Hakutulokset

  1. V

    Moi, Kääks, vastaankohan tähän näin, kun ei ole perinteinen viesti. Kiva oli siis kuulla...

    Moi, Kääks, vastaankohan tähän näin, kun ei ole perinteinen viesti. Kiva oli siis kuulla. Täällä odottaa töihin meno huhtikuussa, hieman tietysti jännittää. Siitä olisikin kiva kuullla, miten hoito on lähtenyt käyntiin. Tosin meillä katsotaan tilannetta alkusyksystä, kun kakkonen syntyy...
  2. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Krizze, pahoittelut ja voimantoivotukset kurjassa tilanteessa. Toivottavasti fyysinen toipuminen sujuu hyvin ja kevät tuo uuden mahdollisuuden raskauden suhteen. Fannille onnittelut pojasta! Olipa sinullakin erikoinen synnytystarina. Onneksi kaikki kuitenkin...
  3. V

    35+ Lapsettomat

    Hei kaikille. Tulin kertomaan omaan vanhaan luottoketjuun, että uskomatonta mutta totta, meille syntyi lopulta 13. tammikuuta ihmeellinen icsi-tyttö. Tiedän, että se ei aina omien pettymysten kohdalla lohduta, mutta jotenkin haluan aina ja aina vaan tsempata, että kaikki on mahdollista. Niin...
  4. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tirlittan, tosiaan aikamoinen kokemus varmasti ja kiva kun olit kirjoittanut niin seikkaperäisesti koko tarinan. Hyvä kuitenkin, että jäi ilmeisen positiivinen fiilis kaiken tuon draaman jälkeen. Ja että isä ehti mukaan viime metreille. Tehilla, ihanan ja ihmeen vähillä kiloilla olet...
  5. V

    Kilpirauhasenvajaatoimintaa sairastavia?

    Moi, Myös minulla hyvässä hoitotasapainossa ollut jo aikaisemmin todettu vajaatoiminta. Arvot on pysytelleet TSH reilusti alle 1 ja T4-V tuolla 13/14 tietämissä. Raskaaksi en kuitenkaan luomuna tullut ja vajaatoimintaa pidetään syynä, kun muuta vikaa ei kummastakaan löytynyt. Mutta minulla...
  6. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Mona, isot isot onnittelut täältäkin vielä joulupakettiin ehtineestä tyttösestä! :flower: Komppaan Merilintua, että tulehan sinäkin kertomaan, miten synnytys ja alku on sujunut, kun vaan aikaa ja jaksamista löytyy. Merilintu, samoissa jännittyneen malttamattomissa tunnelmissa täälläkin...
  7. V

    Voiko raju raskauspahoinvointi aiheuttaa hematooman?

    Hei, Minulla oli alkuraskaudessa kohdussa hematooma, joka vuoteli välillä rajustikin. Oksentaminen ja pahoinvointi ei vaikuta hematoomaan, ainakaan minulla ei mitään tuon suuntaista ole kerrottu, vaikka oksentelin alkuraskaudessa pahoinvoinnin vuoksi. Hematooma on joka tapauksessa kohdussa...
  8. V

    35+ Lapsettomat

    Hei, tulin toivottelemaan kaikille rauhallista ja lämmintä joulua. Olen seuraillut palstaa silloin tällöin ja pahoittelen tosiaan minäkin, että vastoinkäymisiä on ollut itse kullakin näin joulun alla. Jotenkin sitä haluaa omalla kokemuksella kuitenkin lohduttaa, vaikka tietää, että aina edes...
  9. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tirlittan, valtavasti onnea joululahjatytöstä! :heart: Voisiko parempaa joulupakettia tullakaan. Hienoa, että kaikki on ilmeisesti mallillaan pienestä varaslähdöstä huolimatta. Olettekohan päässyt tai pääsemässä tytön kanssa jouluksi kotiin? Ja toivottavasti kohtutulehdus on helpottanut...
  10. V

    Päälle kolmekymppisiä ekakertalaisia Tampereen seudulta?

