Hakutulokset

  1. venera

    olipas exä tänään outo....

    ihmeellisiä nuo eksät kun niille tulee ikävä entisen luo siinä vaiheessa kun nykyinen on paksuna...ei se nykyinen kai paksuna oo ihan omin avuin? et kyllä sitä rakkautta on jossain vaiheessa koasti riittänyt...onko kyseessä sellainen mies jolla into parisuhteeseen lopahtaa siinä vaiheessa kun...
  2. venera

    Pojan paras kaveri on muuttunut

    itsekin olen teininä hylännyt ystäviäni mutt aen mitenkään tarkoituksella vaan n eystävät on syystä ja toisesta tippuneet kelkasta eli ei oo ollut yhteisiä intressejä j akehitys on niin erillaista, jos sillä sun ystään pojall aon ihan eri meiningit nykyään..ehkä kantsii olla vaan tyytyväinen...
  3. venera

    jos tämä mies ei oo seksikäs niin ei sitten kukaan ole!

    mun mies on tuon näköinen, ainoo vaan että se on paljon tummempi...
  4. venera

    tyhmin asia mitä sinulle on sanottu makuuhuoneessa?

    yksi yhdenillanjuttu alkoi heti seksin jälkeen puhumaan lapsistaan :o
  5. venera

    Meille tulee vieraskielisiä vieraita melkein kolmeksi viikoksi

    jaa..no täytyy sanoa että muakin ahdisti kun anoppi ja appi oli täällä kaks viikkoo ja mä synnytinkin vielä siinä välissä....se erikielisyys oli vaan plussaa...voi vaan vedota siihen ettö ei millään ymmärrä :snotty:
  6. venera

    Meille tulee vieraskielisiä vieraita melkein kolmeksi viikoksi

    millaisia vieraita, tuttuja vai tuntemattomia???? me ollaan miehen kanssa erikielisiä ja meillä on useasti hänen kotimaastaan vieraita pidemmän aikaa---,mikäs siinä ahdistaa siinä vieraskielisyydessä?
  7. venera

    Pojan paras kaveri on muuttunut

    en mitään muuta kuin tukisin poikaanu jos tukea tarvitsee..tosielmässä kuitenkin varmaan toivoisi että en niin kauheesti puuttuisi asiaan....
  8. venera

    Laitettaisko omia kuvia? Varsinkin sellaiset vois vilauttaa

    aikas kivan näköisiä tyyppejä =)
  9. venera

    näkeekö naisesta päällepäin, että onko hän synnyttänyt?

    jotenkin sen kuitenkin näkee milloin on mamma-porukka lähtenyt vapaalle ;)
  10. venera

    Taas rasitan teitä ideoinnilla..

    mä en ainakaan "rasita" vieraita millään ohjelmalla...eiköhän siinä hyvässä seurassa, ruuassa ja saunomisessa kauniin maiseman kera ole tarpeeksi ohjelmaa....
  11. venera

    Mies vaatii isyystestiä

    on sitten naimisissa tai ei niin jos mies pyytää isyystestiä niin miksi ei? ehkä siinä pieneksi hetkeksi tulisi sellainen olo että miksei luota mutta o stietää asian oikean laidan eikä ole salaamista niin miksi ei?????
  12. venera

    Pitääkö soittaa poliisit?

    hui olkoon :o ilmoita ihmeessä johonkin...en kyllä tiedä mihin pitäis mutta vastuutonta... :|
  13. venera

    Laitettaisko omia kuvia? Varsinkin sellaiset vois vilauttaa

    tuolla se on profiilissa ja kyllä minut siitä tunnistaa...normaalisti on kuitenkin vaatteet päällä kun kuljeksin ihmisten ilmoilla :saint:
  14. venera

    Seurustelisitko "exän" kaverin kans?

    en...eksän lisäksi pääsin samalla onnistuneesti eroon hänen kavereistaan :wave:
  15. venera

    onko täällä muitakin idioottimagneetteja?

    minäkin löysin mieheni baarista :heart: j aolin niin lärvätsalot että aamulla en tiennyt missä olin kun heräsin mutta se etenisiitä sitten..nyt on kaksi pientä tyttöä ja häät tulossa...ja on muuten tosi romanttinen tyyppi just passeli mulle :heart:
  16. venera

    onko täällä muitakin idioottimagneetteja?

    kun olin sinkkuna jostain syystä mulle tuli aina juttelemaan joku insinööri jostain muusta maasta kuin suomesta ja kaikki työssä samassa paikassa...sitä samaa sarjaa tää nykyinenkin...eksä ei ollut insinööri mutta josatin syystä kaverit oli sille antaneet sellaisen lempinimen teininä.... :laugh...
  17. venera

    onko täällä muitakin idioottimagneetteja?

    mä vedän puoleeni niitä miehiä joilta on kaikki aina hukassa sukkia myöten :ashamed:
  18. venera

    Kääk! Joulumarkkinat alkaa jo syys-lokakuussa

    heh..meillä joulun vietto on aika "köyhää" varmaan jonkun mielestä mutta kun miehen kotimaassa sitä ei sne pahemmin juhlita niin se sopii mulle oikeen hyvin :D

Yhteistyössä