Hakutulokset

  1. R

    Kertoisitko parhaalle ystävällesi jos tietäisit hänen miehensä pettävän?

    Ja seuraavaksi sinua neuvotaan esim. keskustelemaan miehen kanssa tms. asiasta, joka mielestäni vain lisää asian vittumaista puolta -> sinä puit asiaa petturin kanssa ystäväsi ollessa tietämätön tilanteesta. En myöskään käskisi "miehen kertoa naiselleen tai sinä kerrot", koska miehen tarina voi...
  2. R

    Kertoisitko parhaalle ystävällesi jos tietäisit hänen miehensä pettävän?

    Ihan varmasti kertoisin. En olisi ystävä enkä MIKÄÄN jos en niin tekisi!
  3. R

    Tunteeko muut lapsettomia jotka "ansaitsevat" lapsettomuutensa?

    Muutamasta ihmisestä kieltämättä ajattelen että "Toivottavasti eivät koskaan tee lapsia". (pomostani ja yhdestä äärettömän laiskasta pariskunnasta) Joistakin ihmisistä ajattelen myös että on ollut väärys että ovat saaneet lapsia, vain tuhotakseen ihmistainten lapsuuden, esim. perheväkivallalla...
  4. R

    Avaatteko toistenne posteja? Siis kirjepostia esim. laskut

    Me avataan itse ne kirjeet ja laskut jotka omilla nimillä tulee. Meillä on tunnukset toistemme sähköposteihin, käytännön syistä. Ollaan myymässä autoa ja siksi minun pit'' aina välillä miehen puolesta käydä hänen sähköpostissaan ja mies puolestaan etsi meille sopivaa koiraa minun...
  5. R

    Oletko aito PORKKANAPÄÄ tai onko joku muu perheessäsi???

    Ei ala, vokaalilla alkaa.
  6. R

    Mies sanoi mun olevan tavallisen nätti. Haluan perua häät. Mielipiteitä?

    Muuten ketjuun puuttumatta, minun mieheni on mielestäni maailman komein ja seksikkäin mies. Hän on vain kerta kaikkiaan yliveto. Myös hän on sanonut minua maailman seksikkäimmäksi naiseksi ja kehuu myös kauniiksi. Uskon häntä. Sitä en sitten uskokaan että olisin kenenkään muun mielestä maailman...
  7. R

    Kertokaa omituisista tavoistanne mahdollisine selityksineen

    En voi mennä nukkumaan, lähteä pois kotoa tai mennä töihin jos keittiöön jää likaisia astioita tms. Muutenkin pyrin pitämään kodin siistinä. Mulla menee heti aamu pilalle jos aamulla tulee sotkua vastaan tai töistä tullessa pitää ryhtyä järjestelemään. Kauppakassit on mukava purkaa siistissä...
  8. R

    Mitä mieltä tällaisesta äidistä?

    Ehkä väsynyt äiti? Onko äidiksi tulo ollut liian suuri muutos elämään? Toivoisin hänelle vapaailtoja myös lepäillen. Kännäily kyllä rentouttaa, mutta väsyttää. Mitä mieltä mummi on lasten hoitamisesta?
  9. R

    Millainen äiti/isä olet?

    Joskus soimaan itseäni siitä että olen niin kova puuhaamaan; kun olemme lasten kanssa ulkona, en minä useinkaan istu heidän kanssaan hiekkalaatikolla vaan teen pihatöitä. Sama sisällä, siivoilen ja laitan ruokaa ja lasten osallistuu niihin hommiin. Pysähdyn harvemmin leikkimään heidän kanssaan...
  10. R

    Millainen äiti/isä olet?

    Minä olen räiskyvä äiti. Saatan sadatella ja korottaa ääntä, mutta lepyn nopeasti. Rakastan lapsiani, olen leijonaemo. Hellin ja paapon heitä, mutta vaadin käytöstapoja ja sääntöjen noudattamista. Hullutellaan koko perheen kesken. Väsyneenä olen kärttyinen äiti ja aina en jaksa innostua...
  11. R

    Kävikö kenellä muulla huono tuuri kesäloman ajankohdan suhteen?

