Hakutulokset

  1. sannulii

    Alkaisko kukaan mun painonvartijaks?

    jos siirrytte tuonne laihdutus puolellle niin minäkin tulen. Ps. Jo -20kg pudottanut ja hyviä vinkkejä olisi.. mutta veillä tavoitteeseen -7kg
  2. sannulii

    Joululahjat...

    ostin karavaatin
  3. sannulii

    Monenko hengen kokoonpanolla vietätte joulua?

    Meillä kokoontuu miehen vanhemmlle 19 kenkeä ja emme ole mitään lestaadiolaisia vaan ihmiset tulevat 7 eri taloudesta. Ihan mielenkinnola kyselen kun jotkut sanoat että tuo 19 on paljon...?
  4. sannulii

    Kuvaketju joulukuusista 2010

    Merkkaan pinon ( jos se nyt pysyy millään merkattuna uusilla sivuilla)ja tulen laittamaan kuvia illalla kun kuusi on koristeltu..
  5. sannulii

    Nyt kaivataan vinkkejä aamutoimiin, Kun lähden työelämään ja lapset heräävät samaan aikaan aamulla.

    Tuota hedelmää ja muroja olin jo itsekkin miettinyt. Ja tuo 5-10 min sylissä voisi itse asiassa olla todella hyvä idea. Kiitos. Menisi tuon 1,6 vuotiaan äiti sylityskin samalla. Olen juuri sellainen häsääjä aamusella että sen vuoksi varmasti tuo pinempi itkee puntissa kiinni.
  6. sannulii

    Nyt kaivataan vinkkejä aamutoimiin, Kun lähden työelämään ja lapset heräävät samaan aikaan aamulla.

    Isä on paikalla osan maamusta, mutta kun lapset nimen omaan itkevät minun perääni ja isä ei kelpaa millään. Isommalle tuo telkkari auttaa, mutta pinempi roikkuu mun jalassa huutaen.
  7. sannulii

    Lapsi ei syö mitään päiväkodissa

    Meilläkin syö tosi huonosti. Ollut 1kk päiväkodissa, Jotkut lapset reakoivat siihen syömättömyydella. Kuinka vanhat lapset kyseessä? Minä selitin mun 4 vuotiaalle että puolikkaan lautasen sun täytyy syödä, muuten et jaksa ja äitille tulee tosi paha mieli, ja jos syöt sen on äitillä hyvä...
  8. sannulii

    Monta kertaa imuroit viikossa?

    yhden kerran silali huolelisesti ja 1-3 kertaa viellä eteisestä ja keittiöstä, riippuen hiekan määrästä
  9. sannulii

    G: mitä etsit kirpputorilta tai huutiksesta?

    42 kokoisia naisten vaatteita 86 ja 110 kokoisia tyttöjen hyväkuntoisia vaatteita ja erityisesti mekkoja ja 27 kokoiset välikausi kengärkin olis tarpeen..
  10. sannulii

    Nyt tositoimiin! Tavoitteista totta! Laihdutaan!

    Mukana ollaan. En vain okein tiedä mihin pinoon sitä keskittyisi laittamaan kuulumisia. Tähän vaiko tuohon toiseen, vaiko ihan kiloklubin puolelle, kun siellä tulee muutenkin pyörittyä joka päivä. Paino tippi 1,5 viikon aikana sen -1,8kg, =) Mutta viime viikonlopuna tuli takapakkia...
  11. sannulii

    Tahdomme laihtua

    Tänään oli punnituspäivä ja tässä tuloksia. Sannulii: Lähtöpaino 82,2 kg Paino nyt: 80,4 kg Viikon tiputus: -1,8 kg Väli tavoite paino: 72kg Rankka aloitus on ollut. Mutta se on myöskin tuottanut tulosta ja tulos saa mut jatkamaan hyvillä mielin urakkaa. Tsemppiä kaikille!
  12. sannulii

    Minkälainen on teille luksus aamiainen?

    sellainen jonka joku muu valmistaisi. varmaankin tuoretta leipää sämpylää tai ruisleipää, kera kahvin ja juuston, ja kurkun ja tomaatin.. ihan perus.
  13. sannulii

    Mitä viedä tuliaiseksi PUOLIVUOTIAALLE VAUVALLE? :)

    sellaiset suloiset sisätossut tai laadukakita muovisia lusikoita tai lautasia
  14. sannulii

    Nyt tositoimiin! Tavoitteista totta! Laihdutaan!

    Olen mukana! Ristiriitaisin tuntein tosin. Kaloreiden laskeminen kun on niin työlästä tuonne kilolubiin. En löydä dippijauheen kalorimäärää ja olin kokonaan unohtanut sen merkitä viime viikolta. Nyt googlella löysin, mutta alkoi mietityttää mitä kaikkea suuhuni laitankaan jonka unohdan merkata...
  15. sannulii

    Kuinka monen luona käy perhetyöntekijä? tai tiedättekö perheitä, joissa käy?

    Meillä kävi noin 5 kertaa kun toinen lapsi syntyi ja oli väsynyt valvomisesta. Vei tytöt ulos ja sain nukkua ja levätä. Tiedän monta muutakin perehettä jossa käy. Yksi josa on tosi allergiset kaksoset. Yms. Lasten hoitoon tarvitaann apua.
  16. sannulii

    minkä ikäisenä tein lapset on siirtyneet turvavyöistuimeen, vai mikä se oli. (ei siis ole itse istuimesa vöitä)

    4-vuotiaana kun pikkusisko siirrettiin hänen vanhaan istuimeen.
  17. sannulii

    Nyt tositoimiin! Tavoitteista totta! Laihdutaan!

    Minä tulen mielelläni tähän uuteen ketjuun! Kiva jos saataisiin nyt lähiaikoina aktiivinen juttelu porukka, joka olisi aika samoissa lähtökohdissa ja motivoituneita laihduttamaan. Itse aloitin kesän jälkeen tosissani taas viime maanantaina. Olen sovelletusti Nutrilett kuurilla, Niin että saan...
  18. sannulii

    Tahdomme laihtua

    Saanko liittyä seuraan? Olin viime vuoden tuolla Taydelliset Naiset laihdutus pinossa, mutta nyt se on niin hiljentynyt ja aloitan taas syksyn tullen aktiivisen kahduttamisen ja kaipailen tukiryhmää. Kaks Plus palsaalla monta vuotta jo surffaillut ja tämä tuntuu omalta paikalta etsiä myös...
  19. sannulii

    G: Häiden kustannukset

    puolessa vuodessa järjestettiin häät ja maksoi 2000e kaikkine kuluineen
  20. sannulii

    Miten usein vaihdatte yksivuotiaalle vaipan?

    aamulla, ennen päiväunia ja viellä yhden kerran viiden kuuden maissa ja yöksi uusi ja loput sillloin kuns iellä haisee akkka, eli 4-7 kertaa päivässä..

Yhteistyössä