Hakutulokset

  1. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Onko teistä kukaan testannu tuon ekokauppa Ekolon (kauppakadulla vai mikä se katu on) raskaana oleville tarkoitettuja tuotteita? Ihoöljyä raskausarpien ehkäisyyn tai väliliha-öljyä ehkäisemään repeämiä ja viiltoja? Itse mietin et pitäiskö testata...
  2. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Onnea Nipsuliinalle pikkuisen syntymän johdosta :flower: Joulu oli ja meni ja vuodenvaihdetta odotellaan... Hyvää uutta vuotta kaikille! :hug:
  3. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Kylläpäs tää ketju on mennyt hiljaseksi :o :(
  4. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Heippa! ilmoittauduin tuossa just keväällä alkavaan kansalaisopiston äitiysjoogaan :wave: Onko täältä muita tulossa sinne? Ja nyt vaan aloin miettimään, pystynkö edes tekemään siellä mitään ku välillä häntäluu on niin |O kipeä... No näkee sitten :|
  5. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Mullaki ultrasta kuulumisia :) Käytiin Mehiläisessä rakenneultrassa ja hyvällä mielellä sieltä lähdettiin, kun näytti kaikki olevan hyvin. Ihana oli muutenkin käydä kurkkaamassa vauvaa kun pystyi jo näkemään selvästi sivuprofiilin ja kädet ja jalat. Näytti tosi söpöltä! :heart:
  6. T

    Niskaturvotus 2,6mm viikolla 11+5(12+1), pelottaa kamalasti!

    Mitä ihmettä? :o Kysyin lääkäriltä että pääseekö myös rakenneultraan niin sanoivat että se pitää valitettavasti itse kustantaa. Ja niskaturvotuksesta ei puhuttu siinä ekassa rv 12 ultrassa halaistua sanaa. Missä sä käyt satu86 neuvolassa?
  7. T

    Niskaturvotus 2,6mm viikolla 11+5(12+1), pelottaa kamalasti!

    No niin, jyväskylästähän olenkin. No siks mulle ei nuo jutut sano vielä mitään. No maanantaina rakenneultra yksityisellä, että eiköhän siellä sitten selviä.
  8. T

    Niskaturvotus 2,6mm viikolla 11+5(12+1), pelottaa kamalasti!

    Eli niskaturvotusta ei välttämättä katsota aina? Mulle ei ainakaa puhuttu mitään siitä. :o
  9. T

    ekasta ultrasta

    Voithan sä pyytää sitä jos siltä tuntuu.
  10. T

    kuuluuko äitiyslomalaisen mielestäsi osallistua työpaikan synttärikeräyksiin?

    Ei kai ne keräykset ikinä pakollisia ole :D Eli niinku hyvältä tuntuu.
  11. T

    ekasta ultrasta

    En ole käsittänyt mitään väärin. Luin ap:n kysymyksen ja vastasin siihen, ei kummempaa! :whistle:
  12. T

    ekasta ultrasta

    Mulle tehtiin rv 12 mahan päältä eikä edes ehdotettu muuta. Ei tehdä aina sisäkautta.
  13. T

    Niskaturvotus 2,6mm viikolla 11+5(12+1), pelottaa kamalasti!

    Haluaisin vain kysäistä tässä, mikä on np-ultra? Mietin vain, kun itse kävin ultrassa rv 12, ei se kätilö siellä puhunut mitään mistään niskaturvotuksista, ja myös terveydenhoitaja sanoi ettei siinä vaiheessa voi todeta mitään mahdollisia riskejä. Eli onko np-ultra jostenkin tarkempi ja...
  14. T

    Listeria - kova juusto, joka seissyt huoneenlämmössä KAUAN...

    Ja eikös listeria nosta kuumeen parin päivän sisään niin että jos siitä on jo viikko niin varmaan turha pelko.
  15. T

    Listeria - kova juusto, joka seissyt huoneenlämmössä KAUAN...

    Mä ainakin tulin heti luulosairaaksi kun olin syöny jotain vastaavaa. Kurkkukipu viittaisi ihan tavalliseen flunssaan joka nyt kiertää kaikkialla. Itsekin olen sen sairastanut jo kahdesti tänä syksynä.
  16. T

    Jyväskylän Odottajat & Äidit

    Ai loppuuko mammauinti jouluksi vai? En oo kyllä vielä kertaakaa käyny mutta nyt olis kohta varmaa hyvä aloitella :)
  17. T

    Makkaratyynyjä?

    Ainaki Indiskassa on joskus ollut niitä. Tosin taitaa olla koristetyynyiksi tarkoitettuja mutta enhän tiedäkään mihin tarkoitukseen sitä tarvit :D
  18. T

    opiskeleva äiti

    Kiitos vastauksista kaikille! Mulla on sinänsä tähän asti sujunut hyvin, että ei ole ollut niin paljoa pahoinvointia tai muita vaivoja jotka olis estäneet opiskelun. Ja sitten kun vauva syntyy, aion rauhassa katsoa mitä teen. Vauvan hyvinvointi menee joka tapauksessa opintojen edelle. Mutta...
  19. T

    opiskeleva äiti

    Ajattelin kysyä teiltä onko kukaan teistä saanut lapsen opiskeluaikanaan ja jatkanut opiskelua lapsen kanssa? Miten onnistuu ja mikä on vaikeaa? Itse aion jatkaa opiskelua esikon synnyttyä jos suinkin se onnistuu. Olen juuri aloittanut yliopiston eli opiskeluvuosia riittäisi vielä pitkälle...
  20. T

    tilasin juuri likoille tämän

    Mun mielestä hienot ja varmasti tytöt tykkää. Miks ei voisi ostaa lapsille huonekaluja lahjaksi? :o Tuollaset hienot kun saavat nii varmasti on prinsessa-olo molemmilla.

Yhteistyössä