Hakutulokset

  1. M

    kyselen taasen synnytyksen jälkeisistä tuntemuksista

    että onko kellää ollu ulkosynnyttimien lihasten kipuilua. laitoin ulkosynnytin sanan siksi ettei kukaan vaan luule että olisi kyse minkään kohdun tms toiminnoista.. mulla ne lihakset kramppaa pissatessa ja muutenkii ovat herkät.. onko kellää mul ollu? synnytyksestä 2kk
  2. M

    hahtuvavillahousujen käsittely

    ok, kiitos :)
  3. M

    hahtuvavillahousujen käsittely

    ahaa, okei kiitos vastauksista. olempahan nyt viisaampi. mistä sitä lanoliinia myydään ja onko minkä hintaista?
  4. M

    hahtuvavillahousujen käsittely

    eli pitääks ne pestä sillä lanoliinilla vai mikä olikaan? iskän naisystävä teki sellasset pökät ja ilmoitti pesseensä ne, ja epäilen ettei asianmukaisilla aineilla... ei kait ne piloille menny?
  5. M

    muistatteko sen värkki-ketjun? jossa oli apn kuvakin...

    no vois kertoo että onko se enää siel vai etinkö turhaa?
  6. M

    Pissaatko suihkussa?

    ihan vaan kostoks miehelle! ku must on ällöö että se kusee, ni mäki kusen sit välil :D hahah :laugh:
  7. M

    miten kerroit puolisolle raskaudesta

    aamulla kerroin että olin nähnyt unen jossa tein positiivisen raskaustestin ja sanoin siinä unessa "hyvää syntymäpäivää rakas, sinusta tulee isä" työpäivän jälkeen oli kipitettävä ostamaan testi ja sen sitten siinä tein miehen ollessa suihkussa. katsoin tuloksen ja totesin että hyvää...
  8. M

    Mitä tehdä lapselle joka ei suostu lukemaan läksyjään?

    :laugh: en mäkää juuri ikinä oo läksyjä lukenu, en vaa pystyny keskittymään niin että mitään päähän jäisi. ni se ahdisti että miks pitäs lukee jos ei mitää tajuu.. luokalle en silti ikinä jääny, koulu käytiin rimaa hipoen mutta ku ei ollu mun juttu niin ei ollu. ei voi olettaa että kaikki...
  9. M

    Miksi vauva..

    tääl kans suosittelen kantoliinaa. en päivittäin käytä, mut esim yks päivä ku pojal oli masu pipi ja mul oli todella kiire saada siivoukset loppuun ja oma naama kuntoon ennen vieraiden tuloo, ni sidoin pojan rinnalle ni siinä menossa helpottui kivut ja äiskä sai kaiken hoidettuu ajois ja...
  10. M

    Miksi vauva..

    mun puolitoista kuinen nukahtaa välillä vain masulleen jos on kaasuja. käyn sen sit kääntää jossai vaihees. mut ei se pitkiä aikoja sillai nuku..
  11. M

    Miksi vauva..

    mulla ei noin isoa, mutta ihanan söpösti nukkuu sinun vauva :heart:
  12. M

    mitä tehdä.

    oon ap, ni laita yv:tä jos oot rekkautunu!
  13. M

    Uskonnottomat koululaisten äidit!

    ai se on muuttunut.. itse kun olin pieni eka ja tokaluokkalainen niin olin koulun ainoa et joten sitä ei järjestetty, piti olla vähintään kolme. pääsinkin aikasemmin sitten kotiin ja sain mennä myöhempään kouluun :D
  14. M

    avioliitosta ero

    kait puolet kuuluu
  15. M

    Miksi Teenlitku on otettu täällä niin silmätikuksi,

    onko modena olo ammatti??
  16. M

    krampit virtsatessa

    onko kukaan kärsinyt samasta synnytyksen jälkeen? aina virtsatessa lantionpohjalihakset kramppaavat kivuliaasti.. :(
  17. M

    tässä teijän miehille!

    http://www.dhgate.com/5pcs-men-s-slim-n-lift-body-shaping-undergarment/p-ff808081259b55c70125b78bb66a2529.html :laugh: :laugh:
  18. M

    yonnazzz sulle on yvtä!

    :)
  19. M

    Onko teillä närästänyt raskauden loppuun asti?

    loppuraskaudessa närästi juu paljonki, sitähän se on ku vatsalaukku siellä rutistuksissa.. loppuu ku synnyttää. ah tätä ihanaa oloa ku voi syyä mitä vaan :heart:
  20. M

    Mitä ajattelet äidistä

    sil on varmaa ittellä ollu köyhä lapsuus ja haluu tällätavalla jotenki käsitellä sitä?

Yhteistyössä