Hakutulokset

  1. J

    Parhaan ystävän häät heinäkuussa, apua?

    Eli ystäväni menee heinäkuussa naimisiin, on minun tyttöni kummitäti ja tyttöni 3v. on siis morsiusneito ja tämän ystäväni miehen samanikäinen kummipoika on sulhaspoika, vai miten ne meni :whistle: No mutta siis häät on ISOT ja juhlavat ja mulla on kauhea stressi mitä puen päälleni koska...
  2. J

    Järkky toi Krissen asu!!Ei rinnaton voi pitää tollasta!!!! =0

    mulla on yks tällanen tuttu joka jaksaa aina paasata tisseistään, mun tissit sitä ja tätä..Hänellä ei ole muuta millä ylpeillä kuin f kupin riipputissit, mun mielestä on tosi huvittavaa että hän esim vetoaa kun päälle ei mahdu joku paita että "tää ottaa tisseistä kiinni" no hänellä on ainaki...
  3. J

    Mulla ja miehellä loksahti suu auki kaupassa

    Porissa ainakin oli +21 tänään, siis koko suomen lämpimintä :p ja täällä oli kyllä t-paitoja kaikilla ja jengi otti aurinkoa..Siis helle :snotty:
  4. J

    Käytätkö bikineitä/ haittaako sua raskausarvet jne?

    ja millainen kroppa sulla on? Kuvankin saa laittaa, olis kiva nähdä millasia kroppia muilla äideillä on ja moniko rohkenee käyttää biksuja vaikka olis arpia tai pömppistä tms. ?
  5. J

    G: Minkä kokoinen kenkä n. 3-vuotiaalla tytöllä?

    Meidän 3 vuotiaalla 22-23 kenkä. :xmas:
  6. J

    Mistä tää yskä johtuu?!*Väsynyt ja vittuuntunut*

    Siis jumakaude palaa käpy |O Jo viikon kestänyt tällänen "yskä" siis en yski varsinaisesti mutta kurkussa on sellanen tunne että pakko yskiä ku tuntuu että tukehdun ja yskin ja yskin sellasta kuivaa yskää :headwall: Olen kokeillut 3 eri yskänlääkettä, teetä, hunajaa, kaikkia lämpimiä mehuja...
  7. J

    Mistähän sai halvimmalla vaneria?

    ja pitäs saada se valmiiksi leikattuna oikeaan kokoon. Paljon oikeeín vaneri maksaa?? Tekisin siis sängynpäädyn siitä mutta katsoin että nuo valmiit pehmustetut päädyt maksaa 150-300e :xmas: Eikä edes mistään löydy mieleistä.
  8. J

    Kuinka pääsen eroon kaveristani

    Etsi oikeita ystäviä :hug:
  9. J

    Miten tästä selviää...?

    Voin tässä kertoa oman tarinani jos se vähän lohduttaa. Olin naimisissa ( en onnellisesti ) mutta meillä oli 1 yhteinen lapsi 2v. ja toinen mahassa kun mies jäi kiinni että sillä oli suhde toisen kanssa. Mies ei itse tätä kertonut vaan jäi kiinni kun satuin lukee yhtä sivustoa. Meillä ei...
  10. J

    Millä saadaan häirikkölapset kuriin koulussa?!

    Lastensuojeluun ilmotus..Noin vakava väkivalta kertoo tod. näk. siitä että se on kotona opittua :( Ja kyllä apua saa jos oikeesti viitti hakea edes, tässä tapauksessa kyse ei varmaankaa ole siitä vaan välinpitämättömyys ( vanhempien osalta ).
  11. J

    mein rinsessa

    :heart: ite oli vasta 1v5kk kun lähin käveleen mutta osasin puhua hyvin =)
  12. J

    mitä tekisit jos sun elämä olisi tällaista?

    En osaa kuvitella.
  13. J

    Oih ja voi! Tein aloitteen ja päästiin jo moikkailu asteelta eteenpäin! MUOKS! Viimeiset vinkit kehiin!!

    ite viime kesänä olin kavereiden kanssa jazzeilla, mua vastaan tuli söpöin ja komein mies ikinä mitä olen elämässäni nähnyt ja olin aivan sulanutta vahaa :p Katoin sitä vaan pitkään kieli pitkällä enkä saanut silmiäni irti väkisinkään, yhtäkkiä se pysähty ja kysy että haluanko minä/ ja mun...
  14. J

    Tehdäänkö paikkakunnista pinoa?

    tyhjennän..
  15. J

    Onkohan äijä kiinni eksässään?

    Mullakin on koneella vielki exän kuvia ja jopa kuvia siitä ja sen joistaki heiloista ( panoista ) Ku kerran siirsi mun koneelle jotai kuviansa ku sil oli oma kone rikki. En oo jaksanut ees poistaa niit kun on ollut parempaa tekemistä ( kuten 2 plussa ), olen aika huoleton tapaus :ashamed: :D...
  16. J

    Tehdäänkö paikkakunnista pinoa?

    täällä myös Porilainen.. minerva muutes laitan sulle yyveetä..!
  17. J

    Laitoin kokeilun vuoksi :D

    Niin? Mistä ne tietää että olen saanut vaan 2 viestiä :'( :D Toista oli ku asuin isossa kaupungissa. Täällä noita miehiä mitk sopii mun vaatimattomiin hakukriteereihin on tosiaan 10-15kpl :snotty: Siis jos näen heti toisen prof. että mua ei kiinnosta niin eikai mun säälistä pid'...
  18. J

    Laitoin kokeilun vuoksi :D

    :laugh: otan osaa :hug:
  19. J

    EI HERKILLE!Kuolevien kanssa työskennelleitä?

    :'( :hug: :hug: voimia..
  20. J

    Laitoin kokeilun vuoksi :D

    :o siis häh? miten joku voi pettyä jos laittaa mulle viestin vaan enkä vastaa :o sulla ei taida olla iha pallo hallussa mite tääl netis ihmisiä tapaillaa :o eikai nyt kaikkii voi vastata edes herratähden!

Yhteistyössä