    Moi, Kiva oli kuulla Killi. Oletkohan vielä siellä yhtenä kappaleena.. Yritän laitta sitä yksityisviestiä, mutta vielä en onnistunut :) Blondi mikä blondi. Jos osaat hommat paremmin, laita sinä tänne päin, lukea ne sentään osaan :laugh: Ja muutkin, jos loppusuoralla olevia "varttuneita"...
  11. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Heippa kaikille. Oltiin humahdettu jo ties mille sivulle, joten tuli täältä pinoa nostelemaan. Kun kenestäkään ei ole kuulunut, kaikilla taitaa mennä varmaan tasaisen rauhallisesti? Toivottavasti! Mona, mullakin oikeastaan se pahin vaiva on ollut nuo repivät kivut alapäässä. Lääkärikin...
  12. V

    Päälle kolmekymppisiä ekakertalaisia Tampereen seudulta?

    Hei, Tampereella taitaa olla näiden keskustelujen perusteella paljon aktiivisia äitejä, mutta ajattelin vielä tarkentaa löytyisikö seuraksi uutta elämänvaihetta ihmettelemään niitä päälle kolmekymppisiä, joilla on esikoinen syntynyt tai vasta tuloillaan? Itse olen jo 37-vuotias esikoisen...
  13. V

    Tamperelaisia +30 ekakertalaisia äitejä lenkille, kahville ja muuten vaan vertaistueksi :)

    Hei, Tampereella taitaa olla näiden keskustelujen perusteella paljon aktiivisia äitejä, mutta ajattelin vielä tarkentaa löytyisikö seuraksi uutta elämänvaihetta ihmettelemään niitä päälle kolmekymppisiä, joilla on esikoinen syntynyt tai vasta tuloillaan? Itse olen jo 37-vuotias :laugh...
  14. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tervetuloa "sankoin joukoin" mukaan uudet Mielikki, Hippitatti, Mirde ja Saagatar. Jäiköhän joku sanomatta.. Pino pysyy elossa ja hauska muutenkin kun eri vaiheissa olevia odottelijoita. Hippitatilla onkin haasteellinen tilanne, toivottavasti uusi koti ehtii valmistua ennen laskettua aikaa...
  15. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tervehdys kaikille! Olen ollut jo niin pitkään nettipimennossa, etten muista yhtään, mitä ja milloin olen kirjoittanut ja jostain syystä edelliset sivut eivät aukea.. Ensimmäiseksi isot isot onnittelut Ellastiinalle. Toivottavasti kotona on lähtenyt kaikki mallikkaasti rullaamaan...
  16. V

    35+ Lapsettomat

    HAssua, että olin tulossa kirjoittamaan samanlaista tarinaa maarian kanssa lähes samaan aikaan.. Ensimmäisenä piti kuitenkin todeta, että ihan mahtavaa, miten aktiivisesti tsemppaatte toisianne!! Tämä ketju on todellinen tukiverkko. Ja onnea tässä syksyn aikana plussanneille, useita on...
  17. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Onpas meidän pino vähän hiljentynyt.. Joten kiva kun Fanni nostelit. Kuulostipa hurjalta tuo supistuskokemus Fanni, toivottavasti selviätte säikähdyksellä ja lepo auttaa kohdunsuun tilanteeseenkin. Vai voiko se vielä sulkeutua, jos on kerran auennut? Muuten kaikilla taitaa olla aika...
  18. V

    Sikainfluenssarokotusgaluppi!

    Tässä asiallista tietoa kotimaisin voimin :) teksti pötkönä ja sama linkkinä. Perustelut mm. valmistustavasta, Norjan päätöksestä rokottaa vain tietyt raskaana olevat ryhmät jne. Teksti on yleisesti pandemioiden näkökulmasta raskaana oleville, mutta tässä on huomioitu myös possunuhanäkökulma...
  19. V

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Rouva R, tervetuloa mukaan ja onnea matkaan. Aika turvallisilla viikoilla tosiaan alat olla. Ihanalta kuulostaa nuo Tirlittanin lomasuunnitelmat ja Monalla Suomeen tulo taitaa olla aina lomaa. Täällä on herännyt sama tarve. Jotain kivaa ja erilaista olisi vielä kiva tehdä. Meillä vaan iskee...
  20. V

    Sikainfluenssarokotusgaluppi!

    Annie, olet ihan oikeassa tuosta THL:n tai vastaavien viranomaisten roolista. Tarkoitin itse lähinnä sitä, että tässäkin ketjussa arvioidaan eri asiantuntijatahoja tai -lähteitä suuntaan tai toiseen ja osa kritisoi kovasti juuri suomalaisia viranomaisia. Minä tarkoitin siis sitä, että itse...

Yhteistyössä