Hakutulokset

  1. M

    Ärsyttävät palstasanat osa 23871392

    Ja vastaan vielä kysymykseen , mun korvaan särähtää kun vauvaa(tyttöä)sanotaan emännäksi , tai isompaakin tyttölasta.
  2. M

    Ärsyttävät palstasanat osa 23871392

    ei en suuttunut , otin sen huumorilla:) Tuntuu vaan että olisit hirveen usein pahalla päällä kun vastaat jollekkin jotain tai sitten se vaan on sun tyyli kirjoittaa.
  3. M

    Ärsyttävät palstasanat osa 23871392

    Mua ei toisten kirjoitustyylit ärsytä,mutta mitä olen täällä seuraillut niin sinun aloittajan viestit pistävät välillä ikävästi silmään,siis kommentit :saint:
  4. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Olen kyllä selkälihaksia treenannut samalla kun muitakin,ehkä en sitten tarpeeksi. On kyllä ihan totta että itse sitä on vastuussa,millaisessa kunnossa on vanhempana!
  5. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Miten ne lantionpohjalihakset vaikuttaa ryhtiin*miettii*
  6. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Meilläkin muksut kysyy että mikset sä äiti pompi kun isikin pomppii....nooh...isi ei oo synnyttänyt teitä:) Ei vaan , vakiovastaus on ollut että äitiä sattuu mahaan se pomppiminen :saint:
  7. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Kuopuksen synnytyksestäkin on jo 8 vuotta,enkä ole harrastanut mitään syväjumppia ,koska aiemmin en varmaan ole hyppinyt noin paljoa :xmas: Siis ei ole mitään vaivoja ollut,tänä kesänä vasta huomasin!
  8. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Meille kun tuli kesän alussa tramboliini...(on on suojaverkko)...innoissni sitten menin lasten kanssa pomppimaan siihen...Ei tarvinnut kauaa pomppia kun housuihin oikein lorahti :ashamed: :ashamed: Siis naurakaa ihan vapaasti... :saint: Mä en ole koskaan tiedostanut että mulla olisi...
  9. M

    Miksi, oi miksi..??

    Niin-pä!
  10. M

    Miksi, oi miksi..??

    Tuotakin kaikki jaksavat aina sanoa (lohduttaa sitten)että noo-sulla on poikia ne on kyllä paljon helpompia sitten teini-iässä. Aika usein se meneekin niin,miksiköös?
  11. M

    Missä myydään semmosia valmiita PORTTEJA / veräjiä???

    www.a-collection.fi,niillä on myymälä hertsikassa..
  12. M

    Miksi, oi miksi..??

    On se sitten kait uskottava että tuo aika on ajoittain vaikeaa ja haikeaa...Itsellä vielä ala-asteikäiset.Kaikki sanovat kun puhun ongelmista nyt että ootahan kuule kun ne tulee teini-ikään!! B)
  13. M

    Mistäs minä saisin kosteussuojatun 80 senttisen välikausihaalarin??

    ei sillä ollut enään niin pientä,kun nuorinkin on jo 4v:)
  14. M

    Mistäs minä saisin kosteussuojatun 80 senttisen välikausihaalarin??

    Ai,no sitten.Mitäs jos mä kyyisin mun kaverilta ,ai niin tytölle vai pojalle?Sillä on meinaan 5 poikaa...
  15. M

    Mistäs minä saisin kosteussuojatun 80 senttisen välikausihaalarin??

    Kait niitä vielä kaupoissa myydään?Lastenvaatekaupoissa on mun mielestä aina otain...
  16. M

    Miksi hameen alla housut?

    Ja minä en voi käsittää miksei jotkut voi käsittää että useampien mielestä jotka niitä "muotihepeneitä"pitää ne ovat mukavia ja kivan näköisiä itsellä?
  17. M

    Että mä olen onnellinen kun lasten koulut alkaa ja meidän taloon palaa rauha!!

    No heittäähän se,ymmärrän kyllä hyvin.Itse kanssa toivon jo koulujen alkua ,vaikka meillä on ihan vaan yhteiset lapset.Ovat toistensa kurkuissa kiinni jne.kun alkaa olemaan kait aika tylsää... Koita jaksaa vielä ,enään yksi vkl B)
  18. M

    Nyt lähti Volvo vaihtoon. Mitä farkkua suosittelette?

    Mun mielestä renault megane tai laguna on kivan näköisiä ja omassani ei ollut ikinä ainakaan mitään,muutaman vuoden oli. Viininpunainen tai musta....

Yhteistyössä