Hakutulokset

  1. N

    Miehen lihava lapsi

    Lapsihan on jo tottunut kaikkeen pikaruokaan ja himoitsee sitä. Samoten herkkuja kokoajan. Voisin ehdottaa jos mies tekis senkanssa ruokaa vaikka se ei estä lapsen äitiä hakemasta rasvaista ja helppoa. Ei oo sen äidin ainoa lihava lapsi. Ei ole kai koskaan tehnyt ruokaa. Ja lapsilla aina karkkia...
  2. N

    Miehen lihava lapsi

    Olemme uusperhe, oltu nyt vuoden verran. Miehen lapsi, kohta 5v on todella ylipainoinen ja se heijastuu liikkumiseen paljon. Meillä syö sitä mitä muut, äidillänsä kuulemma karkkia aina ja valmishöttöö. Eikä liiku. Neuvolassa äiti ei ole käyttänyt 2v jonka aikana paino suurimmaksi osaksi on...
  3. N

    Nainen ei yhtäkkiä haluakaan vihkisormusta...?

    Mun mies osti mulle kihlasormuksen enkä tykänny siittä. Huomasi se sen itsekin vaikka väitin muuta. Myönsin myöhemmin etten pidä, ei mun tyylinen vaikka ajatus oli ihana. Siinä pieni tarina, joka oli herttainen. Päätimme siis että kerron millaisen haluan ja mies ostaa sen. Entiedä miksi hälle...
  4. N

    Mies ihastunut toiseen. Miten tästä selvitään?

    Onko miehes ennen ihastunu ja kertonu? Mä koin aikanaan exän kanssa ettei se välitä enää, mikää kiinnostanut mussa tai mun jutuissa. Aina sain mennä ei ikinä estelly ja mä olisin halunnu että sanoo haluavan mut vaikka kainaloon tms. Kärsin siitä ja kyllä niistä puhuttiin. Kerran sanoin...
  5. N

    Mies ihastunut toiseen. Miten tästä selvitään?

    Muuten ihan tavanomaista mutta se peli vain on puhallettava poikki! Ettei lipsahda pettämisen puolelle. Mäkin oon ollu ihastunut toiseen useasti. On menny ohi, mutta jos ei peliä oo laittanu poikki, niin on petettyäkin tullut. Joskus nuorempana, ei tässä suhteessa. En ole ollu edes ihastunut muihin.
  6. N

    Antaisitteko reilu 5-vuotiaan ulkoilla yksin maalla omakotitalon pihalla, 20 m päässä talosta 2m syvä lampi?

    En mä uskaltaisi antaa. Vesi on kiehtovaa ja niin vaarallista.
  7. N

    Kaamea tilanne taaperon (2,5v) ja vauvan (1,5kk) kanssa, en tiedä miten selviän..

    Neuvolasta saat neuvoa perhetyön hakemiseen. On kaikille apua tarvitseville. Hae apua nopeasti kun olet väsynyt. Vika ei ole sinun, olet fiksu kun apua haet. Perhetyö auttaa arjen toimissa ja on vaitiolovelvollisia. Itselle tarjoiltiin kun olin kotona 4v 1v ja vauvan kanssa. En tarvinnut...
  8. N

    miten palkitssit 13v teinin, joka ulkoilisi 5v pikkusiskonsa kanssa tunnin ulkona?

    Jaa.. Onhan ne eri planeetoilta ja varmaan haluaakin viettää sisaruksen kanssa aikaa, mutta vahtihan ton ikäiselle se sisarus vielä on. Varsinkin jos isommalla omia menoja jne niin ei kiinnosta välttämättä vahtia pientä. Emmä silti maksa omalleni, mut ikäeroa on vain 3 ja 4v veljiinsä. Mutta jos...
  9. N

    Kauanko lämmöt pysyy alhaalla jos munasolu on kiinnittynyt

    Joo, ei niiden pitäs laskea ollenkaan. Mulla ei kovasti koholla olleetkaan ja aamulämpö aina pitäs ottaa ennenku ees nousee sängystä.
  10. N

