Hakutulokset

  1. H

    Autokakku

    Mulla olisi projektina Tuomas Veturi kakku...ajattelin tehdä usean pellillisen kokoisen pohjapalan ja siitä muotoilla veturin ja koristella marsipaanilla. saa nähdä mitä saan aikaan...
  2. H

    PESUKONEEN OSTO EDESSÄ, KUMPI PAREMPI? KÄYTTÖKOKEMUKSIA?

    Meillä on LGn pyykkikone, en muista kyllä sitä mallia...vuoden vanha 7 kgn kone kuitenkin on. Ihan hyvin on toiminut mutta mua ÄRSYTTÄÄ siinä ne jalat... kone ei meinaa pysyä paikallaan, ei sitten olla uskallettu laittaa kuivuriakaan sen päälle ettei koko keksintö sitten lähde kaatumaan...
  3. H

    Onko tää oikea vai käsitelty kuva (varoitus, voi oksettaa!)?

    Juu ei kasvot olisi noin terveen näköiset jos olisi tuossa kunnossa. Nimim. Samalla luokalla anorektikon kanssa ollut.
  4. H

    MODET!!!

    Taasko mä jäin jostain paisti :$
  5. H

    Mikähän on... Miehellä tavan herpes-rakon lisäksi turposi huuli ihan älyttömän kokoiseksi..

    Olisko ollu antibioottia, se virus oli aiheuttanut tulehduksen huulen sisään.. en muista tarkkaan kun siitä on jo vuosia aikaa...Ellei laske parissa päivässä niin lääkäriin vaan..
  6. H

    onx kannattavaa tehdä khh:don aikana työtä???

    ei, jos lapsi ei ole kunnan järjestämässä päivähoidossa.
  7. H

    Mikähän on... Miehellä tavan herpes-rakon lisäksi turposi huuli ihan älyttömän kokoiseksi..

    Mulla on ollut kerran myös alahuuli tosi turvoksissa huuliherpeksen vuoksi, piti hakea lääkäristä kuuri siihen :| Tosi hauska yrittää syödä ja juoda. tai enempi muilla oli hauskaa katsoa kuinka yritin pitää juomat suussa..
  8. H

    Apua, se vauva oikeesti syntyy kohta, ja mua pelottaa =(

    Kaikki menee ihan hienosti! Luota vaistoihisi ja maalaisjärkeen :) Itsellä teki mieli karata synnytyssalista kun pelotti niin kamalasti se synnytys.. Mutta karkuun ei päässyt ja olen oikein onnellinen siitä.
  9. H

    Laitatteko keittoihin persiljaa?

    Laitan aina kun on :p
  10. H

    Komentakaa mut hommiin tästä koneelta!

    Nyt alkalaas mennä *etsii ruoskivaa hymiötä*
  11. H

    Aivan mahtava ilma! Räiskäleen kokoisia lumihiutaleita sankasti hiljalleen satelee taivaalta

    Täällä ei oo enää lunta jäljellä paljoakaan ja sataa vettä ja tuulee ja jokapaikassa jäätä ja tylsää :headwall: mä en ala mitään!
  12. H

    Asumisoikeusasunnot, onko kellään kokemusta?

    Asutaan aso-asunnossa, vuokra edullinen samankokoisiin asuntoihin verrattuna, ei sitten mitään pahaa sanottavaa. :)
  13. H

    Onpa äkästä porukkaa! Onko muita joilla _hyvä aamu_? :) <3

    Mullakin kiva aamu, sain nukuttua hyvin, aurinko paistaa, ei liikaa pakkasta, herkullista aamukahvia,mies aloitti talviloman ja kohta mennään käymään kirpparilla. Elämä on oikeastaan ihan mukavaa kun sen oikein oivaltaa :D
  14. H

    Kyllä jokainen saa pidettyä puolison itsellään, jos

    Kuka haluaa katsella puolisoita jotka ovat väkivaltaisia, alkoholisoituneita, vieraissa käyviä? Näin vaikka aluksi...
  15. H

    maksaakohan maito kohta sen 2e/litra?!!

    Siltä vaikuttaa...
  16. H

    Miksi tehdä lapsi miehen kanssa jolle sitä ei kuitenkaan uskalla jättää edes hetkeksi hoitoon?

    Ihan alussa oli itsestään selvää että hoidan enemmän vauvaa, mullahan ne ruokavarastot oli. Mutta sitten jouduin pakottamalla pakottamaan itseni uskomaan että mies pärjää lasten kanssa, enhän voi viedä vauvaa esim. hammaslääkäriin. Varmasti moni äiti tekee itsestään korvaamattoman ja sen...
  17. H

    Onko muut hankkinneet vanhemmalla iällä ajokorttia?

    Ota ihan rennosti vain, opettamassahan ne siellä ovat. Itse ajoin kortin vähän ennenkuin täytin 30...pelotti myös ihan kamalasti mutta kivasti kaikki meni :) Onnea matkaan :hug:
  18. H

    miks kukaan ei ole ennen kertonut miten kätevää sappisaippua on?

    Joistan apteekeistakin saa ja luontaistuotekaupoista.
  19. H

    G. Teidän perheen suosituin "pikaruoka"?

    Just tuo tai ranskalaiset ja nakit tai äidin erikoismössö: makaroonia, sekavihanneksia, makkaraa ja juustoa
  20. H

    heih!minkä ikäsillä olette alkaneet käyttää

    Kahdella vanhemmalla oli kävelytuoli noin puolivuotiaasta käytössä, molemmat oppivat kävelemään juuri ekan syntymäpäivän kynnyksellä. Eli täysin eri mieltä tuosta hidastamisesta. Äidille vain oli kätevää kun sai hetkeksi lapsen kävelytuoliin kun oli pakko tehdä jotain (esim. laittaa ruokaa) ja...

Yhteistyössä