Hakutulokset

  1. N

    Mitä mä nyt teen tuon pojan kanssa?

    eikös 1 kuumeeton päivä hyvä olla? eli jos aamulla kuitenkin oli noinkin paljon en laittais vielä huomenna...
  2. N

    auttakaa nyt läskiä ämmää!!

    pidä karkkipäivä vain kerran viikossa, käy vähintään 3 kertaa viikossa pitkä kävely/juoksulenkki, iltasyöminen minimiin(se lihottaa eniten) esim. hedelmät ja ruisleipää hyvä iltapala, juo 1-2 litraa vettä päivässä. eikös 2000 kaloria ole naiselle suositeltava päivämäärä?? ja sitten, paljon...
  3. N

    missä sataa?

    GALLUB! missä sataa vettä? vaasassa ainakin sataa ja lujaa :o :D syksyä pukkaa
  4. N

    Pottailuun apua!

    musta 1v 8 kk on vielä pieni, joten mä olisin tyytyväinen noihin pissoihin, parin kuukauden päästä voi jo innostuakin kakkamaan pottaan, jotku antaa esim tarran jos lapsi kakkaa pottaan, mutta miten sen tekis painostamatta, hmm :whistle:
  5. N

    Suomesta jo adoptoineet

    oon kuullut, että 2,5 kk vanha.
  6. N

    2,5v ei oo nukkunut päikkäreitä kuukauteen..

    en usko että liittyy tuttiin mitenkään, jossakin vaiheessa lapsi vaan jättää päikkärit pois, mulla esikko jätti ne juuri 2,5 vuotiaana. mutta oon kuullu että jotku nuorempanakin. Laitat sit vaan ennemmin yöunille, esim. klo 21.00
  7. N

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    täälä helmikuisen äiti-10, tulin vaan piipahtamaan täälä, kun viime vuonna olin helmikuisissa, nyt tuola tuhisee kohta 6 kk ikäinen tyttö :heart: vatsalleen menee jatkuvasti lattialla, on tosi seurallinen ja tyytyväinen neiti, viime vuonna tähän aikaan oltiin juuri oltu np-ultrassa, niin se aika...
  8. N

    2 viivaa <3

    onnea :D
  9. N

    en oo totaalisen rakastunut tähän vauvaan...

    nyt apua hakemaan , voisko lapsen isä yms. hoitaa vauvaa hetken, niin pääsisit esim.isomman kans leikkipuistoon
  10. N

    Miten pph:lle tutustuminen menee?

    me ainakin käytiin tutustumas n.vikkoa ennen, sovitte vaan ajan joka kummalleki sopii :D
  11. N

    anoppi-inhokki

    samainen anoppi sanoi veljelleni ristiäisissä, että eikö sulla vielä oo tyttöystävää, kannattaa pitää kiirettä ettet jää vanhaksipojaksi, veli oli pahoittanu mielensä, kuitenki tänä päivänä ihan normaalia että 24 v on vielä sinkku...
  12. N

    anoppi-inhokki

    pisteet sulle rohkeudesta!
  13. N

    anoppi-inhokki

    ei hitto, oisit sanonu että sinä se vasta oot lihonut :o
  14. N

    Riittäkö jos yskäinen ja nuhainen alle 2v taapero juo 3dl vuorokaudessa?

    soseistahan saa nestettä myös, kokeile myös esim viinirypäleitä, apppelsiinia mitkä sisältää paljo vettä
  15. N

    anoppi-inhokki

    tähän epävirallinen ANOPPI-INHOKKI pino!!! :o mulla alkaa olla mitta täysi anopin kanssa, mikä noita keski-ikäisiä akkoja oikein vaivaa, pitää nokkansa tunkea toisten asiohin, sekaantua lapsenkasvatukseen yms. |O viimeksi tytön ristiäisissä anoppi käyttäytyi ihan törkeäasti ,osansa...
  16. N

    Miten kysytään englanniksi?

    why doesnt he return my call? :o tai jotain sinnepäin....
  17. N

    salkkarit

    ismo joutui johonkin onnettomuuteen muistaakseni.. :o
  18. N

    salkkarit

    alkaako salkkarit 30.8??entä koska kauniit&rohkeat?(tunnustan että katson) :ashamed:
  19. N

    mikä on sen muumien lohikäärmeen nimi???

    ainakin mun tytön jossaki muumijaksossa se on edward, sellanen vanha lohikäärme, jonka muumipappa nuorena tavannu... :D

Yhteistyössä