Hakutulokset

  1. S

    Mutta voidaankohan vauvan itkun "takia" saada häätö

    Ei tietenkään voi saada häätöä lapsen itkun takia! Jokainen, joka kerrostaloon muuttaa, on päättänyt elää niiden normaalielämään kuuluvien äänien kanssa. Ja lapsen itku nyt sattuu olemaan yksi niistä, sanoi naapurit mitä tahansa.
  2. S

    Minulla on maailman paras mies, vaikka pettääkin minua

    Aika kaukana parhaasta on, jos ei uskollisuuteen kykene.
  3. S

    syökö joku oikeesti uutena vuotena nakkeja ja perunasalaattia??

    Tottakai syödään nakkeja ja itsetehtyä perunasalaattia! Se on perinne ja vieläpä hyvää, olkoonkin jonkun mielestä junttia tai paskaa (itse pitäisin kyllä enemmän junttina sitä joka ruokaa kutsuu paskaksi).
  4. S

    Hoikkuus/normaalipaino on onnellisuuden tae

    Ei se kyllä noin mene. Kyllä mä olen ollut monta vuotta jo erittäin onnellinen, vaikka kiloja liikaa onkin. Ei se elämä pelkästään laihtumalla parane.
  5. S

    uskallatko haukkua miestä päin naamaa?

    Kyllä mä miehelleni uskaltaisin sanoa mitä vaan. Mutta ei kyllä tulis mieleen alkaa sitä haukkumaan, ei noin rumasti, eikä muutenkaan.
  6. S

    Kuinka moni tuhlaa rahansa taivaalle huomenna?

    30-40e meni raketteihin. Musta ihan sopivasti, hauskahan niitä on katsella. Ikävämpää onkin sitten katsella sitä sotkua seuraavana päivänä, kun kaikki kadut ja pihat on niitä rakettien roskia täynnä :( Eli me kyllä kerätään kanssa joka roska pois mitä meidän pommeista tulee. Toivoisin että...
  7. S

    JOS ostaisit villasukat..

    JOS ostaisin, ostaisin itselle ja lapsille, mies ei käytä. Eli kokoja 26/27 ja 38. Maksaisin ehkä 5e (siitäkin huolimatta, että joku vetää tästä herneen nenään. en vaan maksaisi niistä enempää, koska saan niitä ilmaiseksikin, tai ainakin lankojen hinnalla). Raidallisista tykkään, väreinä...
  8. S

    g: Minkä kokoisia kenkiä käytät?

    37-38, riippuen valmistajasta.
  9. S

    Ok talo asujat:D

    Vetävä lumilinko :heart: Kyllä olis meidänkin piha kerran jos toisenkin jäänyt viime talvena kolaamatta, on sen verran tuota putsattavaa alaa.. Vetävän lingon kanssa ei homma eikä mikään.
  10. S

    Ok talo asujat:D

    No meillä ei kyllä yöllä huudeta, heitellä tavaroita, eikä porailla, vaan nukutaan :) Mutta onhan omakotitalossa hyvät puolensa. Tosin, olen elämästäni yli 20 vuotta asunut kerrostalossa, eikä kyllä sielläkään ollut ongelmia metelin (ei oman, eikä naapurien) kanssa. Kyllä vuorotyöläisenä...
  11. S

    Oletko tarkoituksella muuttanut kulutustottumuksiasi ympäristöystävällisemmiksi tai eettisemmiksi?

    Nojaa. En ole muuttanut tapojani, enkä ole suunnitellut muuttavani. Me käytetään ruuanlaitossa paljon itseammuttua riistaa. Perunat, porkkanat, sipulit, tomaatit, kurpitsat, kurkut, maustekurkut, marjat (mansikat, mustikat, vadelmat, viinimarjat), herneet, omenat, ym ym. tulevat satoaikaan...
  12. S

    Mikä siinä on niin vaikeaa?

    Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Ällöttävää. Mutta niinkun joku jo mainitsi, ne on varmaan niitä samoja jotka ei osaa kerätä roskiaan mukaan mistään muualtakaan, eikä varsinkaan luonnosta.
  13. S

    Löysin kadulta kultaisen kihla-/vihkisormuksen, mitä teen?

    Viet poliisiasemalle, tietenkin.
  14. S

    mitä pitäisit, jos saisit mieheltäsi hopeakorun ulkomaanmatkalta ?

    Tykkäisin. Tykkäisin kovasti.
  15. S

    Nyt hävettää! Tietääkö joku naamakirjasta...

    Ja höpöhöpö. Se vetää ne tietonsa ihan hatusta. Ap, ole ihan rauhassa. Ei sun käyntis näy kellekään.
  16. S

    Millaiset verhot teillä on saunassa?

    Ei ole verhoja, lasista ei näe läpi. Huurrelakka kuulostais sellaiselta vaihtoehdolta, jota mä tutkisin tarkemmin, jos olis tarve poistaa näkyvyys ikkunasta.
  17. S

    jos tekisit muussin valmiiksi jo 12 mennessä, mutta ruokailu olisi vasta klo 16

    No ei sille muussille neljässä tunnissa kuinkaan käy. Mä kyllä silti antasin jäähtyä ja laittasin jääkaappiin, mutta mä oonkin vähän nipo. Kyllä se jäähtyy kun laitat kattilan kylmään veteen.
  18. S

    Mitä ajattelet naisesta joka painaa 95kg?

    Näillä tiedoilla en mitään sen kummempaa kun 65kg painavasta 164 senttisestä. En todellakaan jaksa vaivata päätäni sillä, onko joku liian paksu vai ei. Ei mua kiinnosta :)
  19. S

    Koti-illat

    Koti-illat koko perheen kesken on parasta :heart:

Yhteistyössä