Hakutulokset

  1. P

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    Hei mahtavaa! Te olette täällä vieläkin :). Näköjään olen vuosi sitten käynyt viimeksi, kun oli kuopuksenkin tiedot tuossa etusivulla :D. Minä olen vielä poikien kanssa kotona.. Tuo meidän vuoden ikäinen on vielä niin vauva, että olen vielä ainakin vuoden sen kanssa kotona. -vaikka pikku hiljaa...
  2. P

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    16.4. syntyi pieni Pörri-poika :). 2840g/47 cm. T. onnellinen kahden pojan äippä, joka yrittää saada arjen rullaamaan.
  3. P

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Heippatirallaa!! Pitkästä aikaa :). Täällä puksutetaan menemään raskausviikoilla 36+ ja nyt olisi pari viikkoa aikaa miettiä halutaanko sektio vai normi synnytys.. (johtuen viime synnytyksen repeämistä.. pieni riski on että ne repeää uudelleen ja sitten on pitkä toipumisaika, mutta käytännössä...
  4. P

    ***HUHTIKUISET Joulukuussa***

    Jastu: Muistaakseni varhaisultra oli silloin siinä neljän-viidenkympin tietämillä, kelakorvausten jälkeen ( sai suoraan Pihlajalinnan kassalta). Rakenneultra on luultavasti hiukan kalliimpi ja yleensä nuuo riippuu siitä tekeekö tutkimuksen lääkäri vai tohtori vai mikä.. meillä oli silloin...
  5. P

    ***HUHTIKUISET Joulukuussa***

    Jastu: Me käytiin esikoisesta varhaisultrassa Tampereen Pihlajalinnassa ja kyllä saatiin kuvat mukaan :). Oliko ultraajana tuolla rakenneultrassa nyt teillä lääkäri vai kätilö vai mitä niitä nyt vielä on? Meillä on ensi to edessä se samaisessa paikassa, joku lääkäri sen tekee, nimestä ei meillä...
  6. P

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA 2009 ~

    Heissan taasen rakkaat mammat! Oikeasti on ihanaa, että tämä miedän porukka on pysynyt täällä aktiivisena jo näin kauan! Lastenohjelmat: Juu, katsotaan. Kakkosen ohjelmia ja sitten Juniorin ohjelmia. Luukas jaksaa yllättävän hyvin keskittyä nuihin. Monesti itse pyytää minutkin sohvalle viiden...
  7. P

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA 2009 ~

    Itse kävin tuon Possupiikin ottamassa viime maanantaina, heti kun raskaana olevia täällä alettiin rokottamaan.. Käsi tuli tosi kipeäksi siitä lihaksesta, mihin se laitettiin. Kolme päivää meni, että ei pystynyt kättä kovin ylös nostamaan. Hiukan harmittaa, josko lapsillekin tulee moinen...
  8. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Huhhahei.. Täällä alkaa yökötys ja totaaliväsymys vähän helpottaa ja nyt jaksaa jo vähän touhutakin, IHANAA! Toivon tätä samaa myös kaikille muille, jotka tuon väsymyksen ja huonon olon kanssa kamppailee.. Viikolla 15+ minun kohdalla tämä pieni ihme tapahtui, jee! :) Tänään neuvolasta sain...
  9. P

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

    Marmotta: *reps* :laugh: Jeesus.. Pottailu: Meillä tuon ipanan unipupukin oppii potalle ennemmin kuin Luukas itse.. Pari päivää sitten laittoi pupun potalle istumaan ja itse meni ilman vaippaa potan viereen kakalle.... Ruuat: Meillä olisi varmaan kaikki MLL:sta lähtien oven takana jos...
  10. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Särkylääkkeistä: Neuvolalääkäri sanoi minulle, että vain paracetamolia koko raskauden aikana ja tuplamäärä, koska verimäärä kehossa on sen verran suurempi nyt mitä normaalisti. Sama tohtori kieltäytyi myöskin laittamasta minulle esikoisen syntymän jälkeen kierukkaa, koska toiveissa oli jossain...
  11. P

