Hakutulokset

  1. varvasvälivahvero

    Askartelu innostus iski..mutta millä voi maalata lasia?

    Ajattelin lasten kanssa arkarrella pilttipurkeista lyhtyjä, mulla milläs maalilla ne voi maalata? :xmas: Varmaan täällä on monta askarteluketjua josta vastauksen löytäisin, mutta jostain syystä haku ei toiminut? Mitä muuta voisi askarrella 3-4 vuotiaiden kanssa? Ja olisikohan jossain...
  2. varvasvälivahvero

    Mistä löytäisin ns. apukuvia lapsille?

    kiitos, tätä kuvapankkia hain, mutta löi tyhjää. Googlella en löytänyt.
  3. varvasvälivahvero

    Itkuhälyyttimistä kuultua

    Minä en henk. koht ole kuullut mittää muuta kuin oman lapsen äänet. Mutta tuttavani joutui todistamaan naapurien rajua (?) riitaa :/
  4. varvasvälivahvero

    Mistä löytäisin ns. apukuvia lapsille?

    Eli etsin niitä mitä on päiväkodissa yms. pese kädet, kuivaa kädet yms. Piirtäminen ei ole vahvin lajini joten ajattelin jos jostain löytäisin valmiina :saint:
  5. varvasvälivahvero

    viimeistä palaa viedään, niin on paketillinen halloumia syöty...

    Oih, se on hyvää. Kesällä tuli grillattua turhankin usein :P
  6. varvasvälivahvero

    LAHTELAISET, onko vielä Paavolassa..

    Lähinnä yhden tuotteen hinnasta nyt kyse. Paavolan myymälässä sanottiin puolet pienempi hinta. Haluaisin tarkistaa. Periaate kysymys:saint:
  7. varvasvälivahvero

    LAHTELAISET, onko vielä Paavolassa..

    Kokeillaas osaanko käyttää uutta palstaa :xmas: Onko Paavolassa vielä lastentarvike liike siinä hong kongin vieressä? Olen yrittänyt soittaa sitten parisen kymmentä kertaa, mutta kukaan ei vastaa minulle :whistle: :'( En viitsisi turhaan ajella katsomaan. "Hoplop"- talossahan on...
  8. varvasvälivahvero

    No nyt alkaa lyyti kirjottaa.

    Alkukankeutta täälläkin, mutta eiköhän se tästä. :laugh:
  9. varvasvälivahvero

    Nyt on hakusessa takki joka on tehty..

    Nostelen vielä uudestaan. Löysin eilisen ketjuni sivuhistoriasta. Ei toi haku muuten toimi vielä.
  10. varvasvälivahvero

    Näenkö jostain mihin ketjuun olen eilen kirjoittanut?

    Tunnen itseni tyhmäksi :ashamed::D
  11. varvasvälivahvero

    Nyt on hakusessa takki joka on tehty..

    Ei ollut tämä, mutta kiitos tästä vinkistä :)
  12. varvasvälivahvero

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Minä pelkään näppäileväni jotain väärin ja väärään paikkaan :D Kai kaikkeen tottuu, mutta vielä tämä vaikuttaa melkoiselta sekamelskalta :(
  13. varvasvälivahvero

    Nyt on hakusessa takki joka on tehty..

    Nyt on hakusessa takki, joka on tehty vanhoista kankaista. Takissa oli kiva "hiippahuppu". Olen joskus huutonetistä löytänyt myyjän joka niitä ompelee. Olin tallentanut mukamas itselleni kirjanmerkkeihin, vaan en löytänyt enää. :kieh::kieh::kieh: AUTTAKAA JOKU?! Mä haaaaluuuun sellaisen...
  14. varvasvälivahvero

    paljon +asteita että puette taaperolle pitkähihaisen uloa?:D +19?

    Tänä aamuna mittari oli noin +13 ja kova tuuli. Ohut,mutta pitkähihainen trikoopaita oli päällä.
  15. varvasvälivahvero

    bailatino, zumpa vai pilates

    zumba B) Oikeasti, kokemusta minulla on vain yhdestä tunnista mutta se koukutti minut täysin =)
  16. varvasvälivahvero

    noo kumpi sänky 1vlle?:D tummanruskeana

    Mie ostaisin tuon ensimmäisen vaihtoehdon =)
  17. varvasvälivahvero

    Avoin päiväkerho/perhekerho

    Meillä on kerho kaksi kertaa viikossa. Jos et pääse tiistaina, voit mennä torstaina. Juuri luin syksyn "kalenteria" ja tuossa näkyy olevan retkiä muutama, usealla kerralla on joku puhumassa eri aiheista. ( lapset saa leikkiä vapaasti ) , jollain kerralla on muskarileikkejä, vauvahierontaa...
  18. varvasvälivahvero

    Avoin päiväkerho/perhekerho

    Meillä seurakunnan kerhoon ei tarvitse ilmottautua. 1? / perhe ja saa syödä aamupalan siellä. Alkaa 9.30 ja alussa on hartaus. Jos ei ehdi juuri puoleksi, niin saa mennä myöhemminkin. Toivottua on kuitenkin, ettei mene kesken hartauden vaan odottaa sitten sen loppumista eteisessä. Kestää noin 5...
  19. varvasvälivahvero

    Avoin päiväkerho/perhekerho

    Aivan samat ajatukset täälläkin. :) Kävimme keväällä kerran pari, ja nyt taas on tarkoitus aloittaa kerhoilu. Kyseessä on seurakunnan kerho. Alussa pieni hartaus, sitten aamupala ja eri kerroilla erilaista toimintaa. Joskus on askartelua,leikkejä,jumppaa,retkiä yms mukavaa. Rohkeasti...
  20. varvasvälivahvero

    Millainen vk-haalari 6kk vauvalle???

    Tuo taitaa olla Travalle merkiltään. Pitää vettä kun maassa konttaa.

Yhteistyössä