Hakutulokset

  1. K

    5 vko ikäinen vauva kakkaamatta jo 11 pv - onko normaalia - mikä avuksi?

    tuli mieleen, että miten itse olet syönyt, siis ihan jos menet täysi imetyksellä, ettet vain ole syönyt mitään mikä aiheuttaisi "ummetusta"..
  2. K

    Missä olet hyvä?

    olen maailman paras jahkailija, niin mieheni sanoo, mutta olen myös hyvä rullaluistelija, suhteellisen hyvä ruuanlaittaja ja tietenkin mahdollisimman hyvä vaimo miehelleni ja äiti lapsilleni. Haluan ja yritän olla hyvä ystävä ystävilleni ja maailman paras isosisko sisaruksilleni.
  3. K

    Jos näet lihavan, pyöreän ihmisen

    ihan sama homma! :) huomion mielenkiintoiset ihmiset, oli sitten naisella tai miehellä kivan näköiset kasvot tai pylly tai tissit tai hiukset tai ihan mitä vaan, ei kaiken huomion kiinnittämisen tarpeen tarvitse olla negatiivista, enemmän kiinnitän huomitoa hyviin asioihin, oli se ihminen sitten...
  4. K

    G:Kysykää puolisoltanne:

    sama täällä, sanoo että tykkää mun tisseistä ja voi se olla niinkin, mutta kun kaksi lasta olen ruokkinu näillä nykyisillä nahkasäkeillä, niin itse sanon sen että tykkäsin niistä enemmän terhakkaammista tisseistäni :) mutta pääasia että mieheni tykkää edelleen...kai... ;)
  5. K

    Tuli mieleen tästä ketjusta, kuinka ihana enkeli sinä olit teininä ?

    Ihan samoilla linjoilla mennään, olen onnekas kun en jäänyt parista näpistyksestä kiinni, koska tajusin sen jo heti ettei se ole oikein. Mutta pakko myöntää että ryypiskely välillä kiinnosti, mutta kavereita vähemmän.
  6. K

    Jos näet lihavan, pyöreän ihmisen

    Pikkuveljeni on kehitysvammainen ja omalla lapsellanikin on todennäköisesti jokin kehitysvamma (vielä niin pieni, ettei kaikkea olla saatu selville), kuiteskin on pakko myöntää että olen niin kiinnostunut ihminen, että tekisi mieli katsoa vähän pitempäänkin jotakin "erilaista" ihmistä esim...
  7. K

    Jahas, nyt se sitte tapahtu. Poliisit toi kännisen teinin kotia.

    Omat muksut on vielä pieniä, mutta ihan kauhulla odotan mitä kymmenen vuoden päästä tapahtuu... Tsemppiä huomiselle keskustelulle! :)
  8. K

    kertoisitko raskaudesta?

    peesaan! :D
  9. K

    Jahas, nyt se sitte tapahtu. Poliisit toi kännisen teinin kotia.

    Sanon minä vaan sen, että ei se lapsen teini-iän ryypiskely ole aina vanhempien vika. Niin se ainakin minun kohdallani penskana oli.
  10. K

    Sikiön pään kehitys 12 ja reisiluun kehitys 5pvää myöhässä

    Moi! Mitä siellä lääkärissä sanottiin? Kuinka pitkällä raskaus on jos saan kysyä? Meillä oli pari vuotta sitten vähän samanlainen tilanne kun odotin kuopustani. Muista kuitenkin että tämä on vain meidän lapsen tarina!! :) Aluksi jossain raskauden puolessa välissä ultrassa kaikki muut...
  11. K

    Miten teidän miehet osoittaa rakkauttaan?

    Kyllä sitä osaa arvostaa omaa miestään, kun täällä välillä lukee kaikenmaailman "alistajamiehistä" sun muista. Onneksi oma mies on ihana JA MENNÄÄNKIN NAIMISIIN ENSIKUUSSA! :D :heart: :heart:
  12. K

    Miten teidän miehet osoittaa rakkauttaan?

    Onko meillä sama mies? ;)
  13. K

    Kaksi tyttöä ja lapsiluku nyt täynnä...

    Ja olen aika monen monta kertaa kuullut "eikö kuitenkin se tyttö olis vielä kiva". Sama homma niissä lapsissa on, oli ne tyttöjä tai poikia :P
  14. K

    Kaksi tyttöä ja lapsiluku nyt täynnä...

    Meillä on kaksi poikaa ja ainakin tällähetkellä tuntuu, että kaksi lasta on hyvä meidän perheessä. Satuin mainitsemaan äidilleni että olen antamassa kaikki vauvanvaatteet raskaana olevalle kaverilleni ja vastaushan oli "HULLU! Jätä nyt edes parhaimmat, kun ei sitä tiedä millon tulet raskaaksi"...
  15. K

    Hoidanko mä lastani nyt ihan väärin?

    No ei meidänkään 2,5-vuotias saa yksin pihalla olla, tosin en juokse koko ajan metrin päässä, annan omaakin tilaa lapselle ja katselen hieman kauempaa hänen leikkejään, jos tahtoo olla rauhassa. Mutta ei missään nimessä yksin. Kiinnostus vie tuon ikäiseltä aina voiton ja järki on silloin kaukana.
  16. K

    Mies suuttui minulle kun sanoin että mulla on nälkä

    Sama täällä! :heart: Siis että pistää vihaksi! En jaksanu lukea kuin ekan sivun, mutta taisi tulla asia selväksi. Miksi ihmeessä jotkut antaa itseään pompottaa tuolla tavalla, sen vaan kysyn. Arvosta hyvä ihminen ittees, eläkä anna itseäsi alistaa tuolla tavalla. Olenhan minäkin varmaan...
  17. K

    Kyllä täällä on tylsää

    Voi olla vaan ettei hän enää kykene vastaamaan viestiisi :) Se olisi vain jotain tällaista "hsnai ghjkdi jfkdl fjidofy hgflou hjkd" :)
  18. K

    Kyllä täällä on tylsää

    No niin on minunkin mies, enkä edes kehtaa lähettää viestiä kun tiedän että ei viestiä tule takaisin, on nimittäin siinä kunnossa että. Ei nimittäin kovin usein käy missään ja kerrankin kun käy, niin käy kunnolla. Elä huoli, kyllä se kotiin tulee jossain vaiheessa ja varmaan kännissä :D
  19. K

    Ykkösellä seksiä

    Ykkös ja kakkos :D :heart:

Yhteistyössä