouduin sairaala hoitoon useaksi päiväksi. Nestettä piti poistaa vatsasta katetrin kautta kun mikään muu ei enää auttanut. Ihan kamala tuo hyperi on ja mulla taisi mennä ihan sinne pahimpaan asteeseen viimeisimmissä hoidossa. Luulen että...
  20. K

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Iltaa, Se ois taas viikonloppu edessä. =) Käytiin just koko perhe saunassa ja harjoittelin hetken taas tuolla uudella soitto pelillä, C, D, E, F jne... Eli ihan näin alussa ollaan harjoitusten suhteen :D On tuo vaan ihana! Onneksi tuossa on lukko olemassa ettei ipanat pääse yksikseen...

Yhteistyössä