Hakutulokset

  1. K

    loukkaantuisitko?

    kyllä suuttuisin. minusta on niin että jos sinne on yhdessä päätetty mennä niin siellä ollaan yhdessä ja lähdetään yhdessä pois. en tarkoita,että koko aikaa pitäs olla mutta rajansa kaikessa. Ja jos kyse olis mun omasta miehestä niin saisin kyllä hepulit jos se noin käyttäytyy.. :kieh:
  2. K

    Lapsen tasapaino

    niin kun mulle on kerrottu, että korvassa on tasapainoelin joka voisi vaurioitua jos on paljon korvatulehduksia, mutta en sitten tiedä. Ja tietenkin kaikilla lapsilla se motoriikka kehittyy omaan tahtiin. Mutta en näytä olevan ainoa jolla on horjuva lapsi :) toivotaan kumminkin parasta..
  3. K

    Lapsen tasapaino

    Osaisko joku kertoa onko kokemuksia samanlaisesta asiasta. Meillä on 1v 7kk oleva poika. Korvatulehduksia on ollut jonkun verran ja tässä olen ruvennu miettimään, että kun poikani kaatuilee vaikka ei kompastukkaan mihinkään. Onko tasapainoelin jotenkin voinut vaurioitua? tai osaako joku auttaa?
  4. K

    OKT asujat: paljonko teillä on vesilasku esim. kuukaudessa?

    moillä on 47e kuussa, siihen sisältyy jätevesimaksu.
  5. K

    mä en pääse täst yli koskaan...

    En ymmärrä tollasia miehiä. Onko se ees sun tukena sen esikon kans? onko se töissä/koulussa? vai joudutko olemaan yksin sen lapsen kans. Sä puhut niinkun mun elämästäni. Tässä en oikeen viitti kertoo että miten.
  6. K

    mä en pääse täst yli koskaan...

    Et sä ole murhaa tehny. Ajattele niin että se ei siinä vaiheessa ees lapsi ole ja se on totta. Miehelläsi ei ole oikeutta tuomita päätöstäsi se on vain ja ainoastaan sunun tehdä omat päätökset. Kannatan että menette yhdessä jonnekkin vaikka terveyskeskukseen puhumaan tästä asiasta. Yritä jaksaa...
  7. K

    tukehdun kohta tähän tuskaan

    Tää on mun mielestä aika törkeää tekstiä ja sit ei ole pokkaa kirjoitella nimellä.Ajatteleppa omalle kohdalle tuota tarinaa? Toivon että sinulle joskus näin käy niin tiedät miltä se tuntuu!
  8. K

    tukehdun kohta tähän tuskaan

    Sanon vaan oman mielipiteeni. Että jos mies on tuollainen minulla on vähän sama tilanne. Olen siis jättäny miehen. Meillä on 6 kk poika. Ajattelin poikani parasta että hänen ei tarvi kärsiä. Mielunnin jos yritätte lapsen takia niin ajattele tuleeko siitä enää mitään. Minun kohdalla ei tule niin...
  9. K

    tukehdun kohta tähän tuskaan

    Ikävää luettavaa :ashamed: Tule meidän yhteiseen kerhoon nimeltä; Särkyneet sydämet. Siellä voit jakaa kanssamme tuneitasi meidän kaikkien peteyksi tulleiden joukosta. Kirjoita mammuskalle yksityisviestiä ja saat kerhon salasanan. Me autamme parhaamme mukaan siellä. Voimia sinulle :hug: :flower:
  10. K

    APUA SISARET !!

    Moi voileipiä, keksejä,mehua ja kahvia ei sinne niin kummoisia tarvi. Jos sulla kerta on voileipäkakku ja täytekakku. Onko miehellä jonkun lainen allergia? vai muuten vaan maidoton?
  11. K

    olenko itsekäs

    No älä polta autossa jos se sitä niin ärsyttää mutta ei se voi pakottaa sua olemaan polttamatta muualla
  12. K

    Kauheeta luettavaa

    Ja kauan erostasi nyt on
  13. K

    Kauheeta luettavaa

    Hyvä jos nyt olet päässyt jaloilleen =)
  14. K

    olenko itsekäs

    Minun mielestä väärin.. Ystäväsi saa kyllä valita haluaako haistella tupakkaa. Minä poltan autossa en lapseni ollessa mukana jos joku ystävä on kyydissä joka ei polta minä kysyn haittaako jos poltan jos vastaus olisi kieltävä niin en polttaisi. =) Ajattele asiaa vähän tarkemmin :hug:
  15. K

    Halutaan vuokrata omakotitalo

    No ei se varmaan ole liian kaukana. millä paikka kunnalla se sijaitsee? Onko mahd. saada kuvaa? =)
  16. K

    Halutaan vuokrata omakotitalo

    Haen oulun lähistöltä. Millaisessa talossa asutte tai minkälainen omakotitalo? missä kunnossa ja mistäpäin?
  17. K

    Halutaan vuokrata omakotitalo

    Kiitos vastauksesta. On kyllä kertakaikkiaan kova vuokra. Minkähän takia ne on niin kovat.. :/
  18. K

    Halutaan vuokrata omakotitalo

    hei onko kellään tietoa tai vuokrattavana omakotitaloa. Olen katsonut kaikki nettiasunnosta lähtien. Ovat huonoja tai liian kalliita. Me asumme nyt 1h+tk. Ja meillä on 5kk oleva poika ja toinen alullaan. Jos joku tietää niin kirjoitelkaa. Kiitos jo etukäteen. =)
  19. K

    Mä taidan olla raskaana :o :o :o

    saako kysyä että miks ei saa onnitella
  20. K

    paikkakuntakysely

    oulusta

Yhteistyössä