Hakutulokset

  1. M

    Mistä Juicen biisi 3.30 on saanut nimensä mielestäsi?

    Juicen biiseihin liittyen myös Mimosan hipiä Mimosan hipiä - YouTube liittyy ryyppäämiseen ja krapulaan. Ja minä kärsin nuorempana tämän tahtiin sydänsuruja... :D Juicen huumoria kai laittaa kärsimyslaulu kauniiseen melodiaan.
  2. M

    G:Kaunein suomenkielinen laulu?

    Ihan kokeiluna,tuleeko linkit näin mustana... :) Jari Sillanpää - Sinua sinua rakastan (Romanssimusiikin konsertti 2012) - YouTube Ja sit Edu Kettunen -kokeilu Edu Kettunen - Maailma ilman sua - YouTube
  3. M

    Parveketupakoijille kuolemantuomio

    Moikka :) Mä olen ollut tämän asian suhteen viisas vasta 1v2kk. :) Onhan se tupakointi aivan tyhmää ja turhaa, mutta en silti listisi parveketupakoijia.
  4. M

    Mitä tämä on? unista ja näyistä

    Itsellä ollut samanmoisia juttuja jo vuosia. Aina olen niitä ihmetellyt ja en ole varma, voiko kaikkea pitää sattumina. Sillä kun olisi niin helppo perustella. "Näky on ehkä väärä sana, vahva tunne ehkä ennemminki." Lainattuna kirjotuksestasi. Noin mäkin ajattelen. Tosin varsinaisia...
  5. M

    perjantain musaketju =)

    Santana- She's Not There - YouTube Anna Puu - Säännöt rakkaudelle - YouTube Juice Leskinen - 3.30 - YouTube Juice Leskinen - Risainen elämä - YouTube Nyt mä sitten jumituin tuonne youtubeen......
  6. M

    perjantain musaketju =)

    Edu Kettunen - Maailma ilman sua - YouTube
  7. M

    MItä sanoisit ekaluokkalaisen lapsesi todistuksesta...

    Saman tapaisia toikkareita on meillä näkynyt. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä.
  8. M

    Porvoosta päivää

    Kuinkahan monesta jutusta olen tuon Porvoosta päivään bongannut.. Yöks. Minusta on tullut ihan allerginen tuolle Porvoosta päivää -ilmaisulle. Yöks. Omakin elämäni on ollut sellaista Porvoosta päivää -elämää, että uskon, että monenlaisia tarinoita on ihan oikeasti olemassa. Tiedän, että...
  9. M

    Elna Maria vai Aida Maria?

    Kauheen usein en vastaile näihin nimikyselyihin, mutta kun näin kaksi noin kaunista vaihtoehtoa, niin päädyn ehdottamaan näitä vieraan ehdottamia yhdistelmiä. :)
  10. M

    Kellään kokemuksia ennustajista?

    No jaa, en usko ennustuksiin. Ne on aika ympäripyöreitä ne jutut, ihminen bongaa sieltä seasta ne jutut, mitkä jotenkuten sopii itseensä. Vähän niin kuin horoskooppien luonnekuvaukset. Ystäväni käy ennustajalla ja hänelle ennustettiin, että matka tiedossa. Ja kuinka ollakaan, parin viikon...
  11. M

    Lumisia kuvia :)

    [/URL][/IMG] Tällainen lumikasa kasvoi parvekkeella lojuvan multapussin päälle. Olen kyllä saanut kuvasta aika villejä veikkauksia, mutta tontulta se minun ja lasten mielestä näytti.
  12. M

    Mitä tarkoittaa, kun soitan erääseen numeroon ja siellä sanotaan:

    Sillon kun minä ihmettelin moista viestiä soittaessani ex-miehelleni, sain jälkeenpäin kuulla, että hänellä oli lasku maksamatta. Mä kun kerkesin jo kuvitella, että on tilannut jonkun eston mulle ja vain mulle :D
  13. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Kaseva ~ Joku Jota Rakastan - YouTube
  14. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Kaseva - Tyhjää (1976) - YouTube Ainakin Asko Raivio on edesmennyt.
  15. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Kirka - Pikku veli 1972 - YouTube
  16. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Kirka: Pääsi rinnallein painuu +Lyrics - YouTube
  17. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Juha Vainio -Sellaista elämä on - YouTube
  18. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Jamppa Tuominen Aamu toi, ilta vei - YouTube
  19. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Queen - Love of my life (Freddie Mercury) - YouTube
  20. M

    Miten olisi edesmenneiden artistien ketju?

    Aki Sirkesalo - Mykkäkoulu - YouTube

Yhteistyössä