Hakutulokset

  1. T

    kotitesti.fi puikootesti 20, kokemuksia?

    Tein tuolla samisella testillä haamun kp 28/27. Sain juuri tuollaisen haalean viivan joka vahvistui iltaan mennessä. Uuden testin tein samanlaisella testillä kp31/27 ja tuli hieman vahvempi haamu. Olin raskaana ja poika on nyt 7kk. :heart: Tuo testi on tosi herkkä, olen saanut siihen myös...
  2. T

    Kun taloon tulee uusi koiranpentu....

    me annettiin heti olla samoissa tiloissa yhdessä. Molemmat koirat uroksia ja ikäeroa reilu vuosi. Muutaman kerran alussa laitettiin eri huoneisiin esim. kauppareissun ajaksi, mutta aika pian jäivät keskenään samoihin tiloihin. Yöllä nukkuivat vierekkäin ja hyvin meni koirien tutustuttaminen...
  3. T

    Miten opettaa omaan sänkyyn nukahtamaan?

    Meillä ei vauvana kelvannut oma sänky, ja viereen en halunnut "opettaa" nukkumaan. Ihan vauvana nukutin sitten vaunuun ja kun oli nukahtanut niin siirsin koko vaunukopan sänkyyn. Pojan ollessa noin 2kk kokeilin omaaan sänkyyn eräs ilta ja ilokseni huomasin että jäikin rauhallisena sänkyynsä...
  4. T

    Kellä rakenneultran tyttöveikkaus ollutkin poika???

    Minulle myös sanottiin rakenneultrassa että tyttö tulee. Rv 36 ultrattiin ja oli ihan varma poika =) Ja poika tulikin :heart:
  5. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Hei kaikki heinäkuiset 2009! Oli palkko tulla kurkistamaan teidän pinoon, koska itse olin heinäkuisten 2008 pinossa, ja nyt siis kolme kuukautta vanhan poika-vauvan äiti :heart: (vauva kuitenkin päätti syntyä vasta elokuun puolella ja olin pinon toiseksi viimeinen synnyttäjä :) )...
  6. T

    Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  7. T

    Vuosi sitten....

    Vuosi sitten tänä samaisena päivänä raskauduin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Nyt kolmikuinen esikoisemme nukkuu sängyssään päiväunia :heart: :heart: :heart:
  8. T

    Milloinkas ootte harrastaneet "pupuilua" ekan kerran synnytyksen jälkeen..??

    Viisi viikoa synnytyksen jälkeen. Epparin ja repeämisen vuoksi sain kymmenen tikkiä ja olin kipeä monta viikkoa. Silti ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen ei tehnyt kipeetä.
  9. T

    Nyt taitaa vauvalla olla hikka

    Meillä poika (nyt 2kk) myös hikotteli tosi usein jo mahassa :heart: Sama jatkui syntymän jälkeenkin ja saattaa hikotella useita kertoja päivässä vieläkin =)
  10. T

    KAIKKI VASTAA! Mitä piirteitä ihailet muissa ihmisissä?

    Luotettavuus, huumorintaju, ILOISUUS!! Iloisten ihmisten hyvätuulisuus tarttuu:)
  11. T

    Vauvan ihottuma

    Meillä kanssa saman ikäinen poika ja aivan samanlaista ihottuman tapaista on poskissa ja otsassa. Iho on myös aika kuiva kasvoista. Minäkin jään siis odottelemaan jos joku osaisi kerota mistä voi olla kyse:)
  12. T

    G: Hauskimmat kommentit, joita olette saaneet ulkonäöstänne =)

    "sulla on niin kauniit simät, että mun tekis mieli puhkasta ne.." Joo, ja tää oli "hyvä" läppä humalaiselta puolitutulta :laugh:
  13. T

    *HEINIKSET 2008*

    Heipa hei piiiiittkästä aikaa! Olen käynyt lukemassa teidän kaikkien kirjoituksia, mutta en ole ite saanut aikaiseksi kirjoitella pitkään aikaan. Kävin kurkistamassa suljetulla ja huomasin että minun kohdalla ikään oli tullut 10v. liika, eli oikea ikä on siis 28v. :) Poika kastettiin...
  14. T

    Plussa tuli tänään:)

    Onnittelut!!! Ihanaa odotusaikaa :flower: :flower: :flower:
  15. T

    Kuinka monella lapsiperheissä asustelee myös koira?

    Meillä kaksi mopsia :heart: Ihanasti ovat ottaneet vauvan vastaan talossa :) huomionkipeä rotu, mutta osaavat odottaa omaa vuoroaan ;)
  16. T

    vinkkejä, miten saada vastasyntynyt nukkumaan omassa sängyssään?

    Meilläkään ei kelpaa oma sänky, eikä äitiyspakkauksen laatikko. Viereen rauhoittuu ainoastaan. Eilen illalla hoksasin kokeilla vaunun koppaa, koska vaunuun nukahtaa päivällä hyvin. Ja hienosti meni yö. Poika nukkui rauhallisesti makuupussin sisällä vaunukopassaan :)
  17. T

    Kakkukoriste ristiäisiin?

    Tietääkö kukaan hyvää linkkiä, missä olisi kauniita kakunkoristeita poikavauvan ristiäiskakun päälle?
  18. T

    *HEINIKSET 2008*

    Nytpä kirjoitan tälle puolelle vähän synnytystarinaa: Viime torstaina (7.8.2008) Mulle oli varattu aika äitipolille klo 14, koska vatsan sf-mitta oli pysynyt niin kauan samana. Kuitenkin aamulla jo kahdeksan aikoihin heräsin kipeähköihin supistuksiin. Sanoin miehelle että nyt taitaa olla...
  19. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    oikein paljon onnea Poppeli pienen pojan palleron johdosta!! :heart: Ja onnittelut koko perheelle!! tannuli ja pikku-ukko 5 vrk
  20. T

    *HEINIKSET 2008*

    Vihdoinkin.. pääsen liittymään tähän joukkoon! Eli meille syntyi poika 7.8.2008 klo 18.48. Painoa pikku-ukolla 3560g ja pituutta 50cm. Pipo 36cm. Olin torstaina menossa äitipolille kontrollikäynnille klo 14, mutta aamulla kotona klo 8 alkoi supistukset. Ajattelin vielä odotella jos...

Yhteistyössä