Hakutulokset

  1. H

    Brasilian epilatsiooni

    Niiet naiset siita lahjakortti idea jouluksi miehelle :kieh: http://www.elu24.ee/?id=180550 Klikka /vaata video/
  2. H

    Mistä sen tietää, et lapsluku on täynnä.

    ajanvaraus putkimiehelle pelastaa miehen elämää...olisko kenelekaa numero..saisin letkut irtii...kun vaimo lukee sita ketjo...alkaa oikeasti pelottaa
  3. H

    Naisille vähä pukeltumisvinkkejä

    njaaa siitt voi mennä yöunet miehillä :laugh: tai sitten sanot...että myöhestä nyt...olis pitänyt aikasemin ajatelle ettei kaikki ooo miltä näytä :)
  4. H

    Naisille vähä pukeltumisvinkkejä

    Pitä mennä kauppa kokelemaan:D Sitten saat palstalle pista kuvia, että toimiskö :laugh:
  5. H

    Naisille vähä pukeltumisvinkkejä

    http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=298335&r=2&sID=42 nyt kauppa... =)
  6. H

    Miehet!

    kai se on siitä kiinni kummat näytä mielenkiintoisemalta tai sitten kummat pista paremmin silmä :)
  7. H

    Onko kellään todellista tietoa mitä miesporukat tekee Tallinnassa?

    Mä olen mies ja asunnut myös Tallinnassa usemman vuoteen. Ei ole itse kyllä kertakaan huorissa käynyt- ryypämäs kyllä. Ratsu baarissa myös( se siellä Pläähi suosittuja Lasson vieressä). Suomalaisiakin siellä joskus nänyt paikalisten naisten kansaa;) Joskus näin laivassa yhen tyypi kuka soitti...
  8. H

    koskettavin biisi joka itkettää

    Terminaator- ainult sina võid mu maailma muuta:)
  9. H

    Hyvä lomakohde Kreikassa?

    Tolo on paras paikka kreikkassa missä mä olen ollut B)
  10. H

    Laittaisitko rippijuhliin päälle?

    vaikea sanoa- ne pitää laitta päälle ja sitten voi sanoa onko hyviä. Ihan ok näkosia ne kyllä on, mutta se riippu ihmisista- joillekin ne sopii ja joilekkin ei.
  11. H

    Katsokaa jooko onko tämä punkki??!

    PUNKKI SE ON!!! Ihan varma juttu- hirvikärpestä on asi kaukana!
  12. H

    Kokemusta virolaisista häistä

    Täälle oli jo niin tarkka kaikki kirjoitettu, voin vaan lisätä että seuravaa aamu.....voi olla vaikeaaa :laugh:
  13. H

    G: Mitä syötte uusien perunoiden kaverina?

    Virossa on sellainen aine niikun "hapukoor" sen sitten tommati ja kurrkuje ja salattin kanssa...parempaa ruokaa ei ole olemassa, mitä uusista perunoista voisi tehtä :p
  14. H

    Paljonkos te äitee ihmiset ootte tänään juoneet alkohoolia?

    2 kaljaa..varmaa pitäis pari vielä otta, kun telkkaria alan kattoma
  15. H

    Miten saa miehen syttymään, vinkit kehiin :)

    Mies on metsästäjä--niin että sille pitää olla jotain metsästettävä....jos vaan revä levellä- mulle ei ainakaan tehoks. Kyllä homma vois hoitaa- mutta syttymisestä olisi asia kaukana =) Mutta kuinka sais naisen syttymä?
  16. H

    G: Pimpin syvyys?

    Mua ei yhtään haittaisi kuinka pitkä kurkku sinne uppo- mutta jos kurkku myös menis poikitain- sitten olis aikaa pahaa :laugh:
  17. H

    Vanhanen ihmetteli vaatimusta ilmaisesta päivähoidosta

    Ihme paljo sitä taso-arvo täällä Suomessa haetaan. Mutta mitä se tasaarvo siihen puutuu- isi ei voi last imettä(muuten vois jompi kumpi olla lapsen kanssa) Tasaarvokuutestä vielä: Onko suomessä naisillä armejänmeno velvollisuus? Tai jos ei armeja sitten tsiviilipalvelu? Kuka Suomessä on...
  18. H

    G. Miehesi kalun koko?

    mä justtin mittasin oman---tulos: 2,5 cm tehokasta :D
  19. H

    Vanhanen ihmetteli vaatimusta ilmaisesta päivähoidosta

    mielenkiintöistä...montako lasta sitten ylensä on päiväkotissa?

Yhteistyössä