Hakutulokset

  1. Murmeli -76

    Perheenne autot?

    Audi allroad vm 2010 Ford transit vm 2007 opel rekord vm 1962 (museorekisterissä)
  2. Murmeli -76

    Lastesi ikä ja nukkumaanmenoaika?

    Meillä molemmat menee nukkuun joka ilta klo 20.00.Pojilla ikää 3-v. ja 6-v.
  3. Murmeli -76

    G pyykinpesusta

    1.Nestemäinen ariel tai surf,käytössä myös rainbow nestemäinen pesuaine. 2.vähintään yksi koneellinen per päivä,joskus kolmekkin.Yleensä aamulla heti laitan koneen päälle. 3.Minä 4.Minä 5.Mitäs hankalaa siinä on?
  4. Murmeli -76

    G: Koiranomistajat! Miksi ET kerää koirasi kakkoja pois teiltä?

    Mä en kerää koska koirani käy ojassa tai tien vieressä heinikossa yms.asioillaan.Iljettävää on tupakantumpit maassa ja ne eivät edes maadu.Mikseivät ihmiset kerää niitä tai laita roskiin?Kissatkin tekevät asioitaan ihmisten nurkkiin,kukaan ei vaan näe siitä vaivaa..
  5. Murmeli -76

    Mitä lahjaksi 5-vuotta täyttävälle pojalle?

    Potkulauta,jalkapallo ja pieni maali ulos,lasten mikroskooppi,legoja jne.
  6. Murmeli -76

    Antaisitko 3,5 vuotiaan hyppiä laiturin päästä

    En todellakaan antaisi.Mun mielestä liika varovaisuus veden äärellä ei ole pahitteeksi.
  7. Murmeli -76

    Kiitoskortti

    Itse olen sen verran vanhanaikainen että mun mielestä jo hyviin tapoihin kuuluu kiitoskortit lähettää ja kiittää vieraita osallistumisesta teidän häihinne.Itse kirjoitin vielä jokaiselle vieraalle henk.kohtaisen kirjeen kiitoskortin mukaan.
  8. Murmeli -76

    G: listaa äitisi ja omat ikävuotesi jolloin olet saanut lapsia

    Äiti 25-v. ja 32-v. Itse 27-v. ja 30-v.
  9. Murmeli -76

    6-v.synttäri ohjelmaa

    Kertokaas mitä ohjelmaa teillä on ollut lasten synttäreillä?isomman pojan 6-v.kaverisynttärit lähestyy ja tarvis keksiä ohjelmaa.Oisko onginta hyvä?entäs joku aarteen etsintä tai vastaava?Vieraat ovat samanikäisiä poikia 7kpl..
  10. Murmeli -76

    mitä kananuggettien kanssa?

    Meillä on usein perunamuusia tai peruna-bataattisosetta tai riisiä ja currykastike.
  11. Murmeli -76

    Kurkuunpään tulehdus. Kauanko kesti???

    Meillä oli 2-v. kurkunpään tulehdus ja siitä tuli keuhkokuume.5-v.oli myös kaksi kertaa peräkkäin muttei tullut muuta.
  12. Murmeli -76

    Harmittaako teitä että ette voi säästää lapsilisiä lapsen tilille?

    Ei harmita.Lapsien tileille menee suoraveloituksena kuitenkin joka kuukausi tietty summa rahaa vaikka lapsilisät meneekin elämiseen.
  13. Murmeli -76

    Minkä värinen on teidän vessa?

    Meillä on "päävessassa"wengen värinen laattalattia,seinillä isoa valkoista laattaa,wc-istuimen takana wengen värinen tehosteraita samaa laattaa kuin muutkin seinät.Kalusteet pähkinää ja pelkistetyt.Ovi,lattialistat,wc-istuin ja malja-allas valkoiset.Toisen vessan väritys on wenge&beige ja samaa...
  14. Murmeli -76

    Kun lasket syntymäpäiväsi numerot yhteen näin, onko tuloksena tullut vuosi sulle merkittävä?

    v.2004 tuli mulle ja kyllä se oli merkittävä vuosi.Esikoinen syntyi silloin ja ensimmäinen talomme tuli valmiiksi. =)
  15. Murmeli -76

    Mihin aikaan kotiäidit herää?

    Meillä herätään 6-7 välillä ja nukkumaan pojat menee klo 20.00.Pojat on 5-v. ja 2-v.
  16. Murmeli -76

    Montako kertaa vauvasi oli ollut yökylässä puolen vuoden ikään mennessä?

    Esikoinen pari-kolme kertaa,kuopus oli vasta 2-v.ekan kerran yökylässä.
  17. Murmeli -76

    Onko kaikkien 5-6 vuotiaiden elämä toisinaan näin hirveän vaikeaa?

    Meillä esikoinen täyttää nyt toukokuussa 6-v. ja on poika ja kaikki on vaikeeta..siis ihan kaikki välillä.Joka asiaan on vastaus ei,en halua,en tuu ja esim.ruokauppaan ei suostu mukaan tulemaan kuin hirveen tappelun jälkeen.Pikkuveljen kiusaaminen ja härnääminen tuntuu olevan lempipuuhaa...
  18. Murmeli -76

    Oletteko ostaneet jo välikausipuvun?

    Ostettiin viime viikolla pojille 5-v. ja 2-v. Samalaiset Ice peakin 2-osaiset tuulipuvut,ekaa kertaa ostin samanlaiset puvut pojille:)Pienemmällä on lisäksi isoveljen vanhoja kevätvaatteita ja isommalla samoin lisäksi viime vuotisia,osa mahtuu vielä.
  19. Murmeli -76

    Mitä parkettia suosittelet kovuuden puolesta

    Me laitettiin edelliseen taloon vaahteraparkettia ja kirsikkaparkettia.Silloin oli 1 lapsi ja koira,2-vuotta asuttiin eikä jälkiä kummassakaan.Uuteen taloon laitettiin Jarrah-parkettia ja ainakaan vielä ei ole yhtään jälkeä tullut,kohta 2-vuotta asuttu ja nyt lapsia 2kpl ja koira.Tuleeko teille...

Yhteistyössä