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

    Pikaseen vaan käväsen :) Marmotan Eeva on kyllä oikea pikkunero :D Tosi aikaisin tullut sanoja ja lauseita ja nyt se pimu jo numeroitakin ymmärtää :D.
  12. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    ainiin.. ja ikää löytyy minulta marraskuussa 32v ja mieheltä 28v :).
  13. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Käsityöt: Kuten aiemmin taisin jossain sivulauseessa mainitakin, niin olen sen alan koulutuksen saanut (muotoilija/artenomi) ja lapsille sitten tuolla kerhon puolella nuita juttuja ohjailen (nyt siis hoitovapaalla). Esikoista odottaessa 2008 olin keski- ja loppuraskauden paremmissa voimissa kuin...
  14. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Vaippa-asia :D : Ainakaan täällä palstalla käyty keskustelu ei ole mielestäni mitenkään syyllistävää ollut, eikä se semmoista missään nimessä saakkaan olla. Itse olen aiemmin itseasiassa aina VARONUT ottaa koko vaippa-asiaa esille, koska monasti se menee ihan hatelikkoon koko juttu.. Olen...
  15. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Ammatista: Tämä mamma on lasten iltapäiväkerho-tätinä ollut viimeiset vuodet :).Nyt hoitovapaalla olen ja tästä sitten jään taas suoraan mammalomalle ja luultavasti hoitovapaalle taas sitten. Esikoinen tulee olemaan sen 1.11v kun tämä pikkukakkonen syntyy ja saapi olla mamman hoteissa vielä...
  16. P

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

    Oi, oi.. nyt on täälläkin np-ultra takana :). Voi juku, että olikin IHANAA nähdä pikkanen.. siellä se huiski kovasti. Saatiin tosi kiva kuva, missä näkyy kasvotkin jotenkin yllättävän selvästi. Niskaturvotusta oli 1.4mm ja ikäni kanssa pelkästään riskiluku oli 1:690, mutta sitten kun katsottiin...
  17. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Oi, oi.. nyt on täälläkin np-ultra takana :). Voi juku, että olikin IHANAA nähdä pikkanen.. siellä se huiski kovasti. Saatiin tosi kiva kuva, missä näkyy kasvotkin jotenkin yllättävän selvästi. Niskaturvotusta oli 1.4mm ja ikäni kanssa pelkästään riskiluku oli 1:690, mutta sitten kun katsottiin...
  18. P

    äitiyspakkauksen kestovaipoista

    Esikoisella meillä oli käytössä noita Äp:n vaippoja, vaikka ei pakkausta itse otettukaan. Tykkäsin TOSI paljon. Pikkanen vaippuli, sopii hyvin pienelle vaaville. Vasta jälkeenpäin hokasin, että siinä kuoressahan on semmoiset pikku taskut, mihin sen sisävaipan saa pujotettua "kiinni". Nyt meillä...
  19. P

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

    Hemuli : Voi, ONNEA, ONNEA. Ihanaa! :flower: Merika: Perjantaina on eka ultra (np). Tällä kertaa ei menty varhaisultraan, vaikka TODELLA epävarma olo onkin ollut.. vaikka olo on kyllä ollut ihan hanurista :D . Ihan pökkelönä koko ajan, eikä oikein mitään jaksaisi tehdä. Kotidoplerilla...
  20. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Pikaseen tulin tuosta masun kasvusta kirjoittamaan :). Esikoista odottaessa, hän on toukokuun 08 lapsi eli "kuukautta jäljessä tuli se raskaus" tähän huhtikuiseen verrattuna ja silloin JOULUNA vasta kerrottiin miehen vanhemmille (olin siis about 20 viikolla) ja mahaa ei silloinkaan vielä...

Yhteistyössä