Hakutulokset

  1. M

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    Hakemus jätetty! :wave:
  2. M

    G: Minkäkokoista täkkiä käytit lapsellasi pinnasänkyajan jälkeen?

    Just vaihtui pari yötä sitten 1v7kk ikäinen jatkettavaan. Pikkupeittoa olisin käyttänyt vielä hetken, kun tyttö noin pieni, mutta yöllä tyttö heräilee jos peitto lähtee ja vilu tulee,joten nyt sitten jo juniori koko käytössä. 3v9kk käyttää junioria ja 5v6kk aikuistenkokoa.
  3. M

    Paras ilmainen virustorjuntaohjelma????

    Avast riittää ainakin meille.
  4. M

    uusi lemmikkimme

    HYIIIIIIIIIIII!!!! Pitikin mennä katsomaan :x Mä kyllä luulin, et olis ollu joku kivempi lemmikki :o
  5. M

    Mikki Hiiren puuhatalo

    Ap voit lahjoittaa meille sen dvd:n jos et jaksa kuunnella :) Meillä katottais, mutta ei ole löytynyt kauopoista.
  6. M

    Mun lapsilisät ei oo tullu... :(

    No käy pankista nostamassa, jos pakko on niistä saada :)
  7. M

    käyttääkö lapsesi viime kauden vaatteita?

    Ei ku mä ainakin joka ikinen kausi haen vaan uusinta uutta kaapit täyteen ja vanhat heitän roskiin :xmas:
  8. M

    Mun lapsilisät ei oo tullu... :(

    Mulla näkyi jo eilen, että tänään tulee.. Kain ne sitten on tilille tullu.
  9. M

    Ei jaksais laittaa huutonettiin ilmoituksia...

    On työlästä, mutta kivahan sitä on rahaa saada :) Mulla olis laitettavana leluja, pelejä, tyttöjen vaatteita, poikien vaatteita aivan järkyttävästi!! Mä mietinkin että meniskö 1 iso lelupaketti kaupaksi, jossa olis ehjää lelua ja peliä.. ikähaarukka 3-6v, mutta pitäskö ne olla sit sellasia...
  10. M

    Mitä ihmettä noissa broilerisuikaleissa on ???

    Tätä mäkin epäilen.
  11. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Tuleeko lisää ideoita mieleen?
  12. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Ei riitä, kun pojalla on parvisänky :(
  13. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Joo.. kesähelteillä käytetään, mutta kun meillä jo liikaa pussilakanasettejä lapsilla ja kaappi pursuaa lakanoita niin vois uusiokäyttää, mutta ideat hukas :)
  14. M

    Mitä nää tällaset huutismyyjät on? (sis.linkin)

    Öö.. Olisko ostanut tehtaanmyymälästä edullisemmin ja sitten myi huuttiksessa??
  15. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Keksikääs vielä ideoita mihin tätä ihanaa kangasta vois käyttää. Verhoja en saa, koska meillä on suuret ikkunat. Koristetyynynpäälliset vois olla ihana vaihtoehto.. Mitäs muuta? Kumminkin melko paksua puuvilla kangasta ja kunnoltaa ikäisekseen todella hyvä..
  16. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    60 luvulla.. Oliko vuonna 63, mutta ei tämä nyt niin vanha ole.. et olisko sitten tuota 80 lukua mitä moni muukin veikkaa :)
  17. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Tietäiskö kukaan tästä yhtään tarkemmin?
  18. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Mietin tässä et miltähän vuodelta tämä on ja mitähän tästä pussilakanasta vois pyytää huutonetis? Pitäisin muuten itellä, kun on niin ihana, mutta kun ei sovikaan meidän peittoihin :(

Yhteistyössä