    Minä olen palannut vasta syksyllä töihin hoitovapaalta ja mulla oli 67vrk pitämättömiä lomia kun palasin. Otin osan rahana ja jätin kesälomaksi 4 vk. Koska muut ovat painaneet töitä pitkän putken, odottelen yhä heidän lomapäätöksiään ja sijoittelen omat viikkoni sinne tänne, meinaan pitää viikon...
  12. R

    Pettynyt

    Ööh, eikö facessa saa tykätä toisten tiloista? Minäkin olen tykännyt monien miesten ja naisten sydänpäivityksistä ihan siksi että rakkaus on niin ihana asia. Älytöntä olla tuollaisesta mustis!
  13. R

    Ekaluokkalaisen lapseni kaveri oli puhunut lapselleni "sormettamisesta"

    Kyllä vain minäkin ekaluokalla tiesin miten lapsia tehdään, mummon Valituissa Paloissa oli piirrettyjä kuvia aiheeseen liittyen, muistan vielä miten ihmettelin sitä että miten se miehen roikkuva pippeli menee sinne sisälle. Kun en seisokeista tiennyt tuohon aikaan. Ekaluokalla huudeltiin...
  14. R

    Mies rakastaa mun riipparit !

    Jep, tästä oli lauantaina puhetta miehen kanssa. Kun minä olen sitä harkinnut. Vielä puoli vuotta sitten olin varma että menisin korjausleikkaukseen. Nyt kuitenkin huomaan että rinnat ovat kuin ovatkin palautuneet siitä missä kuosissa ne "pahimmillaan" olivat ja kuten sanottu, ne ovat somat...
  15. R

    Mies rakastaa mun riipparit !

    Minä uskon että rakastaa kun ne ovat osa miehen rakastamaa naista. Meillä olisi mahdollista hommata silarit/tehdä ripustus, mutta mies sanoi juuri lauantaina ettei sellaista tarvitse tehdä. Minä voisin mennä jos mies katsoisi tarpeelliseksi, mutta kerta häntä ei riippuminen haittaa, en näe...
  16. R

    G:Montako aborttia olet tehnyt?

    No, en kuitenkaan miellä tappaneeni lasta, koska raskaus oli aiva alussa. Kotona tabletein tehty tyhjennys. Joskus olen miettinyt miten elämä olisi mennyt jos emme olisi aborttiin päätyneet ja olen sitä mieltä että asiat meni kuten pitikin. Tosin koko raskaus olisi saanut jäädä alkamatta.
  17. R

    Mies rakastaa mun riipparit !

    Riippuu ja ovat pienentyneet valtavasti painonpudotuksen myötä ja imetysten jälkeen. Vielä ovat ihan nätit seistessä :D (maatessa ei niinkään) Mutta juu, viimeksi lauantaina asiasta keskusteltiin ja mies totesi niiden olevan ihanat ja hyvät juuri näinkin :)
  18. R

    "äidinpoika ja isintyttö" - perheen tuhoava kuvio?

    Ja vaikka tuo asetelma on olemassa, on kiintymyssuhde lapsilla kyllä molempiin. Isi vain sattuu olemaan lemppari. Oon joskus miettinyt että siihen on saattanut vaikuttaa myös oma suhtautumiseni mieheen, puhun hänestä rakkaana ja usein kehun häntä tyttöjen kuullen. :)
  19. R

    G:Montako aborttia olet tehnyt?

    Yhden, oltiin vasta ruvettu seurustelemaan mieheni kanssa ja lapsi olisi tullut aivan liian äkkiä. Omaa tyhmyyttä oli se homma. En kadu aborttia, mutta häpeän sitä asiaa ja se on edelleen aika kipeä asia.
  20. R

    "äidinpoika ja isintyttö" - perheen tuhoava kuvio?

    No, meillä homma näkyy arjessa; kun isi ei ole paikalla, minä kelpaan kaikkeen. Mutta jos isi on paikalla vaihtoehtona vaikkapa nukkumaan viemiselle tai vaipanvaihdolle, se on isi joka siihen halutaan. Yleensäkin valintatilanteissa isi valitaan; kuka tekee, kenen kanssa mennään, kenen vieressä...

Yhteistyössä