Hakutulokset

  1. Panthera leo

    KOKEMUKSIA?: Vanhan sektiohaavan kiinnikkeetkö ne venyy ja paukkuu ikävästi???

    Ok, kiitos. Mä kuitenkin nyt soitin päivystykseen, oli hoitaja sitä mieltä, että meen käymään ja suljetaan kohdunulkoinen pois. Parempi katsoa kuin katua. =)
  2. Panthera leo

    Kuvaa elämääsi yhdellä lauseella

    Ei mennyt niin kuin Strömssöössä. :laugh:
  3. Panthera leo

    HuOmenta !!

    :wave:
  4. Panthera leo

    KOKEMUKSIA?: Vanhan sektiohaavan kiinnikkeetkö ne venyy ja paukkuu ikävästi???

    Ongelmapa tämäkin... Eli mulle on tehty kiireellinen sektio v. 2000 ja nyt sitten on viikkoja 9+4... Vasemman puoleinen alavatsa (tossa lonkkaluun reunoilla, munasarjojen (?) kohdalla) kipuilee ja vihloo kummasti. Kivut on kestettävissä, mutta ärsyttäviä. Ja helpottaa kun nousee...
  5. Panthera leo

    Uudelleensynnyttäjät: Millä viikoilla olette tunteneet ekat liikkeet??

    No siinäpä se mietintäni aihe... Kun itse tunsin eilen pientä kupluttelua alavatsalla, liekö jotain suolipulpautuksia ollut, kun viikkoja on niin vähän (tänään 9+1)... Että ei kait näin aikasilla viikoilla kuitenkaan vauvan liikkeitä tunnu... :xmas: Ja tosiaan, tää on vähän kuin uutta...
  6. Panthera leo

    Minkä ikäiset KOULULAISET teillä katsoo vielä aamun lastenohjelmia?

    Kyllä meillä jopa nuo yläasteikäset vielä katselee Pikku Kakkosta ym. sillon tällön. :)
  7. Panthera leo

    Lähihoitaja, sairaanhoitaja, lääkäri

    Kyllä yleensä näistä huomaa, ketkä on juuri näitä rasisteja, epäempaattisia ym.. Itse ainakin törmännyt tämmösiin, niistä vaan paistaa se läpi...
  8. Panthera leo

    Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

    On muakin sanottu paljon nuoremman näköseks mitä olenkaan (35), papereita kysytään alvariinsa jos ostaa savukkeita tai alkoa (ja nythän niitäkään ei tule ostettua, ku miehelle)... Ja tämä jo ennen sitä kolmenkympin sääntöä. Mutta khyll mä itte oon sitä mieltä, etten mikään parikymppisen...
  9. Panthera leo

    Tuollon iltatähti sille laulan...

    Kiitän! Sie ainakin oot ihan tuttu nikki. =)
  10. Panthera leo

    Tuollon iltatähti sille laulan...

    Kiitos! Ja kuten totesin, olen pitänyt väliä aika monta vuotta... Samalla nikillä kuitenkin ja näköjään toimii vieläkin. :D
  11. Panthera leo

    Tuollon iltatähti sille laulan...

    Pitkästä aikaa ilmoittaudun jälleen keskusteluun mukaan... Koskahan oon viimeks täällä kävässyt, aikaa taitaa olla vierähtänyt jokunen vuosi. Että moikkis taas vaan jos joku muistaa. :wave: Pikakuulumiset, että nyt on sitten tikutettu kahta viivaa ja eka änlakäynti olisi edessä. Vähän...
  12. Panthera leo

    Miten isä osallistuu arkeen?

    Tämä siis nykyään. Muksujen ollessa vauvoja ukko kyllä osallistui hoitamiseen jne ihan kiitettävästi. =)
  13. Panthera leo

    G: Kaunein tytön/pojan nimi?

    Tytöllä Ella Pojalla Viktor ..me like :)
  14. Panthera leo

    Oudot menkat; raskauden mahdollisuus?

    Niin aionkin testata, mutta pelottaa, että saa taas pettyä. :| Noh, eipä sitä muutoin voi tietää.
  15. Panthera leo

    Miten isä osallistuu arkeen?

    Löhöämällä a) sohvalla, b) sängyssä tai pelaamalla a) tietokoneella, b) pleikalla. :kieh:
  16. Panthera leo

    Oudot menkat; raskauden mahdollisuus?

    :attn: Muoks... Aiemmissa raskauksissa menkat jääneet kokonaan pois. Ei siis mitään tuhruvuotoja ollut.
  17. Panthera leo

    Mikä ihme mulla on?

    kroppa valmistautuu koitokseen. Tsemiä!! :)
  18. Panthera leo

    Ei kai kukaan oikeasti pidä Elisabethia suosikkina??

    En ole koskaan pitänytkään.
  19. Panthera leo

    Oudot menkat; raskauden mahdollisuus?

    Yleensä mun menkat kestää viikon verran, ja vuodan ku saavista, mutta vimosimmat kesti max 3vrk, eikä rättiin tullut juur mittään. Todella niukat siis. Uskallanko mä toivoa raskauden mahdollisuutta? Ettei taas tarttis pettyä... : /
  20. Panthera leo

    mihin asti teidän 12 v lapset saa valvoa arkiviikolla, jos kouluunmeno kasiin`?

    Ollaan pyritty siihen, että viimestään nukkumaan klo 21.00.

Yhteistyössä