Hakutulokset

  1. S

    Te jotka ETTE halua lisää lapsia

    99% varmuudella keskeyttäisin ja tämä on keskusteltu puolison kanssa. Mutta tämän takia minut on steriloitu ja lisänä hkierukka "varmistamassa" ettei niin kävisi :)
  2. S

    Miten mies reagoisi ei toivottuun raskauteen?

    Kyllä mä väittäisin että miehen on paras pitää housut jalassa jos ei tiedä ehkäisynsä tehoa ja vauvat ei oo suunnitelmissa.. Täällä myös yhtä varmalla ehkäsyllä oleva lapsi ja lopputuloksesta keskusteltiin pitkään ja harkiten (itse olin 16v ja isäntä 20v). Tästä on aikaa jo paljon ja poika...
  3. S

    Menee hermo... (Vuodatus)

    Kasvatusta on se, että lapsi itse vaihtaa alushousunsa ja vie märät pyykkiin..mitä se kasvattaa että toinen joutuu märissään olemaantämän jälkeen suoraan petiin.. Kyllä ton ikäsellä voi vielä vahinkoja tulla varsinkin raivon hetkellä.
  4. S

    Voiko koiran kasvattaja sitouttaa oikeasti tällaisiin lisäehtoihin?

    Mikä siinä on että oman koiran ja sen suvun terveys ei kiinnosta omistajia? Mikä siinä on niin kamalaa jos vaaditaan pevisan mukaan kuvaukset ym. Sehän kertoo vain vastuullisesta kasvattajasta! Ja näyttelyhän oli toive ei pakollinen..
  5. S

    Minkä ikäisiä olitte puolison kanssa kun menitte naimisiin?

    Seurusteltu vuodesta -98 lähtien 31v olin itse ja isäntä 36v naimisiin mentäessä. Parin viikon päästä vietetään 1v hääpäivää :)
  6. S

    Voinko nostaa undulaattihäkin vessaan yöksi, vai stressaantuuko ne?

    Ei meillä ainakaan ressannut millään lailla.
  7. S

    Voiko aborttia saada jos edellisestä abortista 2kk?

    Itse hankkisin abortin aika varmasti jos raskaaksi tulisin. Tosin lapsia on jo kaksi 11 ja 15 vuotiaat. Itsekäs teko olisi en vain halua enempää lapsia ja mielestäni on lapsenkin oikeus syntyä rakastettuna ja toivottuna. Tällä hetkellä pitäisi olla suht varma ehkäisy, kun hiljattain todettiin...
  8. S

    Aion liittyä takaisin facebookkiin ja ex-mies väkivaltainen

    Asetuksista on mahdollista saada niin ettei sua pysty etsimään nimeltä sieltä, jolloin ei nää profiiliakaan. Tässä sun pitää olla aktiivinen ja hakea itse ne ystävät jotka haluat, tällöin kun kukaan ei sinua sieltä löydä. Toinen vaihtoehto on että laitat setulsiin että kaverit näkevät vain...
  9. S

    Hoitajat, kuoleman kohtaaminen työssä? Mitä ajatuksia ja tunteita herättää.

    Työskentelen paikassa jossa eletään yleensä suht pitkiä aikoja, jotkut jopa kymmeniä vuosia. Ja kyllä minä suren jokaisen poismenoa, mutta ensin tulee omaiset ja heidän tukemisensa. Mun aika suremiselle tulee joko työkavereiden kanssa muistellessa tai kun olen saunassa nauttimassa...
  10. S

    miltä supistukset tuntuvat!!??

    Mulla itselläni ei ekasta lapsesta tullut hirvittävän kovia supistuksia. Lapsivesien menosta synnytyksen viime hetkiin kesti 5h ja kerkesin nukkumaankin 30min siinä välissä ;) Toisesta taas tuli vain tukala tai paremminkin huonon olon aallot jotka tiheni ja kesti 4h kun synty. Eli kaikki ei...
  11. S

    Onko täällä moottoripyöräileviä naisia paikalla?

    Kyllä mä ajan mieluummin päällystetyillä teillä. Sorateillä on aina omat kommervenkkinsä, varsinkin tuon mun pyöräni kanssa kun siihen on tehty pidempi keula.
  12. S

    Onko täällä moottoripyöräileviä naisia paikalla?

    No ei, mitä mutkikkaampi sen parempi ;)
  13. S

    Onko täällä moottoripyöräileviä naisia paikalla?

    Eikä mulle tuo nautintoo ajaa 200km/h eikä täällä suomessa saa ajaa kuin 120km/h... Meillä on miehen kanssa molemmilla pyörät ja on yhteinen harrastus, lapset on myös mukana :)
  14. S

    Onko täällä moottoripyöräileviä naisia paikalla?

    Täällä yksi lyhyt koipinen myös. Mulla on H-D 883 on hyvä tämmösellä tapilla :) Mukavia ja turvallisia kilometrejä!
  15. S

    Kuinka paljon maksaa julkisella puolella sterilisaatio naiselle nykyään?

    No mulle tuli kohdunulkonen mirenasta huolimatta jonka seurauksena toinen munatorvi poistettiin. Samalla halusin sterilisaation ja kierukka jätettiin paikoilleen, menkkojen hoitoon. Hinnasta en viel tiedä kun laskua ei oo tullu, mut siihen kuuluu 3vrk sairaalassa oloa.
  16. S

    laparoskopiasta toipuminen

    Kiitos! Lohduttavaa kuulla etten ole ainut. On vielä kipujen päälle heikko olokin kun HB oli vasta 101 (lähtö 88) ja tuntuu ettei pysty mitään tekeen. No toivoo nyt onneksi on näkyvissä :)
  17. S

    laparoskopiasta toipuminen

    Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus jossa munatorvi revenny (jouduttiin poistaan kokonaan) Leikattiin viikko sitten ja samalla tehtiin sterilisaatio klipsillä. Kuinka kauan kestää toipuminen kun vieläkään en pääse kunnolla käveleen, istumasta nouseminen tekee kipeetä ja makaamaankaan ei...
  18. S

    Poliisi vei palstamamman koirat

    Koirien omistaja todellakin syyllinen, mutta sehän ei asiaan auta että koirat vie piikille, ne kun ei ole tehnyt väärää. Se on aina omistajasta kiinni kuinka ne koirat toimii, joten jos jotain pitäis tehdä niin saada homma toimiin niin että niitä saa kasvattaa vain vastuullinen kasvattaja joka...
  19. S

    kutiava päänahka enkä oikein ota selvää onko päänahka rasvanen vai kuiva

    Itse pääsin tuosta eroon linna shampoolla, mitkään muut ei auttanu kokeilin apteekista ja kampaamoista saatavat herkän päänahan tuotteet. Pahimpaan helpotukseen käytin kortisoni liuosta päänahkaan niin ei tarvinnu hiuksia päästä repiä :D En muutenole ainut joka on linnashampoosta saanut avun.
  20. S

    Koiran haavanhoito, apua?

    älä laita sidosta, yritä pitää koira niin ettei nuole ja tosiaan lääkärille.

Yhteistyössä