Hakutulokset

  1. A

    Onko sulla jenkkakahvat?

    ...sen verran pitää kyl vielä mainita,että kovin montaa naista ei ole vielä vastaan tullut kelle ne lantiomallihousut ja napapaidat sopii... Mieskin on nauranut monesti kun vastaan tulee tiukeen piukeet lantiofarkut ja oikein tiukka toppi siinä kaverina...sitten se maha oikein tursuaa sieltä...
  2. A

    Onko sulla jenkkakahvat?

    On...ja vaikka pitäisi minkämallisia housuja nii siltikin on. :p Lupaukset ja yritykset on aina kovat päästä niistä eroon mutta,mutta... ;)
  3. A

    Onko kukaan teistä joskus päättänyt, ettei halua ainuttakaan lasta?

    Minä vannoin ja vakuutin raggari-vuosinani,että IKINÄ en tee lapsia ja IKINÄ en mene naimisiin...kummastakaan ei seuraa kuin hankaluuksia!!! Lapset haisee,pitää meteliä,kitisee yms. Avioliitot on pelkkää tappelua ja eroon ne päättyy kummiskin. Nyt olen hieman vanhempi kuin...
  4. A

    Äidiksi nuorempana vai vanhempana?

    Itse tykkään,että olen saanut/tehnyt lapseni vähän vanhempana. Olin 28 kun esikoinen syntyi ja 30 kun pikkusisko syntyi. On tullut ns. elämän kokemusta jo haalittua itselleen jonkin verran ja pahin "juoksu-aika" on jo mennyt. Lasten ollessa pieniä voi keskittyä täysillä niihin eikä tarvitse...
  5. A

    Mikä sun nimi on?

    Marika
  6. A

    2004 syntyneet

    Täällä 4.10 syntynyt,erittäin uhmaikäinen poika. Luonnetta löytyy jäppiseltä kuten äidiltäänkin ja välillä meillä on ihan hirmu "matseja". Käy srk:n kerhossa kerran viikossa 2h (nyt kesätauolla),trampoliini on kova sana kuten myös polkupyöräily (vielä apupyörillä). Kaikki leikit oikeastaan...
  7. A

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    Eli mä olen sitten huono kasvattaja ja äiti kun en saa temperamenttista ja vilkasta poikaani "kuriin". Olipa upea alku päivälle lukea olevansa noin epäonnistunut... :ashamed: Varjele... En olisi kyllä ikinä uskonut,että moisesta käydään ihan noin syyttelemään ja vihjailemaan. Mutta...
  8. A

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    ...ja ap:lle pahoittelut...tämä keskustelu vähän poikkesi tuosta sinun aiheestasi. Alunperin vissiin taidettiin puhua ihan vauvoista ja meikä alkaa tarinoimaan meidän uhmaikäisestä. :whistle:
  9. A

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    Kyllä meilläkin ihan siististi ja kiltisti osataan syödä...kotona. Mutta sitten kun lähdetään johkin...siis ihan mihin vaan niin vanhempi muksu riehaantuu ihan totaalisesti. Oli se sitten kauppa tai ravintola tai kirjasto... Sama reaktio tapahtuu aina jos esim. meille tulee vieraita kylään...
  10. A

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    Meillä taas vältettiin ns. hienoja paikkoja sillon kun nuo termiitit oli vauvoja. Ja mikä huvittavinta...vältellään edelleen. :p Muksut on nyt 3,6v ja 1,5v... Meistä on todella kiusallista kun muksut alkaa rähjään tollasissa paikoissa ja yritä siinä nyt sitten hyssytellä ja toppuutella...
  11. A

    Mielipiteitä nimestä Laura Marika?

    Minä tykkään ainaskii... ;)
  12. A

    Onko kokkeja paikalla?

    9eur ja rapiat päälle + lisät (ilta,-sunnuntai,-arkipyhä). Tällä hetkellä pienessä leirikeittiössä...
  13. A

    Mitä muita laivoja on kuin...

    Sit tää uus viikkarin XRPS... Nopea paatti,ihan siisti ja ok palvelut... Matka Tallinnaan 2,5h :wave:
  14. A

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    Eikös se Klamydiakin vetässy aikoinaan,että kehä kolmosen ulkopuolinen alien...heh,heh... :D
  15. A

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    Maalla asumisellakin on niin monta eri käsitettä... Joku asuu maalla missä kaikki toimii niinkuin "sivistyksen" keskelläkin ja jotkut asuu sitten ihan kunnolla maalla... Tästähän saisi ihan uuden jutun,että mikä sitten on kenenkin mielestä maalla asumista... ;)
  16. A

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    Kröhöm... Mä en kudo sukkaa tai sen paremmin mitään muutakaan. Enkä myöskään kerää sieniä koska en pidä niistä... :p Tätä mä just nimittäin tarkoitin,että ei voi yleistää ja sanoa,että kaupunkilaiset tekee noin ja maalaiset noin. Koska ihmiset ja lähtökohdat ja tilanteet ovat erilaisia...
  17. A

    onkohan maailmassa toista tyttölapsen äitiä joka ei rakasta hello kittyä?

    Mua kans öklöttää kun muuta ei sitten kaupoista saa kun noita "muoti"-virtaus juttuja... Just nää hello kitty jutut ja muut... Oloasun tarttin just äsköttäin itselleni...ja pakko oli ottaa hello kitty-asu kun muita ei sillä hetkellä ollut missään kaupoissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut olla...
  18. A

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    Joku sanoi provosoivasti,että hänen mielestään tylsät landet asuu maalla. Nooh,ehkä minäkin voin sanoa samaan tyyliin,että minun mielestäni kaupungissa asuvat kaikki nämä uusavuttomat jotka eivät osaa sitten yhtään mitään. Ruoat ostetaan valmiina eineksinä tai käydään ulkona...
  19. A

    Mistä edullisimat digikuvat? Siis netin kautta tilattuna?

    Extrafilmiä mekin ollaan käytetty ja erittäin tyytyväisiä ollaan oltu... :wave:

Yhteistyössä