Hakutulokset

  1. S

    Korvatulehdukset ja tuubit

    Allergiatesteihin aion vaatia ens kuussa kun on painokontrolli, poika kärsii myös ummetuksesta ja joutuu syömään 1pss (aikuisten) Movicolia päivässä ja paino ei meinaa nousta ja tää sairastelukierre ei auta yhtään. Tuota Symbiofloria olen ajatellut että kokeillaan. Vitamiinia ja maitohappoja...
  2. S

    Korvatulehdukset ja tuubit

    Meillä on 1v9kk ikänen poika ja ongelmana korvatulehdukset. Elokuussa -11 tuubitettiin korvat ja vajaa kk siitä tuli eka tulehus jota seurasi 2 lisää, korvat vaihdellen. Päätettiin poistaa kitarisat myös, joka tehtiin Tammikuussa -12 ja nyt oli jälleen tulehdus eikä leikkauksesta ole edes...
  3. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    haloo =D
  4. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    onni alkanu hieman pottailee/pyttyilee, päiväkodissa tekee kuulema useinki pottaan pisut.. ryökäle :D HM: onneks kolikko tuli ulos eikä jääny minnekää matkan varrelle =) Mä ostin tytöille pulpetin ja tuunasin sen. Mies ei uskonu että tekisin sen, vaan luuli että se lojuu täällä turhaan. No...
  5. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Luminka: Noissa kuvissa ei oo omia tekeleitä mut voin laittaa muutaman kuvan tähä mitä saanu aikaseksi =) Seuraavaksi pitäisi alkaa tekee shortsei pojille. Nyt kun olen vielä ens viikon sairaslomalla, olin tossa tiistaina karsastusleikkauksessa ja arki vähä haasteellista kun mulla on...
  6. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Meillä on pienimmän yökiukkuun auttanut se että antaa vain huutaa, nyt nukkuu läpi yöt. Onni nukkuu yleensä aina yöt hyvin. Tutti ollu viikon verran pois molemmilta pojilta, Pyry ei liiemmin ees tajua et tutti pois ku söi nii vähä mut Onnilla ottanu aika koville, nukkumaan menot sekä päivällä...
  7. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    moi kaikille! viime kerrasta on taas vierähtänyt aikaa. Arki on mennyt niin että lapset on hoidossa ja minä töissä. isäntä ollu kotona lomautettuna vuoden alusta lähtien. mulla vaihtu työpaikka 3 viikkoo sitte ja nyt olin kotihoidossa töissö. lapset kasvaa hurjaa vauhtia, Pyrykin täyttää ensi...
  8. S

    Minirin ja yökastelu

    Onko kellään kokemusta lääkkeestä? Tytön kanssa (7v) sitä käytetty kuukauden verran, tässä ollut nyt viikon pari lähes päivittäistä vatsakipua, sivuvaikutuksessa se mainittiin. Sekä nyt todella usein tullut myös päivällä pissat housuun. Millaisia sivuvaikutuksia muille tullu? Minirin...
  9. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Onnea Luminkan tytölle askeleista, ihana kuulla että saitte lastan pois =) Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Onnea Uudelle Vuodelle Kaikille =)
  10. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    KuuttiPieni: jostai oisin kuullu että verikokeet ei aina anna oikeeta vastausta, ainakin aikuisten kohdalla (lasten en tiedä). Kerran kun Onnilla lähti jalat alta eikä pystyny kävelee, lääkäri jutteli reumasta (mitä ei onnilla epäilly) että se tulee usein yhtä äkkii, esim jonkun vamman tai...
  11. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Heissan Luminka: voi ei, se teki varmasti kipeetä :S Noonie: Aivan ihana nimi :heart: Maikki: Nukkumaanmenossa en osaa liiemmin neuvoo kun Onnin kanssa ei tarvii yleensä nukkumaanmenosta tapella. Nyt kun ei oo saanu enää maitoo mukaansa niin jonku verra käninää ollu mut onneks aika...
  12. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Joulua en oo sen kummemmi viel miettiny, muutamat lahjat on pienemmille lapsille, tintusta tilasin pipot. Pitäs kai alottaa lahjojen osto, tosin tänä jouluna ei lapset pääse pröystäilee lahjamäärällä. Ole hyvä HM, kiva että ne oli mieluiset =)) Tarkotuksena on siskon tytölle tehä housut ja...
  13. S

    2008 marraskuisten lapsoset

    Sanse ilmottautuu mukaan :) Sanse & Onni 11/08 sekä lapset p01/01, t09/03 & p05/10
  14. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    maikki: Onnilla putkitettiin ekan kerran korvat maaliskuussa 2010, vajaa puolisen vuotta mentiin ilman tulehuksia, sit tuli 3 alle kahen kuukauden, lokakuussa 2010 pistettiin uudet putket ja samalla leikattii kitarisat pois.
  15. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Laita sitte Luminka linkkiä uudelle saitille =)
  16. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    minäkin jatkan sinne mieluusti =)
  17. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    terppa Meillä täällä ollaa edellee sairasteltu. Pyryllä on nyt antibiootit korvatulehukseen. Alkanu selkeesti auttaa kun poika on täysin erilainen, nukkuu paremmin ja on hyväntuulinen. Enne antibioottei heräs sellase kymmene kertaa yössä eikä päiväunillekaan meno ollu helppoa. Sai vissii...
  18. S

    Kassaneiti josta tehtiin valitus!!!

    voi hyvänen aika. Minusta ap:lla oli hyvät syyt tehdä valitus. Ensinnäkin, asiakaspalvelutyössä asiakas on oikeassa, vaikka kuinka vituttais ja tekis mieli sanoo pahasti niin se on nieltävä, oltava kohtelias ja toimittava sen mukaan. Toiseksi. Kassaneidin(miehen) ON katsottava miten ostokset...
  19. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Luminka: Mulla nää 2 viimeisintä on tälläsii tsernobil-lapsii :D Onnea kaikille 2-vuotiaille <3 HM: Jaksui <3
  20. S

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Helpottanut on, Pyry on ihan entisensä =) Mulla tuntuu pukkaavan lenssua päälle =/ Käytii tänää Pyryn 5kk neuvolassa, 8170g ja 70cm =) pituus menee Onnin kans samoissa, painossa pientä eroo =)

Yhteistyössä