Hakutulokset

  1. K

    jaaha taitaa munki kuva ollu pöllitty facebookis jonnekki deitti sivulle?!

    Treffipalvelu varastaa profiilitiedot: Varo tätä sovellusta Facebookissa | Digiuutiset | Iltalehti.fi
  2. K

    jaaha taitaa munki kuva ollu pöllitty facebookis jonnekki deitti sivulle?!

    Oot ilmeisesti käyttänyt badoota
  3. K

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Onpas tullu muutosta tänne:O Menee aikaa ennen ku oppii käyttää jos tää jää lopullisesti :D Meillä on nyt sitten eka kertaa enterorokkoa, ja tietysti Max sen sai : / Onneks ei hirveesti vaikuta syömisiin ja juomisiin vaikka suu täys rakkuloita!! Tää mamma lähtee ensviikolla TALLINNAAN :p...
  4. K

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Tervehdys todella pitkästä aikaa :) Kesä tuli ja meni, tytöt taas koulussa ja me Maxin kanssa vietetään kahdestaan aikaa kotona. Mä tein päätöksen ja olen vielä tän vuoden loppuun asti kotona ja sen jälkeen paluu hetkeksi koulunpenkille ja sitten työelämään :) Meille kun ei lapsia enää...
  5. K

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Heipä hei piiiiiiiiiitkästä aikaa :D Hiljaista näytää olevan täällä nykyään..no empä minäkään ole aikoihin täällä käynyt :( En vaan ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään!! Minä edelleen kotiäitinä ainakin syksyyn asti ja sen jälkeen olisi takoitus palata takaisin koulun penkille...
  6. K

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Huomenta!! Nyt alkaa tä porukka olee suht terveitä, kylläpä olikin kamala tauti, mikä sit lieneenkää oli. Kengät on kokoa 23 ja vaatteista menee koko 86/92. Jotkut 80 cm housut menee vielä. Joo Max on "pikkasen" iso poika :D Meillä ei iltamaitoa olla juotu enää pitkään aikaan...Puuron...
  7. K

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Heipsan vaan piiiitkästä aikaa :D Silloin tällöin oon käyny lukemassa mutta en vaan oo saannut tänne tekstiä aikaa :ashamed: Kesä meni sitten hujahtaen ja koulutielle saattelin viimeisen tytönkin, eli päivät ollaan Maxin kanssa kahden. Tosin kerhossa käydään 2 kertaa viikossa (avoin...
  8. K

    Kullankerät 2008 Heinäkuussa

    Terveisiä Kangasniemeltä :D Eilen kotiuduttiin, olipa ihana reissu, Max oli onnensa kukkuloilla kun sai tulla ja mennä miten halus..Siellä oli tilaa temmeltää. Maxin 1v mittoja ei oo päivitetty joten tässä olis uudestaan ne mitat :11kg 85g ja 81cm Tässä olis muutama kuva reissusta...
  9. K

    <3 <3 Kullankerät 2008 <3 <3 Kesäkuu

    Päivää!!! Täällä helle senkun jatkuu B) Ja meillä sairastellaan TAAS..Mä jo luulin että tää angiina kierre olis taltutettu mut ei ni ei :kieh: :kieh: Nyt vuorossa 12v ja 6v likat, enää olis sarastamatta tuo esikko ja Max :kieh: :kieh: :kieh: Mulla alkaa oikeesti usko loppuu...
  10. K

    <3 <3 Kullankerät 2008 <3 <3 Kesäkuu

    Huomenta!! Täällä on riittänyt vilinää ja vilskettä niin ei oo paljon tää mamma koneelle kerennyt :whistle: Lauantai synttäreiden järjestelyä ja ensiviikon reissua olen yrittän järjestää...Kamalaa homma tuon reissun tähden, meillä kun on liian pieni auto koko porukalle eikä kaikki mahdu sinne...
  11. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Huomenta!! Angiina taltutettu :D :D Voi että osaa ihminen olla onnellinen näinkin pienestä asiata =) Tänään lähdetään mökille!! Tiistaina olis meidän 1v neuvola tuun sitten ilmoittamaan mittoja, tosin tuonne taaperoiden puolelle sitten. En oo vielä sinne puolelle eksynyt :D...
  12. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Huomenta!! Tänään ollaan virallisesti TAAPEROITA :heart: :heart: Mitenhän sitä osaa siirtyä toiselle puolelle kun on tottunut tänne kirjoittelee jo vuoden :D Siivousta olis suunnitteilla tälle päivälle...niin ja noiden sairaiden hoitamista!! Onneksi noilla alkaa pikku hiljaa tauti...
  13. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Huomenta! Tiivari: Oon antan niitä maxille aina lääkekuurin yhteydessä ja ainakin vatsantoimintaa on auttanut, muuta en osaa sanoa =) Täällä sairastelut jatkuu...Koko ajan pelko persiis että Max saa myös tuon taudin. Ja tää angiina onkin todella sitkeää ja rajua. Sydärille: Onnea uuteen...
  14. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    No niin täällä angiina kierre senkun jatkuu..Just tultiin tuon 9v kanssa lääkäristä :headwall: No tuskin tää tähän jää, 4 olis viel jonon jatkossa :kieh: Täällä sataa vettä ja ulkona on NIIN hiostavaa että näinkö jossain vaiheessa tulee ukkonen!! Gallupp: Meillä nukutaan pääsääntöisesti...
  15. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    No niin nyt sitten eka likoista kipeenä :headwall: Meni sitten rytinällä kaikki suunnitelmat uusiksi!! Ei muuta!!!
  16. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Meillä synttärijuhlat peruttu :kieh: Tarkoitushan oli niitä lauantaina viettää..Mutta mutta nyt on ukko angiinassa, eli tää on sitten tarttuvaa plaatua, itel loppuu sunnuntaina kuuri..nyt odotellaan milloin on lasten vuoro :headwall: No eihän tälle mitään voi..harmittaa kuitenkin kun kaikki...
  17. K

    Kierukasta

    Mua ei sattunut ollenkaan...
  18. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Onnea 1 vuotialle :flower: Galluppiin: Meillä tytöt on siirtynyt nuorisosänkyyn 1vuotiaina.Ja koskaan ei oo ongelmia ollut.. Tuon vauhtivirvelin siirrän varmaan sitten kun täyttää 18v :laugh: En vois kuvitellakkan sitä nyt normi sänkyyn EI EI EI!! Siis meidän poikahan on jotain ihan...
  19. K

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    OHHOH...Ompa täällä ollut tänään hiljaista :o Joko kaikki on siirtynyt taaperoiden puolelle? Mä tiukasti pysyn vielä tällä puolella (en hyväksy että Max on jo TAAPERO ) :laugh: miun vauva :heart: No joo eiköhän mekin sitten sunnutaina siirrytä taaperoiden puolelle kun virallisesti tuo titteli...
  20. K

    2 vuotis neuvolassa käyty..tyttö vähän hujahtanut pituutta

    Meillä likka oli 2v 91,2cm ja toinen likka oli 96,8cm ja ei meille koskaan mitään sanottu muuta kun että hyvin kasvaa

Yhteistyössä