Hakutulokset

  1. Nuorena nukkunut

    tämä päivä...

    Korvakipu lapsella on kamalaa, onneksi saitte apua mahdollisimman pian. Toivottavasti yökin menee hyvin. <3
  2. Nuorena nukkunut

    4 kertaa jo REPUTIN lääkelaskutentin... hohhoijakkaa... MONTAKO SULLA MENI?

    Itse työskentelen lasten ja lasten lääkehoidon parissa. Virheitä ei saa tulla, milligramman virhe injektioissa tai po. lääkkeissä voi olla kohtalokas. Laske laskuja paljon ennen valmistumistasi, nämä esimerkit ovat helppoja. Laimennus- ja lääkeainepitoisuuslaskut puuttuvat näistä esimerkeistä...
  3. Nuorena nukkunut

    Terveydenhoitajaksi hakevia, hakeneita tai jo kouluttautuneita?

    Hei Karma. Miten kävi tulosten kanssa? :)
  4. Nuorena nukkunut

    Terveydenhoitajaksi hakevia, hakeneita tai jo kouluttautuneita?

    Opiskelen viimeistä vuotta terkkariksi. Oikeastaan sairaanhoitajan opintoja on kolme ensimmäistä vuotta ja viimeinen vuosi terkkariopintoja. Sairaanhoitajaksi opiskelevat tekevät viimeisen puolivuotta ns. syventäviä opintoja, terkkariopiskelijoilta nämä jäävät pois ja niiden tilalla on äitiys-...
  5. Nuorena nukkunut

    Onko kenelläkään soneran viihdepakettia?

    Meillä on tuo paketti, siihen kuuluu sekä modeemi että digiboksi. Modeemi yhdistetään puhelinpistokkeeseen, digiboksiin ja tietokoneeseen. Digiboksi seinässä olevaan anteninpistokkeeseen ja telkkariin. Nettiyhteys (olikohan 20M) on noin nopea riippuen paikasta missä asut, taajaman ulkopuolella...
  6. Nuorena nukkunut

    Pienten maitoallergikkojen äidit, epätoivoisella olisi pari kysymystä!

    Oma lapseni oli pienenä maitoallerginen ja reagoi myös naudanlihan proteiinille. Hän söi kaksi ensimmäistä vuotta vain sianlihaa.
  7. Nuorena nukkunut

    Joku imetyspäivä tänään? imetysfanaatikkoja aamuteeveessä

    Maailman terveysjärjestö suosittaa imetystä kahteen ikävuoteen saakka tai kauemmin. Perusteluina täysin lapsen terveyteen liittyvät näkökulmat WHO recommends WHO strongly recommends exclusive breastfeeding for the first six months of life. At six months, other foods should complement...
  8. Nuorena nukkunut

    Mirena-kierukasta

    Perhesuunnittelun kotisivulta; "Kierukan hormonin vaikutuksesta kohdun limakalvo asettuu lepotilaan. Kohdunkaulan lima sitkistyy, osa ovulaatioista estyy, kierukalla on paikallisvaikutus kohdun limakalvoon sekä haittaa munasolun hedelmöitymistä, tutkimuksissa ei ole löydetty hedelmöityneitä...
  9. Nuorena nukkunut

    Volkswagen Transporter

    Onko teillä kokemuksia volkkarin 7-9-paikkaisista autoista? Millaisia ne on ajaa ja miten nämä autot käyttäytyvät liukkaalla kelillä? Itse etsiskelemme vähän käytettyä autoa johon sopii sekä lapset, mummo ja kaiki tavarat. =)
  10. Nuorena nukkunut

    [b]varoitus vanhemmille![/b]

    Monissa sivustoissa on ikärajat. Kuitenkin 10-11 vuotiaat ovat kirjautuneet sivuille "alaikäisinä" Monet vanhempien luvalla. Miksi?
  11. Nuorena nukkunut

    Ehdota ehkäisyä

    Minulla hormoonikierukka ollut kohta viisi vuotta. Ensimmäiset kaksi kuukautta oli tiputteluvuotoa sen jälkeen ei kuukautisvuotoa ole ollut lainkaan. E-pillerit pahensivat migreeniäni. Minulle kierukka on sopinut erittäin hyvin.
  12. Nuorena nukkunut

    ÄLKÄÄ IKINÄ UNOHTAKO TÄTÄ NÄKYÄ, te kaikki turhasta valittajat. (ei herkille)

    Minä olen pistänyt rahaa naisten pankkiin. Naiset saavat pienlainoja kohtuullisilla koroilla, näillä rahoilla he voivat ryhtyä yrittäjäksi (vaikkapa ostaa ompelukoneen tai separaattorin) Naistenpankki kouluttaa myös näitä naisia. Naiset saavat omaa rahaa sekä koulutusta, tämä nostaa perheen ja...
  13. Nuorena nukkunut

    ÄLKÄÄ IKINÄ UNOHTAKO TÄTÄ NÄKYÄ, te kaikki turhasta valittajat. (ei herkille)

    Niin en nyt tiedä tuosta selibaatista. Jos ihmisillä ei ole yhtään mitään muuta kuin toisensa, ei ruokaa, puhdasta vettä, terveydenhuoltoa, kattoa pään päällä jne. pitäisikö heidän luopua siitä ainoasta asiasta mikä heillä on ; kosketuksen mielihyvästä?
  14. Nuorena nukkunut

    Pimpin kauneusleikkaus.

    Ei vissiin löydy leikkausta jossa miehen terskaa muotoiltaisiin jotenkin "luumumaisempaan" muotoon.
  15. Nuorena nukkunut

    Mitä ammattia arvostat eniten?

    Kaikki joilla on palava halu ja innostus ammattiinsa. Tapasin kerran tuholaistorjujan joka innolla kertoi työstään. Työ kuullosti tosi epämiellyttävältä, mutta hänen intonsa siihen oli mahtavaa.
  16. Nuorena nukkunut

    Pimpin kauneusleikkaus.

    Niinhän se on. Joissakin maissa naisilta, tai siis tytöiltä, leikataan klitoris, ulommat- ja sisemmät häpyhuulet pois. Tämän jälkeen koko komeus ommellaan kiinni.
  17. Nuorena nukkunut

    Pimpin kauneusleikkaus.

    Kohta varmaan joku keksii että klitoriskin on kamalan ruma osa kroppaa ja leikkauttaa sen ruman ruttukärsän pois.
  18. Nuorena nukkunut

    Pimpin kauneusleikkaus.

    Katselen parasta aikaa neloselta ohjelmaa vaginan kauneusleikkauksista. Naiset käyvät leikkauttamassa sisemmät häpyhuulensa pienemmiksi, "paremman näköisiksi". Mitä mieltä olette asiasta, kävisittekö itse leikkauksessa jos se olisi mahdollista?
  19. Nuorena nukkunut

    APUA Pullataikinassa liian vähän hiivaa!! KIIRE!

    Saisko siitä jotain marjapiirakkaa tehtyä? En ole varma? Toivottavasti keksit jotain. =)
  20. Nuorena nukkunut

    kyläilystä jos perheessä oksennustautia,mitä mieltä?

    En ottaisi meille vieraita, jos meillä olisi vatsatauti. Oksentavaa kaveriakaan en meille ottaisi, mutta jos kaverin isä oksentaa, niin kunhan isä pysyy poissa, voi lapsi meille tulla. Olipas sekava lause. :o

Yhteistyössä