Hakutulokset

  1. S

    Voisko joku kertoa.. Huutiksesta: että jos on hintavaraus ja se ei ylity niin saako viimenen huutaja sen vai miten se menee???

    No mitäs sitten se osta heti juttu! Miten se menee? Jos klikkaa siitä osta heti jutusta niin sekö sitten ohittaa tavallaan muut huutajat ja se tuote jää itselle sitten??
  2. S

    Voisko joku kertoa.. Huutiksesta: että jos on hintavaraus ja se ei ylity niin saako viimenen huutaja sen vai miten se menee???

    Tässä nyt olen pohtinut että miten kummassa toi nyt menee.. Jos vaikka on myynnissä paita ja siinä on hv.. joka ei kuitenkaan ylity viimesellä huudolla.. Niin miten se sitten menee???
  3. S

    Nyt kyllä iskee paniikki,ei tää vielä voi syntyä!

    Hui! Onnea matkaan! :hug: Miten tää onkin aina yhtä jännää kun jollain alkaa supistella niin ei meinaa malttaa nukkumaan mennä kun pitää käydä kurkkimassa että mitä kuuluu...
  4. S

    Mitähän tästä tulee?

    Mikähän siinä on että kun oikein suunnittelee mukamas hyvin niin aina se sitten menee persiilleen :D Mä olen kans monesti illalla suunnitellut että huomenna sitten sitä ja tätä.. Niin eikös sitten just tenavat herää liian aikasin tms... Ja sitten siitä ei tule mitään...
  5. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Tutallakin on joitain isompia bodeja.. Ainakin on joskus tullut vastaan...
  6. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Jaahas pitäneekin katsoa Prismasta kun seuraavan kerran käyn.. Kiitos =)
  7. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Meillä on nyt käytössä 80-86cm vaatteita...
  8. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Niin sitä piti vielä että mistä mä niitä nyt etsisin kun mistään ei tunnu löytyvän???
  9. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    NO miellä on ihan vauva vielä ja ei kävele..
  10. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Just tuota tarkoitan!! Minkä kokosia ne potkarit on joita 2-v käyttää?
  11. S

    Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

    Hih, ei ne siis mulle olisi :D Laitoin tuonne otetaan vastaan palstalle ilmoituksen että voisin niitä ottaa vastaan, niin mitä sinne vastataan! Ihmetellään miten pidän ton kokosia tenavalla ja enkö ole kuullut yöpuvuista kun vastasin että yöksi tykkään laittaa!! Pistää niin vihaksi...
  12. S

    V***tus pinoa?

    Samma Här :D :wave: :hug:

Yhteistyössä