Hakutulokset

  1. Poio

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Vieläkö täällä kukaan kirjoittelee? Aloitin oman urakkani viikko ennen joulua 2012, ja 3,5 kiloo olis tavoitteeseen matkaa.
  2. Poio

    Lapsen kertomaa... Sanoisitteko eksälle jotain?

    Näin mäkin tekisin, ja sanoisin myös ettei saa kieltää lasta puhumasta. Itse erosin vuosi sitten, ja en ole ikinä kieltänyt mun 4v:tä kertomasta isälleen mitään. Kaiken saa puhua.
  3. Poio

    epäonnistuneesta imetyksestä...

    Hei! Mun vauva on tosin kohta jo melkein 4v, mutta vastaampa silti. =) Meillä ei lähtenyt imetys käyntiin kans suotuisissa merkeissä. Poika syntyi perjantaina ja mulle nousi maito vasta sunnuntaina rintoihin. Tuohon asti sai sairaalassa luovutettua. Mua tai siis meitä yritti myöskin monen...
  4. Poio

    Pesettekö lasten unileluja, riepuja tms.?

    Pesen, 60 astetta ja kuivausrumpu myöskin.
  5. Poio

    Montaks Buranaa voi päivässä ottaa?

    Mulla leikattiin polvi just ja alkupäivät otin 3 x 600mg buranaa ja 2 kpl panacodia..
  6. Poio

    Millainen äitienpäivä teillä oli, yh-äidit?

    Ei tullu mullakaan mieleen, et olis pitänyt muistaa.. Poika oli askarrellut tarhassa ihanan lautasliina pidikkeen, jonka exä anto lauantaina ku hain pojan mun luo. Päivällä oltiin mun vanhemmilla syömässä ja illalla puistossa. :)
  7. Poio

    laitatteko simaan?

    Mä kuorin, otan kaiken valkosenkin pois. Viime vuonna lisäsin yhden appelsiinin ja musta tuli vieläkin parempaa. :p
  8. Poio

    Monelta sulla herätys huomenna?

    4.40. :/
  9. Poio

    Miten silmänpohjantutkimus

    Mun pojalle (nyt 3v) on tuo tehty 2 kertaa. Eka tais olla juurikin reilu vuosikkaana. Eka laitetaan tipat silmiin, annetaan vaikuttaa ja sit silmät tutkitaan sellasella laitteella. Ei satu, eikä kestä kauaa. Tietysti se, että saa lapsen pysymään paikallaan sen hetken voi tuottaa ongelmia...
  10. Poio

    Raskausmasu ja vauvaöljy???

    Mä kans! :wave: Maksaa n. 15?
  11. Poio

    G:mitä teillä tapahtuu ?

    Poika 3v meni tunti sitten sänkyyn kuunteleen muumi cd:tä ja nukahti vartissa. Mä surffaan ja juon teetä. :D
  12. Poio

    mikä auto sinulla on? mainitse vähintään yksi hyvä ja yksi huono asia.

    Ford focus + Tilava takakontti + Ihana ajaa - yllättävän ahdas takapenkillä (joutuu siis aina siirteleen repsikan penkkiä ku poika tulee kyytiin)
  13. Poio

    70-luvun rivitalot? Asuuko kukaan? Mitä huonoa? Onko mitään hyvää?

    Mä asuin -75 rakennetussa ja ihan tyytyväinen olin. Ainoa miinus oli kamala veto ja se, et lattiat oli tosi kylmät.
  14. Poio

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Mulle kelpais ystävät myös. Muutaman viikon päästä muutamme 3v pojan kans pois, meille tulee miehen kanssa yhteishuoltajuus. Vähän jännittää.. :snotty:
  15. Poio

    paljonko muumiläppäri maksaa?

    Viime viikolla oli Toys' r' ussissa (kirjotetaankohan se noin) :D tarjouksessa 20?
  16. Poio

    Rokotteen ottamisesta kulut yli viikko tai enemmän, mitä kuuluu?

    Meidän 3v rokotettiin tasan 2 viikkoa sitten. Mitään oireita ei ole enää tullut. Rokotus iltana oli vähän levoton ja kuumissaan, mutta nukku yön kuitenkin heräämättä ja aamulla oli niin normaali kun 3v voi olla. :D
  17. Poio

    Perjantaina possurokote ja koko viikonloppu pilalla

    Mulla sai poika (3v) tuon perjantaina, ja mitään oireita ei tullut.
  18. Poio

    jännittää.. iiiiiik...(käynnistys)

    Mulla käynnistettiin 41+5 perjantaina klo 09, poika synty seuraavana päivänä puol 6 illalla. Kauan meni, mut sen arvosta oli. :heart:
  19. Poio

    Kukaan pessyt sohvia tms auton penkkien puhdistusaineella?

    Auton penkkien puhdistusainetta en ole koittanut, mut mä pesin sohvanpesuaineella ja ihan ok tulos tuli. Sit hain Sollilta sen höyrypesurin, ja tadaa, kuin uudet sohvat! :)
  20. Poio

    Kiinteiden aloitus ja vauvan lempparit? Meillä ei soseet meinaa upota...

    Alotettiin perunalla, josta ei oikein tykännyt. Vähän myöhemmin ihastu itsetekemään peruna-bataatti mössöön. Tohon lisäsin sit jossain vaiheessa, ku maistelut oli ohi pastaa ja basilikaa. :p

Yhteistyössä