Hakutulokset

  1. unensieppaaja

    Meille ei tule tänävuonna joulua:(

    Itsekin jouluaikaan muuttoa tehneenä tiedän mitä se on, mutta stressiä en ottanut. Oon aina pitänyt joulusta eikä tullut mieleenkään riistää lasten hössötystä pipareista, jouluvaloista, kuusenkoristelusta. Pienikin tunnelma riittää lapsille =)
  2. unensieppaaja

    Meille ei tule tänävuonna joulua:(

    Vaikutat jo siltä, että ei sua huvitakaan laittaa. Tässä on kuukausi aikaa ja leipomiseenkaan ei mene ku hetki. Ja jos et jaksa/halua leipoa, niin kaupasta saa valmiina. Joulukuusi on nätti ilman koristeitakin, vaikka suihkuttelette spraylunta ja jotain semmosia koristeita mitkä voi mennä...
  3. unensieppaaja

    Mitä pahaa siinä on jos lapsi katsoo telkkarista lastenohjelmaa?*pohdintaa*

    Enpä ole kenenkään kuullut paheksuvan jos lapsi kattelee pikku kakkosen joka päivä.
  4. unensieppaaja

    onko toi facessa leviävä kotihoidontuen korotusta kannattava adressi vähän nolo?

    Eiks tuo adressi viety jo eduskuntaan parisen viikkoa sitten? Luin jostain, että olis pitäny olla puolisen sataa äitiä siellä marssimassa asian puolesta ja viemään tota adressia, niin ei siellä ollu ku kourallinen loppujen lopuksi..
  5. unensieppaaja

    Lasten omat sanat :)

    Meidän poika sanoi n. 4-vuotiaana et "mä en kyllä isona pumppaa ketään" Olin ensin ihan :O ja sitten :laugh: et mitä oikein tarkotat.. Oli kuullut radiosta jostain ampumisjutusta ja käytti ampumis-sanan tilalla pumputtaa. Mä ainakin korjaan aina kaikki sanat ja sanamuodot jos lapsi sanoo väärin.
  6. unensieppaaja

    Pelko iski. (Lapsella suolinkaisia?!?)

    Juu voi niitä tippua. Meidän yhdellä kissalla oli matoja viime kesänä ja tuli pyllistelemään mun eteen pöydälle ja jätti valkosen peräkaverinsa pöydälle. Mut en sen kummemmin tiedä matosten tarttuvuutta ihmiselle, mut aika moinen yhteensattumien summa olis, jos kissalta tippuis mato ja 1v saa...
  7. unensieppaaja

    Tehtäiskö koiralliset taas kuvaketju omista karvakorvistamme?

    Hupaisa yhdistelmä. Molempia rotuja näkyvissä, joskin enemmän menis rottikseen keskivartalosta ja päästä. Hassua kun sitä valkoistakin eksynyt joukkoon =) Mulla ei oo kuvia tässä koneella =/ 8v rotikka ja 1v sakemanni löytyy.
  8. unensieppaaja

    Pelko iski. (Lapsella suolinkaisia?!?)

    Vuoden ikäset tuppaa laittamaan kaiken suuhunsa. Meillä ainakin kissojen hiekkalootat niin, ettei lapset eikä koirat pääse kaivelemaan.
  9. unensieppaaja

    miksi kuvitellaan, että alle 5 vuotias tarvitsisi niin hirveästi virikkeitä?

    Yhdellä foorumilla keskusteliin samasta asiasta, olin yllättynyt, kuinka moni siellä väitti ettei tiedä yhtäkään yhden lapsen vanhempaa, joka jaksaa keksiä virikkeitä lapselleen. Olin ihan hoomoilasena, että siinä vaiheessa jos ei jaksa tehdä lapsensa kanssa mitään, niin voisi kuvitella että...
  10. unensieppaaja

    Oletteko kieltäneet lapsiltanne Peppi-kirjat?

    En kiellä. Meiltä löytyy jotain iänikuisen vanhoja satukirjoja, niin lueskelin punahilkkaa yks päivä kirjasta, joka oli painettu joskus 70-luvun alussa. Niin raakaa tekstiä, että pikemminkin rikosromskua olis lukenu :D Piti tietenkin vähän sievistellen kertoa mitä tapahtui sudelle, eikä kirjan...
  11. unensieppaaja

    Mulla on täysi työ muistaa ruokkia koirani säännöllisesti

    Heinäähän ne vetää välillä, et saa suoliston puhtaaks, jos siellä olis siis jumissa jotain? Paljon koira painaa ja minkä rotunen?
  12. unensieppaaja

    Miten facebookissa saa näkymään suositellut linkit vain kavereille?

    Mulla sama ku KiiajaVillellä, löytyy valinta näkyykö kavereille, julkisesti..
  13. unensieppaaja

    Mulla on täysi työ muistaa ruokkia koirani säännöllisesti

    Ne kepit nyt ei ainakaan parasta syömistä ole, kun tikut voi jäädä poikittain suolistoon. Meidän yhdellä pennulla kävi niin :/ Ei kiva katsella kun peräsuoli pullahtaa pihalle..
  14. unensieppaaja

    Oon nyt karpannut tasan 7 viikkoa

    Ja luulet sen johtuvan karppaamisesta :D
  15. unensieppaaja

    Onko teistä tässä jotain mätää? Mitä epäilisitte?

    Vanha ketju, mut meillä lasten synttärit ei oo mitään sukujuhlia, joten tuossa tilanteessa en panis pahaks, vaikkei tuliskaan. Erikseen kahvittelut näille isovanhemmille sitten. Tästä tuli mieleen, kun toisen tytön ristiäisten jälkeen sanoin anopille, että jos joku olis suoraan kysynyt meiltä...
  16. unensieppaaja

    Gallup: Miten nukutatte lapsenne?

    Mulla on muutakin tekemistä, kun tuntitolkulla nukutella lapsia, joten meille on ollut itsestäänselvyys, että vauva-ajan jälkeen ovat saaneet nukahtaa itsekseen, ja nuorin ei ole uniapuja tarttenut edes vauva-aikana. Nuorin on vuoden, saattaa joskus sängystään huudella, mutta parin huhuilun...
  17. unensieppaaja

    Ateriani. Onko hyvä vaiko huono?

    Luin kokoajan, että Ahterini. Onko hyvä? Juu kerrohan paljon on kaloreita. Vesi on kyllä hyvä juttu, mutta että ihan välipalaksi :D Jotain muuta siihen väliin kyllä, iskee sitten ennen ruoka-aikaa tajuton nälkä ja syöt yli tarpeiden. Laihduttaessa ei saa eikä tartte olla nälässä.
  18. unensieppaaja

    oletko koskaan tilannut ostos-tv:stä???

    Höyrymopin H2O mop X5.
  19. unensieppaaja

    Höyrymoppi, onko tästä oikeesti mihinkään?

    Meidän tarpeisiin tuo "lelu" on ollut vuoden paras ostos. Ei se Kärcher-merkki takaa sitä parasta mahdollista laatua. Muutama painepesuri ja joku kone löytyy tota merkkiä ja ihan saman asian ajanu ku joku merkitön tuote. Joten miksi pitäs ostaa merkin takia? Mulla lähinnä vaikutti koko tuohon...
  20. unensieppaaja

    oletko koskaan tilannut ostos-tv:stä???

    Juu olen ja toimi ja toimii vieläkin ihan loistavasti.

Yhteistyössä