Hakutulokset

  1. N

    Lapsen isä väittää että...

    niin minä olen ajatellu kans että kiusaa tekee, se luulee että voi ohjailla mun elämää ja päättää ite milloin tulee ja olettaa että olen kotona, sanoinki sille että sen pitää ilmoittaa hyvissä ajoin milloin on tulossa koska en ala omia menoja perumaan sen takia mutta tuostaki on aina sanomista...
  2. N

    Oulun seudun yh:t

    täällä kans yks :) tammikuussa erottu ja lapsi täyttää kesällä 4v itse olen syksyllä 27v :) opiskelen ja käyn 2 työssä ja siihen päälle sit koti ja lapsen hoito, viestiä saa laittaa jos haluaa ja kokemuksia olisi kiva vaihtaa
  3. N

    Lapsen isä väittää että...

    rikon tapaamissopimustamme!!!! sopimus on siis tälläinen: yhteishuoltajuus, lapsi asuu minun luona(äidin), sopimuksessa lukee että tapaamisista sovitaan keskenää ei siis ole sopimukseen merkitty mitään, tarkistin asiaa lastenvalvojalta että mitä se käytänössä nyt sitten tarkoittaa ja se sanoi...
  4. N

    tapaamisista

    joo on tapaamisoikeussopimus jossa lukee että tapaamisista sovittu, eli keskenään sovimme ja lastenvalvoja sanoi että minun ei tarvitse edes tunniksi antaa poikaa hänelle jos en halua,aunut mitä en saa tehdä on että en saa estää tapaamisia tahallaan ja olen lapsen isälle sanonut että saa käydä...
  5. N

    tapaamisista

    siksi koska isä ei ole ollut lapsen kanssa ikinä kahdestaan yötä ja hermostuu pojalle tosi helposti! poika jos itkeekin niin sanoo että lopeta tuo märiseminen!!! ja muutenkin on jotenkin hermostunut kun pojalla on vähänkin huono päivä.
  6. N

    tapaamisista

    elikkäs meillä on elatussopimus jossa lukee että tapaamiset sovittu eli ollaan keskenään sovittu niin että kun lapsen isä on kaupungissa niin saa tulla katsomaan lasta minun luokseni, nyt sitten on hommaamassa asuntoa samasta kaupungista kuin missä me asutaan ja vaatii että lapsi hänelle...
  7. N

    mies jätti eilen jä mä täällä itkeskelen yksin kotona

    ? : en ollut kirjautuneena kun kirjoitin tämä on siis mun nimimerkki olen se mää vaan :) ukko halus oman elämän ja olla onnellinen näin siis mulle ilmoitti!! ja vielä tekstiviestilla!! on töissä toisella puolella suomea, ? laita yv:tä niin voidaan vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia
  8. N

    millä perusteilla saa yksinhuoltajuuden?

    erottiin miehen kans ja haluaisin yksinhuoltajuuden nyt meillä on yhteishuoltajuus. millä perusteilla sen siis saa ilman oikeudenpäätöstä??ukolla ei ole asuntoa ja on töissä toisella puolella suomea ei ole koskaan hoitanut lastamme yksin kuin korkeinaan muutaman tunnin ja silloinkin minun...
  9. N

    G : Minkäikäisiä lapsia teillä?

    3v5kk poika :)
  10. N

    astmako?

    no niin lääkärillä käytiin ja astma diagnoosi tuli:( maaliskuussa uudestaan kontrolli nyt menee siis flixotidea 2x vrk meillä ei siis ole hengenahdistusta vaan enimmäkseen tuo jatkuva yskä ja nuha jonka takia tutkimuksiin poika joutu. ( vaihdoin nimimerkkiä olin ennen tuo mari-81 :) )
  11. N

    väsynytkö?

    käyn töissä ja mieskin on mutta on töissä eri paikka-kunnalla(käy kotona 1-2 krt/kk) eli olen ns osa-aika yh, poika on 3,5v tuntuu että ei jaksais mitään nukun 10 tuntia parhaimmillaan yössä mut silti aina väsyttää, en jaksa tehdä oikeen mitään pojan kans en tee juurikaan mitään viikolla kun ei...
  12. N

    minkö kokoisia jalkoja teidän 3v?

    mietin tässä että minkö kokoisia jalkoja teidän 3v lapsilla, meidän poitsulla talvi kenkä 25
  13. N

    Kaikki harrastukset pinoon!

    ratsastus
  14. N

    astmako?

    meillä pojalla siis sellaista jota sanon tyhjänpäiväiväinen flunssa:) kun ei ole flunssa ollenkaan yskii ja aivastelee mutta ei sillais kun flunssassa( oliko sekavaa) illalla ja aamulla enemmän yskää sekä joskus myös päiväkodissa päikkäreille mennessä siis silloin kun rauhoittuu aloilleen,ja...
  15. N

    astmako?

    Elikkäs pojalla astma epäily ja lääkäri määräsi kokeeksi flixotidea 2 x päivässä 2 kuukauden ajan ja tarvittaessa ventoline, nyt ollu tämäm kuukauden ilman lääkettä(kuuluu kokeeseen)niin jatkuva yskä ja aivastelu, yskää enemmän illalla nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä mutta myös päivällä...
  16. N

    hormonikierukka ja raskaus????

    mietin että voinko olla raskaana kun on tuo hormonikierukka,oireita on ollut jonkin verran ja tänään on ollut koko päivän vatsa ja alaselkä kipeä:( vähän kuin sellaists kuukautiskipua mut ei vaan ole alkanut, vessassa olen ravannut viimeiset 2 viikkoa tiheään tahtiin(ei yöllä) ja pari kertaa on...
  17. N

    hormonikierukka!

    onko ketään kuka on tullut raskaaksi vaikka on hormonikierukka????itseäni epäilyttää että oonkohan raskaana ku oireita on jonkin verran mm: huimausta,aina nälkä :) ja välillä aamulla huono olo ja päivälläkin :(maha kipeä ajoittain vähän kuin sellaista nipistelyä.... yksi lapsi on jo mut ei...
  18. N

    aac-menetelmä

    onko kenelläkään lasta joka käyttää tai onko muuten vain tuttu? teen kouluun tehtävää kyseisetä menetelmästä ja tarvisin lisätietoa,jos siis jollakin kokemusta niin olisin kiitollinen tiedoista nimiä ei tarvitse laittaa mutta vamma mistä johtuen käyttää niin voi laittaa(ei pakko),eli millaista...
  19. N

    koulunkäynti avustaja, millainen koulutus?

    itse opiskelen koulunkäyntiavustajaksi oppisopimuksella ja kuulin että vuoden vaihteessa tulossa laki että koulut ei saa palkata ammattitaidottomia kouluille!
  20. N

    Äidit, vuosikertaa -81

    [b]mari-81-> oulu->04

Yhteistyössä