    Olen ihastunut exäni serkkuun

    Mitä vielä mietit? :) antaa palaa. Ehkä sukulaiset ensin voi aatella jotain, ehkä, mutta ainakin oot tuttu nainen ja lapset myös :) Exääs älä mieti. Asia olisi eri jos olisit jättänyt sen ja se sydän revenneenä itkee perään, sillon ei ehkä olis sukujuhlissa kiva törmätä. Mutta ootte aikuisia ja...
  11. N

    Henkilökohtaisenavustajan työpaikka ilmoitukset todella luotaantyöntäviä!

    Ja lähäri ei kelpaa neliraajahalvaantuneen hoitajaksi koska..? Lähäreitähän nämä hakee ja he tätä työtä voi ja saa tehdä. Sh on jo ihan erikastia ja eri hommissa. Paitsi jos haluaa tehdä huonompi palkkaista duunia.. Lh:lla lääkeoikeudet ja tietotaito. Taviksilla ei ainakaan lääkeoikeuksia. Sh...
  12. N

    Pitääkö miehen tarjota juomat/ruoat tms. treffeillä?

    Kannattaa varmaan sopia ennen menoa ettei tuu kiusallisia tilanteita. Voin mä treffeillä omani maksaa ja suhteessa tarjoon miehelle. Tosin ollaan jo perhe ni sama kumpi maksaa kun sama talous. Voi se mieskin olla köyhä, sillonko ei voi treffailla ku mäkissä.. Naiset vois karpata tässä asiassa.
  13. N

    Pettäjän tie - blogi pettämisestä

    Etkai seksittömyydestä kärsi, jos perus seksä on. Kuinka usein tätä hieronta, esileikki, yhdyntä sessioo on? Suhteen alussa kaikki on erilaista, melkein poikkeuksetta. Sitten seksikin muuttuu. Saathan sitä kauitenkin. Tuskin pääset toteuttamaan randominkanssa noita juttujasi, kun vakkaria et...
  14. N

    Ovistesti raskaustestinä?!

    Paria päivää aiemmin tein herkän r. Testin joka nega. Sitten aattelin tehdä o.testin joka oli vahva plussa. Kp 30 kierto 30-34. Illalla clearblue r.testi sitten plussa, mutta ei kovin vahva. Seuraavana iltana se herkkä testi, sofi tai david myös plussa. Jos o. Testi herkkä voi nöyttää plussan...
  15. N

    Hyvännäköisten vanhempien lapset hyvännäköisiä, epäviehättävien vanhempien lapset näyttävät vanhemmiltaan

    Ja minä miten teemun pojista niin komeita kun isänsä ei ole komea :D Sirpa on kaunis.
  16. N

    näettekö haamua

    Tai se testi vaan ei näyttäny plussaa. Vääriä negoja tulee joskus. Oot tehny aikoja sitten ton ekan testin, ja toi toinen jo noin tumma. Osta vaikka digi testi.
  17. N

    Aivan järjettömän suuri kaipuu toiseen lapseen, mutta mies ei enää halua lapsia

    En minäkään, varsinkin pitkässä parisuhteessa. Johonkin toki raja vedettävä, tottakai. Vastaus kukan viestiin.. Osaa lainata puhelimella
  18. N

    G: Onko sinulla äitinä joku hyvin epä-äitimäinen harrastus tai kiinnostuksenkohde?

    Varmaan toi hevostelu siinä mielessä että mulla menee siihen tonni kuussa rahaa ja sen voisi varmasti laittaa lapsiin.
  19. N

    Muita ketkä kärsivät kovista ovulaatiokivuista?

    Kävin kipujen vuoksi gynellä ja sanoi että vanhemmiten nekin kivut voimistuu. Mun oviskivut kesti n. Neljä päivää ja myös yhdyntäkivut kuului asiaan. Ihan julmettomat sellaiset. Halut oli kovat ja kun lastakin yritettiin niin oli kirjaimellisesti työn ja tuskan takana :D

Yhteistyössä