Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Tulipahan vaan kieputtua viime yönä sängyssä, ei uni paljon tullut, blääh :headwall: Eilen kyllä kaikki ässät käytössä, mutta eipä tuloksia,jospa tänään vielä lähtis shoppailemaan ja sienimetsään... Sikainfluenssarokotteesta...meidän perheessä kukaan ei ole saanut. Lapsille oisin kyllä...
  2. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tervehdys! Monella alkaa olla h-hetki lähellä. Itekin niin toivon, että alkais tapahtumaan....supistelee, selkää ja lonkkia särkee ja olisin niin valmis luopumaan tästä mahasta!!! Mutta kaipa tämä sinne laskettuun aikaan menee ja vauva on nyt jo iso.... Hermot on kireellä kaikean aikaa...
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Moikka! jaa-a aika pian tulee seuraava vauva, tsemppiä kaikille. Itsellä on tosi väsynyt ja raskas olo....lonkkia ja selkää kolottele ja olo on niiiiiiin kypsä |O Vois syntyä jo..... Mä ostin noita kestoliivinsuojia, ennen oon käyttänyt vaan noita kertiksiä, mutta niitä menee niin...
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Neuvolassa käyty, kaikki arvot ihan kunnossa. Vauva on kovin alhaalla, voi siis syntyä koska vaan, mutta kaipa se sinne syyskuuhun kuitenkin menee. Olo alkaa olla kypsä tähän odotukseen ja toivoo, että syntyis jo...... Miia ja Kerttu-Inkeri 36+5
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Pikaisesti.... Minäkin synnytän Vammalassa , olen synnyttänyt siellä neljä edellistäkin, ihana paikka. :wave: Onneks Tiinuliini selvisit säikähdyksellä!! Miia ja Kerttu-Inkeri 36+1
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Tervehdys! Onnea ekasta syyskuisesta. :flower: Ja voimia kaikille kipuilijoille. Kävin tänään taas neuvolalääkärillä, kolmas kerta siis tämän raskauden aikana. Ei täällä mitään painoarvioita tehdä, saati sitten ultrailla. Mutta iso vauva on tulossa. paikat pehmeät ja ulkosuu hiukan...
  7. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feenikslintunen...no niinpä, outoa, että kahdessa on mennyt vedet ja muut käynnistyneet samalla kaavalla. Viimeks soitin sairaalaan, että multa meni vedet, mitä mä nyt teen. Sieltä kysyttiin, monesko lapsi...ööö...no kuudes... Kyllähän mä yksinkin synnytän, jos tarttee, eipä se pelota tms...
  8. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Vähänkö nauratti tuo Riemun nimikömmähdys :laugh: Mulla kans vauva painaa tonne alas ihan hirveesti.....lääkärineuvola on ensi viikon tiistaina. Pääasiassahan noi synntykset käynnistyy yöllä, toisaalta se ois helpoin niin mies on kotona, jos on töissä on matka kotiin 60 kilsaa ja sit...
  9. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tervehdys! Jos taas välillä tännekin raapustais. Onnea kovasti vauvautuneille ja onnea plussanneille!! Itellä olo on aikas raskas, onneks helteet hieman jo hellitti, vaikka on täällä nytkin +26 ja ilma on tosi raskas. Mua pelottaa kovasti synnytys ja loppuraskaus. Kaikki kuusi edellistä...
  10. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Tervehdys! Jos taas välillä tännekin raapustais. Onneks kaikki on vielä yhdessä kasassa, mutta eiköhän niitä vauvauutisia ala tässä kuussa tulla..... Itellä olo on aikas raskas, onneks helteet hieman jo hellitti, vaikka on täällä nytkin +26 ja ilma on tosi raskas. Mua pelottaa kovasti...
  11. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Moron! Enpä oo määkään saanut kirjoiteltua, nyt kun lapset ei oo koulussa ja kaikki kuusi muksua tässä kotosalla + kavereita, niin aikas tohinaa. Mä oikeastaan jo odotan että lasten koulu alkaa. Sit neljä lasta on päivät koulussa ja kaksi mulla kotona (kunnes vauva syntyy), toi 4v tosin käy...
  12. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Me9jabonus Onneksi oli enkeleitä matkasa ja selvisitte säikähdyksellä!!!! Kääkkänä Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Mulla oli samanmoista silloin muutama viikko sitten, kun jouduin sinne sairaalaan viikonlopuksi. Itse sain eilisestä sokerirasituksesta puhtaat paperit, vaikka viime...
  13. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Täälläkin puhtaat paperit sokerirasituksesta, vaikka viime raskaudessa oli rd. Hyvä näin! Täällä kans supistelee edelleen aika ajoin j yritän ottaa rauhallisesti. No nyt alkaa kesäloma ja kaikki kuusi muksua vallan kotona. jee. no kyllä ne isommat toki on avuksikin. Miehen loma alkaa vasta...
  14. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Tervehdys! Kiitos uudesta pinosta! Olen kyllä ollut niin laiska kirjoittaja vaikka aina yritän parantaa tapani.... Täälläkin tuli päätökset tänään äitiysrahasta ja pakkauksesta. No mullahan se äippäraha on peräti jotain 500 euroa, kun olen ollut vain kotona hoitamassa lapsikatrastani...
  15. M

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tervehdys! Kiitos uudesta pinosta. Tämä viikko vielä aikaisia herätyksiä, sitten odotettu kesäloma....ts. kaikki lapset kotosalla tappelemassa |O Mun lapset on syntyneet seuraavasti: 40+1 4330g 40+2 4090g 40+1 4220g 37+0 3720g 39+3 4550g 39+3 3910g Miia ja Kerttu-Inkeri 25+4
  16. M

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    Sairaalareissu takana. Pe-la yönä alkoi kovat vatsakivut, jotka tk:ssa diagnostisoitiin virtsatietulehdukseksi. sain antibioottikuurin, vatsa oli ihan hirveen kipeä. La iltana alkoi supistukset, menin nukkumaan ja supistukset jatkuivat panadolista ja levosta huolimatta. Soitin Tays:aan ja...
  17. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Sairaalareissu takana. Pe-la yönä alkoi kovat vatsakivut, jotka tk:ssa diagnostisoitiin virtsatietulehdukseksi. sain antibioottikuurin, vatsa oli ihan hirveen kipeä. La iltana alkoi supistukset, menin nukkumaan ja supistukset jatkuivat panadolista ja levosta huolimatta. Soitin Tays:aan ja...
  18. M

    Emma twin jogger/ Abc joggerit / Carena Double Swing

    Mulla on carenan double swingit olleet käytössä syyskuusta 2008 ja olen ollut tyytyväinen. Vaununkoppaa mulla ei oo, mutta pehmeä kantokassi toisele puolelle ja hyvin toimi näin. Mut mun ei tarvii noilla kyllä mahtua mihkään kauppoihin tai busseihin yms, kun on täällä landella vaan kulkupelinä...
  19. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Mulla on carenan double swingit olleet käytössä syyskuusta 2008 ja olen ollut tyytyväinen. Vaununkoppaa mulla ei oo, mutta pehmeä kantokassi toisele puolelle ja hyvin toimi näin. Mut mun ei tarvii noilla kyllä mahtua mihkään kauppoihin tai busseihin yms, kun on täällä landella vaan kulkupelinä...

Yhteistyössä