Hakutulokset

  1. K

    Saako täällä kukaan nainen yli kolme tonnia palkkaa

    Saan, palkka ei ole aina sama mutta vaihtelee 2980e-3200 e /kk olen asiakasneuvoja
  2. K

    Onko joku tossa Nielsenin koodihommissa?

    niin ajattelin että taitaa olla kovan työn takana tuokin homma, kaikkee ne on keksineet. kiinnostuksesta minka palkinnon saa vuoden työn jälkeen??
  3. K

    Onko joku tossa Nielsenin koodihommissa?

    jollain skannerilla pitää viivakoodeja ottaa ostamistaan tuotteista onko joku jotain tavaraa saanut palkinnoksi kyseisestä firmasta
  4. K

    Kumpaa arvostatte enemmän: varma työ ja ok palkka, vai epävarmempi työ ja hyvä palkka?

    varma työ. itse olen 15v tehnyt pelkkiä pätkätöitä. ei kivaa aina kun muut oli lomalla minä töissä. palkka monesti pienempi kuin muilla. epävarma tulevaisuus ja kaiken lisäksi olit jonkun työntekijän silmissä 'se huono' työntekijä joka tuli uusine ideoineen sotkemaan työtapoja
  5. K

    TUPAKOINTI SISÄLLÄ VAUVAN KANSSA!!!

    mun kaverin porukat polttaa kans sisäl. kun oot ollu vaik vain 5minuuttia niin johan haisee vaatteet
  6. K

    mikä äitiyden mitta on siisti koti??

    Olen käynyt kodissa jossa haisi pahalle ja vaatteita oli järjettömät mytyt esim.pöydän päällä. Siistissä kodissa viihdytään en tarkoita tällä että paikat pitää kiiltää vaan on perussiistiä, puhtaat vaatteet kaapissa, likaset pyykkikorissa ja villakoirat ei pöllyä nurkissa
  7. K

    Monta lahjaa per lapsi aijotte antaa?

    vitsi, nyt mäkin tutustuin mitä ne on ja toi junavaunut on kivan näköset. Käyköhän ne esim. brion rataan vai onko erikoiset ratasosat?
  8. K

    Galluppia teille, jotka imettäneet yli 1-vuotiaita *älä avaa josset hyväksy asiaa*

    Imetin 1v 2kk, loppuajan lähinnä vain iltasyöttö jotta saan unille. Mies sano että eikö ole aika lopettaa. kun lopetin sitten niin nukuttaminen jäi pois ja nyt on unille laitto helppoa. Samoin itsekkin piti jo lopetella jotta pystyn aloittaa lääkekuurin mitä imettäessä en saanut ottaa
  9. K

    Monta lahjaa per lapsi aijotte antaa?

    Mikä toi unelmatarha lelut on? täytyy mennä katsomaan jos täälkin cittaris ois samat
  10. K

    Ostetaanko viedeokasetteja enää?

    saattaa vielä ostellakkin, mutta laita tosi edullisesti niin saat käsistä pois, toi 0,80e on sopiva hinta
  11. K

    Monta lahjaa per lapsi aijotte antaa?

    Sain käärittyä kokoon 5 lahjaa per nenä ja mummo antaa vielä vähän tänä vuonna rääsät on karsittu ja tulee vain tarpeellista
  12. K

    Paljon maksaisit retro 70-luvun vauvavaatteista?

    laitan halvalla menemään
  13. K

    Paljon maksaisit retro 70-luvun vauvavaatteista?

    laittelen tässä kirpparille myyntiin kasan potkupukuja ja nuttua, en vaan tiiä mitä hinnaksi?
  14. K

    Veloista+ulosottomiehen toiminnasta...

    Ensinnäkin on alettava heti toimeen. Onko asunto liian kallis tuloihin nähden?vaihto halpaan heti. Auto jos haetaan pois, älä masennu, varmasti nyt jää auton huolto ja bensakulut pois ja otat linkkulipun millä matkustat varmasti edelliseen nähden moninkertaisesti enemmän ja kunto kasvaa kun...
  15. K

    Toivoisimme keskustelua sikainfluenssasta ja sen rokotteista

    kysyin lääkäriltä mitä voi tulla pahimmillaan jos annan lapselle rokotteen. hän kertoi jostain autismista, mutta sanoi että se on kyllä jo olemassa jos jollain on ,että ei sitä voi mistään rokotteesta saada. en nyt ihan ymmärtäny siinä kiireessä mitä tarkoitti, mutta hän suositteli että...
  16. K

    mihin aikaan alkaa yösähkö

    te jotka olette kilpailuttaneet, missä halvinta
  17. K

    Te, joilla on tullut paljon maitoa

    Sain imettää niin kauan kuin halusin.tuntui että kuin maito ois vähentynyt mutta aina niistä tuli maitoa vaikka rinnat oli välillä vaan lerput

Yhteistyössä